Dagelijks?? Pff daar moet ik dan niet aan denken, elke keer weer die strijkplank en strijkijzer uit de kleder halen. Elke week een 1,5 uur vind ik prima, muziekje erop... en dan is het zo klaar.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik strijk dagelijks. Ik heb liever dat ik even 15 minuten een strijkje doe dan 1x per week 1,5 uur ofzo.
Oh maar ik strijk ook kussenslopen en theedoeken.
tis geen dagelijkse routine maar ik maak schoon als het nodig is of als ik er zin in hebquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
het is hier een soort dagelijkse routine.
die herinnering zou ik wel makkelijk vindenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ik vond FlyLady wel echt een uitvinding eigk
niet zozeer het schema zelf, en de site is zum kotsenmaar het besef dat als je elke dag een klein beetje doet en elke dag een doekje over je sanitair dat je dan dus idd je schoon-genoeg huis bereikt dat vond ik heel fijn om te beseffen.
Dat heb ik dus ook van die eetstoelen bijvoorbeeldquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind speelgoed her en der niet zo erg, maar het moet wel van de vloer als jen op bed ligt.
Maar ik kan bijvoorbeeld wel wakker liggen als ik weet dat m'n eetkamerstoelen niet netjes aangeschoven zijn. Ik ben zo raar!
Ik heb van die vochtige toiletpapiertjes.. daar kan je ook prima de wc even me afdoenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:49 schreef Ticootje het volgende:
Oh met jen die zindelijk aan het worden is is de herinnering aan elke dag een doekje erdoor.
Oja ik doe dat nadat ik me aangekleed heb omdat Isa 't dan weer rommelig maakt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:47 schreef Ticootje het volgende:
Ja het koffiekopje dat blijft staan zodat ik het moet opruimen. Echt daar kan ik slecht tegen. Ook een niet opgemaakt bed vind ik heel vervelend. Ik sla het open zodra ik opsta en voordat ik me aankleed maak ik het bed op.
nee, ik zie dr handjes aan de bril zitten... Dat moet echt schoon van mij. Die handjes zitten vervolgens aan speelgoedquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb van die vochtige toiletpapiertjes.. daar kan je ook prima de wc even me afdoen
Maar als er visite komt maak ik beter schoon hoor
wat dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:54 schreef E.T. het volgende:
Met drie kleine kinderen kun je van schoonmaken een meer dan fulltime dagtaak maken..
Heb meer te doen
omdat ik er steeds langsloop, en dan irriteerd het me. En kreukels!!! Ik wil in een ongekreukt bedje stappen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:55 schreef innepin het volgende:
Ik maak echt nooit het bed op. Ik zie het nut er ook niet van inIk zie het bed alleen als ik opsta en als ik naar bed ga, waarom zou ik moeite doen om het in de tussenliggende periode strak er uit te laten zien?
Ja, kan ik me voorstellen. Heel soms doe ik het omdat ik het mooier vind staan op bed. Maar bed opmaken, doe ik bijna nooitquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:45 schreef Ticootje het volgende:
Dekbed heb ik 1x gedaan. Ik was snel genezen zeg maar. Mijn strijkplank staat zo voor het pakken en m'n strijkijzer staat bijna standaard op het aanrecht.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:55 schreef innepin het volgende:
Ik maak echt nooit het bed op. Ik zie het nut er ook niet van inIk zie het bed alleen als ik opsta en als ik naar bed ga, waarom zou ik moeite doen om het in de tussenliggende periode strak er uit te laten zien?
Ik woon gelijkvloers dus dat is gewoon irritant.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:55 schreef innepin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |