abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85364196
Go on!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:44:37 #2
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85364293
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik strijk dagelijks. Ik heb liever dat ik even 15 minuten een strijkje doe dan 1x per week 1,5 uur ofzo.
Oh maar ik strijk ook kussenslopen en theedoeken.
Dagelijks?? Pff daar moet ik dan niet aan denken, elke keer weer die strijkplank en strijkijzer uit de kleder halen. Elke week een 1,5 uur vind ik prima, muziekje erop... en dan is het zo klaar. :Y Kussenslopen strijk ik ook, theedoeken niet. Dekbedovertrekken ook niet.
Make love, not war ☮
pi_85364313
Muhh... was ik wat aan het tikken, is het topic dicht..

quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

het is hier een soort dagelijkse routine.
tis geen dagelijkse routine maar ik maak schoon als het nodig is of als ik er zin in heb :D
Ramen zemen doe ik een keer per half jaar ofzo, althans, de hoge ramen. De keukenramen en de lage woonkamerramen doe ik iets vaker omdat daar regelmatig vieze kinderhandjes op staan.
Ik veeg wel meerdere keren per dag maar dat komt omdat er regelmatig koek en broodresten op de grond liggen en ik vind het nou niet zo heel erg prettig als dat echt overal ligt :')

Strijken doe ik eigenlijk pas als ik iets nodig heb. Ik strijk zo weinig dan het best wel een week of wat :') kan blijven liggen....
Kussenslopen strijk ik niet, die gana 9 van de 10 keer uit de droger weer het bed op en anders gaan ze uit de droger bijna meteen de kast in :D
Theedoeken worden hier zoveel gebruikt, daar is niet tegenop te strijken :')

quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:41 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh ik vond FlyLady wel echt een uitvinding eigk :o

niet zozeer het schema zelf, en de site is zum kotsen :r maar het besef dat als je elke dag een klein beetje doet en elke dag een doekje over je sanitair dat je dan dus idd je schoon-genoeg huis bereikt dat vond ik heel fijn om te beseffen.
die herinnering zou ik wel makkelijk vinden :@
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:45:37 #4
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_85364338
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind speelgoed her en der niet zo erg, maar het moet wel van de vloer als jen op bed ligt.
Maar ik kan bijvoorbeeld wel wakker liggen als ik weet dat m'n eetkamerstoelen niet netjes aangeschoven zijn. Ik ben zo raar!
Dat heb ik dus ook van die eetstoelen bijvoorbeeld :P
Of als er stof op m'n tv kastje zit, m'n kussen niet netjes zijn opgeslagen als ik naar bed ga.
Ik ruim direct speelgoed op & stofzuig iedere dag enzo.
Meneer hier laat altijd z'n glas & asbak staan als 'ie naar bed gaat, ja daar maak ik me druk om s'ochtends :')
pi_85364351
Dekbed heb ik 1x gedaan. Ik was snel genezen zeg maar. Mijn strijkplank staat zo voor het pakken en m'n strijkijzer staat bijna standaard op het aanrecht.
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:46:22 #6
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85364377
Ik kan niet wachten, nog 2 weken en dan heb ik weer een normaal appartement, hier komen de meest vreemde insecten uit het plafond zetten en het is niet schoon te houden.... Ben totaal niet van het schoonmaken, maar dit is toch wel het andere uiterste...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_85364462
Ja het koffiekopje dat blijft staan zodat ik het moet opruimen. Echt daar kan ik slecht tegen. Ook een niet opgemaakt bed vind ik heel vervelend. Ik sla het open zodra ik opsta en voordat ik me aankleed maak ik het bed op.
pi_85364471
That reminds me, er moet nog een doekje over de tafel :D

Het leek wel een bruiloft in de keuken vanavond. We hadden rijst gegeten en het lag werkelijkwaar OVERAL _O-

En ik ben foetsie, ff filmpie kijken! :W
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85364554
Oh met jen die zindelijk aan het worden is is de herinnering aan elke dag een doekje erdoor.
pi_85364565
*poetst*

Ik ruim elke dag Willows speelgoed op, en ik stofzuig minimaal één keer per dag. Oh ja en ik probeer minimaal de vaatwasser in te ruimen en een was te draaien (of op z'n minst 1 van de stappen van het wassen, drogen, strijken of vouwen).
Gelukkig heb ik een poetsende man. B-)
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_85364605
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:49 schreef Ticootje het volgende:
Oh met jen die zindelijk aan het worden is is de herinnering aan elke dag een doekje erdoor.
Ik heb van die vochtige toiletpapiertjes.. daar kan je ook prima de wc even me afdoen :@
Maar als er visite komt maak ik beter schoon hoor :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_85364645
Gelukkig vindt mijn man een schoon huis ook erg belangrijk. Al is zijn intepretatie van schoon anders dan de mijne.
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:51:14 #13
298315 SacreCoeur
pi_85364663
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:47 schreef Ticootje het volgende:
Ja het koffiekopje dat blijft staan zodat ik het moet opruimen. Echt daar kan ik slecht tegen. Ook een niet opgemaakt bed vind ik heel vervelend. Ik sla het open zodra ik opsta en voordat ik me aankleed maak ik het bed op.
Oja ik doe dat nadat ik me aangekleed heb omdat Isa 't dan weer rommelig maakt. :'(
Ja ik moet alles heel schoon & netjes, alles ligt ook heel netjes in m'n kast op stapeltjes.
Meeste was hang ik uit & kan ik zo weg vouwen en als er dan wat kreukels inzitten strijk 'k het nog even voor ik het aantrek.
Oh en alles heeft natuurlijk een eigen plek & als er iets verplaatst wordt krijg ik een aanval.
pi_85364708
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:50 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik heb van die vochtige toiletpapiertjes.. daar kan je ook prima de wc even me afdoen :@
Maar als er visite komt maak ik beter schoon hoor :D
nee, ik zie dr handjes aan de bril zitten... Dat moet echt schoon van mij. Die handjes zitten vervolgens aan speelgoed
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:54:43 #15
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_85364843
Met drie kleine kinderen kun je van schoonmaken een meer dan fulltime dagtaak maken..

Heb meer te doen ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_85364885
Ik maak echt nooit het bed op. Ik zie het nut er ook niet van in :@ Ik zie het bed alleen als ik opsta en als ik naar bed ga, waarom zou ik moeite doen om het in de tussenliggende periode strak er uit te laten zien?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_85364899
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:54 schreef E.T. het volgende:
Met drie kleine kinderen kun je van schoonmaken een meer dan fulltime dagtaak maken..

Heb meer te doen ;)
wat dan? ;)
pi_85364962
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:55 schreef innepin het volgende:
Ik maak echt nooit het bed op. Ik zie het nut er ook niet van in :@ Ik zie het bed alleen als ik opsta en als ik naar bed ga, waarom zou ik moeite doen om het in de tussenliggende periode strak er uit te laten zien?
omdat ik er steeds langsloop, en dan irriteerd het me. En kreukels!!! Ik wil in een ongekreukt bedje stappen.
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:57:48 #19
114177 Diaan73
pi_85365007
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 20:45 schreef Ticootje het volgende:
Dekbed heb ik 1x gedaan. Ik was snel genezen zeg maar. Mijn strijkplank staat zo voor het pakken en m'n strijkijzer staat bijna standaard op het aanrecht.
Ja, kan ik me voorstellen. Heel soms doe ik het omdat ik het mooier vind staan op bed. Maar bed opmaken, doe ik bijna nooit :@ Ik sla het dekbed alleen terug... Kopjes en glazen moeten 's avonds wel in de vaatwasser voordat we naar bed gaan... maar dat is iets van het laatste jaar. Had ik daarvoor niet. En Peace moet zn asbak ook wegzetten. Peace heb ik wat schoonmaken betreft niets aan. :D
Make love, not war ☮
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:58:33 #20
114177 Diaan73
pi_85365048
quote:
^O^
Make love, not war ☮
pi_85365073
oh bed opmaken doe ik wel maar dat vind ik een kleine moeite. Gewoon ff het dekbed een keer zo omhoog schudden en weer neer laten komen als ik eruit ga. Werkt prima. Het stoort me 's avonds altijd als ik een stuk te pakken heb met wel laken en geen deken zeg maar :') dus even opschudden it is.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85365505
dat opschudden doen we altijd voor we naar bed gaan.
als ik mijn bed opmaak moet het helemaal netjes zijn en dat lukt me nooit, dus doe ik het maar niet :P
pi_85365669
Ik heb en een poets en een man die niet tegen rommel kan. Van de ene kant ideaal, van de andere kant niet handig omdat ik een sloddervos ben. Ach ja...
Strijken. Dat doe ik hier in vlagen en buien van anderhalf uur en er ligt altijd wat. Manlief doet zijn eigen overhemden en ik kijk naar het weer. Als ik iets tussendoor nodig heb, dan strijk ik het. Zo niet, kan het er zo maar een maand liggen.
En voor het bed...ik sluit me aan bij Innepin
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:14:48 #24
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_85365841
Ja maar ik laat mijn bed altijd open liggen, zodat het lekker kan luchten! Is ook belangrijk. En voor de wc heb ik voor tussendoor, jawel, Dettol doekjes!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:15:15 #25
298315 SacreCoeur
pi_85365863
quote:
Ik woon gelijkvloers dus dat is gewoon irritant.
Maar ook al zou ik niet gelijkvloers wonen zou ik het nog doen.
Als ik in een rommelig bed stap dan kom ik nou niet echt tot rust zeg maar.
Schoon + netjes = relaxed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')