Ja, ik ben het juist moe om elke keer een relatief zware laptop te versjouwen en tig kabels aan te sluiten (s-video en 2 voor geluid) en dan weer de schermbeveiliging van de laptop eraf te halen enz. Ik wil gewoon een klein kastje met al mijn films erop in de tv kunnen douwen en gaan met die banaanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:22 schreef aardappel het volgende:
De meeste laptops en computers hebben sowieso een video-uitgang, de nieuwste zelfs een HDMI uitgang. Gewoon die gebruiken
Dat bedoel ik dus...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Gister mijn EHD op een Philips Ambilight aangesloten, maar die herkent alleen VOB bestanden en geen avi.
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus...
Nu kun je avi's wel vrij makkelijk omzetten naar vob's (Nero Vision bijvoorbeeld), maar het is niet handig...
Ik laat mijn laptop altijd gewoon staan, kabels van 10 meter gekocht en mooi weggewerktquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, ik ben het juist moe om elke keer een relatief zware laptop te versjouwen en tig kabels aan te sluiten (s-video en 2 voor geluid) en dan weer de schermbeveiliging van de laptop eraf te halen enz. Ik wil gewoon een klein kastje met al mijn films erop in de tv kunnen douwen en gaan met die banaan.
Gister mijn EHD op een Philips Ambilight aangesloten, maar die herkent alleen VOB bestanden en geen avi.
Kaas was goed te doenquote:
was om 6:00 wel andersquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
Wij hebben volgens mij weer mazzel!
Politie Den Haag adviseert: blijf thuis
Zat zelf om half zeven in de auto en geen druppel gezien. De hele dag niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was om 6:00 wel anders
zag je met 80 nog bijna niks
richting arnhem ?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Zat zelf om half zeven in de auto en geen druppel gezien. De hele dag niet.
Kleintjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Had er iemand een buitje besteld?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Komt goed uit want er is nu een zonnetje.
Ik zat in Beek en Donk, maar daar heeft het de hele nacht geregend, tot uur of 8 vanmorgen.. Toen was t droog.. Kon niet slapen dus mooi alles goed kunnen horenquote:
aah ok, verklaart iddquote:
Als ik buienradar moet geloven valt het morgen best meequote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:40 schreef vamperotica het volgende:
Gurm..De kids gaan morgne naar de Efteling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |