Tekstdelen zou ik knap vinden, ik geloof dat er een fractie tekst is te horen, probeer het eens op eigen kracht. Opzoeken is natuurlijk niet zo leuk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:25 schreef Peter6000 het volgende:
In het kader van eerlijk spelen: Is het toegestaan gebruik te maken van Youtube/ Google?
Want soms herken ik tekstdelen of artiesten, en zou ik het ontbrekende kunnen opzoeken?
Klopt, ik bedoelde dat ik de titel kon meezingen na het horen van het instrumentale deuntje.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:36 schreef belsen het volgende:
[..]
Tekstdelen zou ik knap vinden, ik geloof dat er een fractie tekst is te horen, probeer het eens op eigen kracht. Opzoeken is natuurlijk niet zo leuk.
Je had geen nummertjes, dus dan moet ik toch even puzzelen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Klopt, ik bedoelde dat ik de titel kon meezingen na het horen van het instrumentale deuntje.
Ingezonden: je bent snel klaar met tellen.
Ook 8 punten, maar wel eentje die tot nu toe nog niemand herkend had.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:55 schreef Felagund het volgende:
Ook ingezonden, bij mij hoeft Belsen ook niet veel werk te doen.
Volgens mij was er iets fout gegaan, bij het kopieren vanaf word, maar de helft van de antwoorden die ik had zijn verstuurd.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Ook 8 punten, maar wel eentje die tot nu toe nog niemand herkend had.
Dan stuur je hem nog maar een keer. Dan kijk ik hem morgen na.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij was er iets fout gegaan, bij het kopieren vanaf word, maar de helft van de antwoorden die ik had zijn verstuurd.
Had ik inmiddels al gedaan, nu via kladblok gekopieerd, dus het moet nu goed zijn gegaan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan stuur je hem nog maar een keer. Dan kijk ik hem morgen na.
Ja, nu precies het dubbele: 16 punten.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Had ik inmiddels al gedaan, nu via kladblok gekopieerd, dus het moet nu goed zijn gegaan.
9 punten nu.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:05 schreef belsen het volgende:
[..]
Je had geen nummertjes, dus dan moet ik toch even puzzelen.
8 punten.
ja dus. mp3 gedownload, zal morgen eens luisterenquote:- Sluitingsdatum: 31 augustus 2010, om 20:00 uur
Ik heb toch niet zo voor echt obscuur gekozen, dus het moet te doen zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:17 schreef ralfseltje het volgende:
Oeh ik ga ook meedoen, ik wil op de 30 komen, ambitieus zijn
We hebben er eentje over de helft: 45 punten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ook maar ingestuurd wat ik zo 1-2-3 wist. Zitten nog wel een paar 'grrrr die weet ik's bij, maar ik ga me er niet op stukbijten
mijn score! wat doe jequote:Op maandag 23 augustus 2010 20:59 schreef belsen het volgende:
[..]
We hebben er eentje over de helft: 45 punten.
En dan geloof ik dat hij nog amper zijn hele potentieel gebruikt heeft. Hij miste nog een paar opvallende.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Daar gaat niemand meer overheen komen. Deze is behoorlijk in het straatje van Grobbel
Niks mis mee hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat dan toch ook wel weer iets zegt over de verdeeldheid van stijlen. Want dat kan toch nog wel wat breder.
De op twee na laatste ben ik ondertussen ook achter, mail ik nog wel door van de week.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:55 schreef belsen het volgende:
[..]
En dan geloof ik dat hij nog amper zijn hele potentieel gebruikt heeft. Hij miste nog een paar opvallende.
Maar dan is Grobbel's straatje dus mijn straatje.
Klopt ook wel.
Je zei neger.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is een quizje wat iemand die ik ken die popquizzen organiseert zou noemen een 'jaren '90(en '00) blanke mannen met gitaar-quiz'. Zit mijn inzending nog even door te kijken er er was idd geen 1 neger te bespeuren (en ik vrees ook voor diegene die ik niet wist). Maar idd, je stopt erin wat je kent. Voor de rest ook niks mis mee, het blijft een leuk initiatief.
Die miste ik inderdaad nog bij je.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
De op twee na laatste ben ik ondertussen ook achter, mail ik nog wel door van de week.
ik neger je maar evenquote:
Mocht ik winnen vind ik het prima om een nieuwe in elkaar te draaien.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:57 schreef ranja het volgende:
en wie maakt de volgende? de winnaar van nu?
Hij is inderdaad geheel negervrij opgeleverd...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is een quizje wat iemand die ik ken die popquizzen organiseert zou noemen een 'jaren '90(en '00) blanke mannen met gitaar-quiz'. Zit mijn inzending nog even door te kijken er er was idd geen 1 neger te bespeuren (en ik vrees ook voor diegene die ik niet wist). Maar idd, je stopt erin wat je kent. Voor de rest ook niks mis mee, het blijft een leuk initiatief.
Volgens mij kun je alvast wel beginnenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Mocht ik winnen vind ik het prima om een nieuwe in elkaar te draaien.
Bijna net zoveel punten als n00bie en diens belachelijke basiskennis, dan doe je het inderdaad niet slecht.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:51 schreef ScottTracy het volgende:
Deze quiz is eigenlijk niet helemaal in mijn straatje, dus ik ben dik tevreden met mijn score
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |