Het was idd zonde van mn vriendin dr geld, en de popcorn was gister ook niet te eten. De lasagne daarna bij Anvers maakte veel goed gelukkigquote:Op maandag 30 augustus 2010 16:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Steve Carrell lijkt altijd hetzelfde typetje te spelen, ook hier weer....
Niet mijn ding....
In de Willem2-straat zit ook een zaakje wat pakken op maat maakt http://www.tbedressed.nl/index.htmlquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
dan kun je eens kijken bij Jimmy's of in Oisterwijk bij Q4attro. Hebben mooie pakken.
Ah, dank. Maar een echt maatpak zit er nu niet meer in, te kort dag. Zal dus confectie worden, hopelijk nog op tijd op maat gemaakt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:26 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
In de Willem2-straat zit ook een zaakje wat pakken op maat maakt http://www.tbedressed.nl/index.html
Waar was je geweest, Mustsee of Euroscoop?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:26 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Het was idd zonde van mn vriendin dr geld, en de popcorn was gister ook niet te eten. De lasagne daarna bij Anvers maakte veel goed gelukkig.
[..]
Nou veel plezier danquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga vanavond naar Dinner bladiebla
Ja, bedankt!quote:
uhmmm even denken, toen in januari niet, en toen ook niet, en ohja daarna die ene keer ook al niet... uhm...nul keerquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, bedankt!
Hoe vaak ben jij al naar de bios geweest?
Hey autoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, bedankt!
Hoe vaak ben jij al naar de bios geweest?
haha ochtendquote:Op woensdag 1 september 2010 06:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Idd goedemorgenEerste 2,5 uur werk zit er al op...
![]()
Euroscoop 's middags.. dus bergen drukke kinderenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Waar was je geweest, Mustsee of Euroscoop?
en ik heb gisteren zelf toevallig lasagne gemaakt, vandaag nog wat over ook
Wat vond je ervan auto?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga vanavond naar Dinner bladiebla
van deze week ?quote:
Ik hoop het.. hopelijk krijg ik voor zaterdag vrij.. maar das nog niet zeker. Dus met een beetje pech moet ik zaterdag ook nog vroeg opstaanquote:
Zo druk bij jullie dan ?quote:Op donderdag 2 september 2010 07:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik hoop het.. hopelijk krijg ik voor zaterdag vrij.. maar das nog niet zeker. Dus met een beetje pech moet ik zaterdag ook nog vroeg opstaan
weinig personeel ... ik ken het.quote:Op donderdag 2 september 2010 08:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Niet echt.. maar weinig personeel wat wil en kanEn aangezien ik -bijna- nooit nee zeg
ook al nieuwe layout ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |