Te laat... Moeder is dood en pappa nu kwaad.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:13 schreef leRomein het volgende:
Overigens zie ik niet in op welke wijze mijn moeder er bij gebaat is als ik mijn vader zou neuken
En wie moeten we neuken om die arme drommel het lijf te redden?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:20 schreef Salvad0R het volgende:
Ik zou de gene die mij voor zulke dilemma's stelt neer steken .
eehh dat is niet zo'n moeilijke hoor...quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:24 schreef rubenm89 het volgende:
net zo een kut dilemma als :
een homo zonder aids moeten pijpen met condoom![]()
of een lekker wijf neuken met aids zonder condoom
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
eehh dat is niet zo'n moeilijke hoor...
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dus je kiest voor de gay neem ik aan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
als jij dat meteen aanneemt dan zegt dat wel wat over jezelfquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:31 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Dus je kiest voor de gay neem ik aan?
Vroeg get maarquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
als jij dat meteen aanneemt dan zegt dat wel wat over jezelf
Is goedquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
niettus je nam het aanmaar ik gok maar op de aids ja
Als je een chick met aids batst, betekent niet dat je 100% aids krijgt hoor, integendeel, kans is juist klein.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:24 schreef rubenm89 het volgende:
net zo een kut dilemma als :
een homo zonder aids moeten pijpen met condoom![]()
of een lekker wijf neuken met aids zonder condoom
en toch, de keuze tussen kans op aids en veilige seks met een ventquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:46 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Als je een chick met aids batst, betekent niet dat je 100% aids krijgt hoor, integendeel, kans is juist klein.
denk dat hier wel gasten zijn die daar zowieso over fantaseren, zonder hun vader te hoeven reddenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:52 schreef FoolWithMokey het volgende:
Nieuwe stelling: zou je jouw moeder neuken om je pa te redden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Masturbatie is goed voor de prostaat.
je eigen moeder ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:53 schreef rubenm89 het volgende:
[..]
denk dat hier wel gasten zijn die daar zowieso over fantaseren, zonder hun vader te hoeven redden
Doe mee met het topic of rot lekker op.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:57 schreef rubenm89 het volgende:
Poll: gaat dit topic dood?
• je tante in marokko
• ja
• world of warcraft is gay
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
speel jij nou maar je potje warcraftquote:Op maandag 16 augustus 2010 21:59 schreef StevenPaul het volgende:
[..]
Doe mee met het topic of rot lekker op.
Hij heeft toch nog 2 oogkassenquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:11 schreef 8108139dpths het volgende:
Er valt niet veel te neuken, er is na bijna 20 jaar onder de grond niet heel veel van 'm over verwacht ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |