Ik hoop het...Nou ja...wat nu valt,valt morgen niet!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als ik buienradar moet geloven valt het morgen best mee
Nee, want zo snel werkt de waterkringloop nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik hoop het...Nou ja...wat nu valt,valt morgen niet!
Ik had de deur open staanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee, want zo snel werkt de waterkringloop niet(en onze dakgoot ook niet, watervalletje anyone
)
Tja, net terug gekomen uit Eindhoven en nu was het wel flink raak! Lag ook dikke plassen op de weg. Wel leuk!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:00 schreef Crazy-M het volgende:
@tommy, ben btw maar blij dat je dus niet om 6:00 richting arnhem reed.
Het vergde erg veel aandacht om te concentreren op de weg. Als een auto voor je reed zeg maar ter hoogte van een cabine van een gemiddelde vrachtwagen en jij reed naast de aanhanger, zag je de achterlichten van je voorligger nog eens niet.
Was op sommige stukken echt gevaarlijk. en dan nog van die eikels die op laatste moment naar links duiken
Bij het wilhelminapark, waar die aldi in de straat zit, daar stond ik tot over mijn assen in het water.. Heel de straat lekker hoog waterquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Holy fuck wat een boel water![]()
*gelukkig net de hond heeft uitgelaten
mjah, 5 minuten nadat ik het riep was het droogquote:
Tjah, gelukkig droog binnenquote:
hier ook, maar als ik zo naar buiten kijk en die zwarte lucht zie komenquote:
pas in tilburg, en nu al een datquote:
hehe, hoe komt ?quote:
Idemquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:48 schreef Guard het volgende:
Ik heb ook weer ondervonden dat mjn dak heel veel water in een korte tijd niet aankan...Gelukkig was het niet veel wat binnensijpelde, maar toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |