Q4attro is de wat meer italiaanse lijn van Jimmy's. Hebben echt hele mooie dingen! Vriendje van mij werkt er.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Dank je, Jimmy's ken ik, Q4attro niet geloof ik. Kijken of ik tijd heb om daar eens heen te gaan.
max 700 per maand voor iets fatsoenlijks, liefst lager...quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
Wat is je budget? Zijn genoeg dingen te huur, ook zonder die 2, maar het zijn ook zeker niet de goedkoopste!
Particuliere markt is dat echt heel moeilijk op dit moment.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:19 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
max 700 per maand voor iets fatsoenlijks, liefst lager...
Ik heb een aantal jaar geleden via rotsvast een studio(tje) gehuurd voor 450-500 euro per maand... Het kan dus wel via die organisaties.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:19 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
max 700 per maand voor iets fatsoenlijks, liefst lager...
ja, maar paar jaar geleden zijn de prijzen nog gaan stijgen...quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaar geleden via rotsvast een studio(tje) gehuurd voor 450-500 euro per maand... Het kan dus wel via die organisaties.
het kan zeker, echter zijn de bemiddelingskosten gelijk aan de huur (toch een aanzienlijk bedrag), maar buiten deze organisaties gaat het lastig worden denk ikquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaar geleden via rotsvast een studio(tje) gehuurd voor 450-500 euro per maand... Het kan dus wel via die organisaties.
Ja de eerste maand is een dure maand, dat klopt...quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:38 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
het kan zeker, echter zijn de bemiddelingskosten gelijk aan de huur (toch een aanzienlijk bedrag), maar buiten deze organisaties gaat het lastig worden denk ik
Voor een studio kan je kamernet eens in de gaten houden.. af en toe staat er iets op. Vorig jaar zag ik her en der ook weleens iets op de ramen hangen van studio/app te huur, dus rij eens rond zou ik zeggen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:38 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
het kan zeker, echter zijn de bemiddelingskosten gelijk aan de huur (toch een aanzienlijk bedrag), maar buiten deze organisaties gaat het lastig worden denk ik
Het was idd zonde van mn vriendin dr geld, en de popcorn was gister ook niet te eten. De lasagne daarna bij Anvers maakte veel goed gelukkigquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Steve Carrell lijkt altijd hetzelfde typetje te spelen, ook hier weer....
Niet mijn ding....
In de Willem2-straat zit ook een zaakje wat pakken op maat maakt http://www.tbedressed.nl/index.htmlquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dan kun je eens kijken bij Jimmy's of in Oisterwijk bij Q4attro. Hebben mooie pakken.
Ah, dank. Maar een echt maatpak zit er nu niet meer in, te kort dag. Zal dus confectie worden, hopelijk nog op tijd op maat gemaakt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:26 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
In de Willem2-straat zit ook een zaakje wat pakken op maat maakt http://www.tbedressed.nl/index.html
Waar was je geweest, Mustsee of Euroscoop?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:26 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Het was idd zonde van mn vriendin dr geld, en de popcorn was gister ook niet te eten. De lasagne daarna bij Anvers maakte veel goed gelukkig.
[..]
Nou veel plezier danquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga vanavond naar Dinner bladiebla
Ja, bedankt!quote:
uhmmm even denken, toen in januari niet, en toen ook niet, en ohja daarna die ene keer ook al niet... uhm...nul keerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, bedankt!
Hoe vaak ben jij al naar de bios geweest?
Hey autoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, bedankt!
Hoe vaak ben jij al naar de bios geweest?
haha ochtendquote:Op woensdag 1 september 2010 06:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Idd goedemorgenEerste 2,5 uur werk zit er al op...
![]()
Euroscoop 's middags.. dus bergen drukke kinderenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Waar was je geweest, Mustsee of Euroscoop?
en ik heb gisteren zelf toevallig lasagne gemaakt, vandaag nog wat over ook
Wat vond je ervan auto?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga vanavond naar Dinner bladiebla
van deze week ?quote:
Ik hoop het.. hopelijk krijg ik voor zaterdag vrij.. maar das nog niet zeker. Dus met een beetje pech moet ik zaterdag ook nog vroeg opstaanquote:
Zo druk bij jullie dan ?quote:Op donderdag 2 september 2010 07:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik hoop het.. hopelijk krijg ik voor zaterdag vrij.. maar das nog niet zeker. Dus met een beetje pech moet ik zaterdag ook nog vroeg opstaan
weinig personeel ... ik ken het.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Niet echt.. maar weinig personeel wat wil en kanEn aangezien ik -bijna- nooit nee zeg
ook al nieuwe layout ?quote:
gewoon een vraag hoorquote:
hehequote:Op vrijdag 3 september 2010 10:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja maar zeg dan goedemorgen ipv meteen gebruik je die layout al. :p
moet zeggen dat ie wel fijn werktquote:Op vrijdag 3 september 2010 10:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Daarstraks wel, nu weer niet, werk heeft antieke IE
Joh dat hoefde je al 10 jaar niet... Je had The Innovators al tijden zitten in de stad! Maar goed was er vanmorgen even langs gereden onderweg naar de bank, was flink druk!quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:32 schreef Crazy-M het volgende:
Voor de apple producten hoef je ook niet meer buiten de stad. Lees net een vestiging in de heuvelstraat is geopend
Die zaak kende ik nog nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:04 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Joh dat hoefde je al 10 jaar niet... Je had The Innovators al tijden zitten in de stad! Maar goed was er vanmorgen even langs gereden onderweg naar de bank, was flink druk!
Die zit er inderdaad nog steeds, tegenover het Besterdplein, bijna naast de Doner Kingquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
Zat of zit er ook al jaren eentje op de Besterdring en natuurlijk de Saturn.
Zonde van je geld..quote:Op zondag 5 september 2010 15:32 schreef Stecky het volgende:
Vanaaf naar de film met mun vriendje, naar Dinner for Schmucks!!!
quote:Op maandag 6 september 2010 05:13 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen
Prince of persia is echt wel gave film
quote:Op maandag 6 september 2010 12:29 schreef aardappel het volgende:
Vergeet How I met your mother niet!
Als je hem niet kent, dan moet je er maar eens aan beginnen, it's gonna be LEGEND- wait for it -quote:Op maandag 6 september 2010 13:31 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
Maar die serie ken ik niet![]()
Chuck is ook nog een goede trouwens (met dank aan Tegan waar is die eigenlijk, al lang niks meer van gehoord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |