Te laat... Moeder is dood en pappa nu kwaad.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:13 schreef leRomein het volgende:
Overigens zie ik niet in op welke wijze mijn moeder er bij gebaat is als ik mijn vader zou neuken
En wie moeten we neuken om die arme drommel het lijf te redden?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:20 schreef Salvad0R het volgende:
Ik zou de gene die mij voor zulke dilemma's stelt neer steken .
eehh dat is niet zo'n moeilijke hoor...quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:24 schreef rubenm89 het volgende:
net zo een kut dilemma als :
een homo zonder aids moeten pijpen met condoom![]()
of een lekker wijf neuken met aids zonder condoom
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
eehh dat is niet zo'n moeilijke hoor...
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dus je kiest voor de gay neem ik aan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
als jij dat meteen aanneemt dan zegt dat wel wat over jezelfquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:31 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Dus je kiest voor de gay neem ik aan?
Vroeg get maarquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
als jij dat meteen aanneemt dan zegt dat wel wat over jezelf
Is goedquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
niettus je nam het aanmaar ik gok maar op de aids ja
Als je een chick met aids batst, betekent niet dat je 100% aids krijgt hoor, integendeel, kans is juist klein.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:24 schreef rubenm89 het volgende:
net zo een kut dilemma als :
een homo zonder aids moeten pijpen met condoom![]()
of een lekker wijf neuken met aids zonder condoom
en toch, de keuze tussen kans op aids en veilige seks met een ventquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:46 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Als je een chick met aids batst, betekent niet dat je 100% aids krijgt hoor, integendeel, kans is juist klein.
denk dat hier wel gasten zijn die daar zowieso over fantaseren, zonder hun vader te hoeven reddenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:52 schreef FoolWithMokey het volgende:
Nieuwe stelling: zou je jouw moeder neuken om je pa te redden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Masturbatie is goed voor de prostaat.
je eigen moeder ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:53 schreef rubenm89 het volgende:
[..]
denk dat hier wel gasten zijn die daar zowieso over fantaseren, zonder hun vader te hoeven redden
Doe mee met het topic of rot lekker op.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:57 schreef rubenm89 het volgende:
Poll: gaat dit topic dood?
• je tante in marokko
• ja
• world of warcraft is gay
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
speel jij nou maar je potje warcraftquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:59 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Doe mee met het topic of rot lekker op.
Hij heeft toch nog 2 oogkassenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:11 schreef 8108139dpths het volgende:
Er valt niet veel te neuken, er is na bijna 20 jaar onder de grond niet heel veel van 'm over verwacht ik...
Aha!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:56 schreef Thaddeus het volgende:
Gejat uit South Park
Seizoen 3
Episode 17
World Wide Recorder Concert
Lekker toch.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:33 schreef JanPiraat het volgende:
hey verdorie ben ik nou de enige die zn vader in zn ster pakt
juist.. Daar ontwikkelde het gesprek zich ook geniaal xDquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:56 schreef Thaddeus het volgende:
Gejat uit South Park
Seizoen 3
Episode 17
World Wide Recorder Concert
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:33 schreef JanPiraat het volgende:
hey verdorie ben ik nou de enige die zn vader in zn ster pakt
jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:18 schreef DeRakker. het volgende:
Zou je 1 miljoen mensen doden zodat je ouders niet worden vermoord?
Of een vraag, waar film van is gemaakt.quote:
jaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Of een vraag, waar film van is gemaakt.
Zou je een onbekend persoon met een druk op de knop vermoorden voor 1 miljoen.
henk i am your faaaatherquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:00 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Poll: Zou jij op een knop klikken die iemand dood voor 1miljoen
• ja
• nee ik ben een watje/homo
• I am not a emo Henk
• My nephew is!?!
• Sir,i am going to kill you
• Ik zou zoberzo op een knop klikken die dood
• ja ik heb geen hart
• No Nooooooooooooooooo!!!!!!!!it can't be
• Henk iam your father
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:
Wat een vraagquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:01 schreef Fortune_Cookie het volgende:
zou je je vader neuken om je moeder te beffen?
blegh
Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Of een vraag, waar film van is gemaakt.
Zou je een onbekend persoon met een druk op de knop vermoorden voor 1 miljoen.
gejat van * The box *quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:00 schreef MuffinKillerzz het volgende:
Poll: Zou jij op een knop klikken die iemand dood voor 1miljoen
• ja
• nee ik ben een watje/homo
• I am not a emo Henk
• My nephew is!?!
• Sir,i am going to kill you
• Ik zou zoberzo op een knop klikken die dood
• ja ik heb geen hart
• No Nooooooooooooooooo!!!!!!!!it can't be
• Henk iam your father
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Duwenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:31 schreef klausmeister het volgende:
Stel je staat samen met een dikke man op een spoorbrug. Een eind verderop staan 5 mannen op de rails, ze zijn daar aan het werk. Een karretje raast over de rails richting de mannen. Als je niets doet gaan alle mannen dood. Het enige wat je kunt doen is de dikke man van de spoorbrug afduwen zodat de kar ontspoort. Helaas zal de dikke man dat dan niet overleven.
Wat doe je? Duw je de dikke man of laat je alles gebeuren?
Ik hoef die dikkerd niet te neuken dus?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:31 schreef klausmeister het volgende:
Stel je staat samen met een dikke man op een spoorbrug. Een eind verderop staan 5 mannen op de rails, ze zijn daar aan het werk. Een karretje raast over de rails richting de mannen. Als je niets doet gaan alle mannen dood. Het enige wat je kunt doen is de dikke man van de spoorbrug afduwen zodat de kar ontspoort. Helaas zal de dikke man dat dan niet overleven.
Doorlopen zoals iedereen normaal in het echt leven doet, want we hebben het altijd zo drukquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:31 schreef klausmeister het volgende:
ga je straks die van de wissel ook nog vragen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:31 schreef klausmeister het volgende:
ja, eigenlijk hoort dat ervoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:37 schreef Angst het volgende:
[..]
ga je straks die van de wissel ook nog vragen?
5 hardwerkende belastingbetalers of 1 dikke luie uitkeringstrekker?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:31 schreef klausmeister het volgende:
is niet nodig zie ik al aan de reacties, fokkers hebben gelukkig geen moreel besefquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:37 schreef klausmeister het volgende:
[..]
ja, eigenlijk hoort dat ervoor
Ik heb nergens gezegd dat de dikke man lui is. Voor hetzelfde geld is de dikke man de directeur van de spoorwegmaatschappij en heeft zich met bloed, zweet en tranen omhoog gewerkt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
5 hardwerkende belastingbetalers of 1 dikke luie uitkeringstrekker?
Niet moeilijk deze.
Stel je rijdt op een karretje over de spoorrails. Verderop staan weer de 5 mannen, ze zijn weer hard aan het werk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:50 schreef DeRakker. het volgende:
Sowieso dom om iemand op te offeren voor 5 andere mensen.
Want dan ben jij de vermoorder van 1 persoon.
Als die 5 personen dood gaan is dat niet jou schuld.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:48 schreef Fortune_Cookie het volgende:
volgevreten kapitalistisch zwijn
Ik rij rechtdoor, schreeuw naar de 5 mannen dat ze aan de kant moeten gaan en als er geen dove tussen zit hebben we een happy ending.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:54 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Stel je rijdt op een karretje over de spoorrails. Verderop staan weer de 5 mannen, ze zijn weer hard aan het werk.
Maar er is ook een wissel. Deze leidt naar een spoor waar maar 1 man aan het werk is.
Rij je rechtdoor over de 5 mannen heen? Of neem je de wissel en ben je zo verantwoordelijk voor de dood van die ene man?
Als je de situaties hetzelfde is, kies je de oplossing waar je zomin mogelijk doden mee zal maken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:54 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Stel je rijdt op een karretje over de spoorrails. Verderop staan weer de 5 mannen, ze zijn weer hard aan het werk.
Maar er is ook een wissel. Deze leidt naar een spoor waar maar 1 man aan het werk is.
Rij je rechtdoor over de 5 mannen heen? Of neem je de wissel en ben je zo verantwoordelijk voor de dood van die ene man?
Daar rij je te hard voor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik rij rechtdoor, schreeuw naar de 5 mannen dat ze aan de kant moeten gaan en als er geen dove tussen zit hebben we een happy ending.
Waarom duw je dan niet die dikke man in dat eerste voorbeeld?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:58 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Als je de situaties hetzelfde is, kies je de oplossing waar je zomin mogelijk doden mee zal maken.
Dus die ene man.
Zie niet in waarom je dan beter over die 5 man heen kan rijden, want wat je ook doet... jij ben toch de schuldige.
Omdat je bij de eerste een keus hebt, wanneer je niks doet ben je onschuldig en geen moordenaar.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:59 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Waarom duw je dan niet die dikke man in dat eerste voorbeeld?
Dat komt op hetzelfde neer. Dan kies je voor de situatie waar zo min mogelijk doden door vallen.
Ik zou de dikzak er af trappen en THIS IS SPARTA roepenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:31 schreef klausmeister het volgende:
Ok, wissel richting die ene werker dan.quote:
Bij het tweede voorbeeld kun je ook gewoon niets doen. Dan ben je ook onschuldig en geen moordenaar want je kon er niets aan doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Omdat je bij de eerste een keus hebt, wanneer je niks doet ben je onschuldig en geen moordenaar.
Bij de tweede heb je geen keus, het is of de een of de ander, sowieso schuldig en moordenaar.
Hoezo ben je onschuldig als je 5 man dood?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:08 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Bij het tweede voorbeeld kun je ook gewoon niets doen. Dan ben je ook onschuldig en geen moordenaar want je kon er niets aan doen.
Net als het eerste voorbeeld.
Ik heb niet gezegd dat jij diegene bent die dat karretje in werking heeft gezet. Je zit gewoon op dat karretje, verder niets. Je weet verder van niets. Het enige wat je weet is dat de hendel op het karretje er voor zorgt dat je op de andere wissel kan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:59 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hoezo ben je onschuldig als je 5 man dood?
Dan ben je toch de bestuurder?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:01 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat jij diegene bent die dat karretje in werking heeft gezet. Je zit gewoon op dat karretje, verder niets. Je weet verder van niets. Het enige wat je weet is dat de hendel op het karretje er voor zorgt dat je op de andere wissel kan.
Mensen die aan t spoor werken zijn sowieso dom en waarschijnlijk duitsers of polen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:54 schreef klausmeister het volgende:
[..]
Nee, alleen met je eigen frikandelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:57 schreef xyzyx het volgende:
Overigens om op de OP in te gaan..
Ik zou mijn pa wel verkrachten met een frikandel als dat ook mag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |