Het is inderdaad een leuke gadget. Hij zou een gat moeten vullen tussen een laptop en een smartphone maar das vooralsnog niet gebeurd bij mijquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:25 schreef ukga het volgende:
ipad vind ik kut typen als je echt teksten wilt gaan schijven e.d.
het is een leuke gadget, maar een avondje ff surfen etc vind ik vrij vermoeiend op dat ding. beter koop je een laptop
Bedankt, nu hoef ik zelf niet meer te reageren op het verhaal van de Apple Fanboy.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Leuk dat je je iPad vs. Netbook rant komt copypasten, maar de TS heeft het woord netbook niet gebruikt. Hij overweegt een laptop, en hoe leuk een iPad ook is; een volwaardige laptop wint het toch echt.
Tekstverwerken: geen wedstrijd, fullsized keyboard wint het makkelijk
Multitasken: kan de iPad niet eens
Foto's/video's: foto's en video's zien er leuk uit op de iPad, maar probeer eens te photoshoppen op dat ding. Of video's bewerken. Om nog maar te zwijgen van het feit dat je een laptop of pc moet hebben om video om te zetten naar het enige formaat dat de iPad aan kan.
Internetten: ik kan jouw bericht in safari niet eens normaal quoten zonder opgefokte layout waarbij ik niet op het goede punt van de tekst kom.
Een iPad is een verschrikkelijk leuk speeltje, maar ook weinig meer dan dat. Een laptop daarentegen is tegenwoordig bijna onmisbaar.
Zei ik netbook? Ik bedoelde natuurlijk netbook + notebook.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
Leuk dat je je iPad vs. Netbook rant komt copypasten, maar de TS heeft het woord netbook niet gebruikt. Hij overweegt een laptop, en hoe leuk een iPad ook is; een volwaardige laptop wint het toch echt.
Tekstverwerken: geen wedstrijd, fullsized keyboard wint het makkelijk
Multitasken: kan de iPad niet eens
Foto's/video's: foto's en video's zien er leuk uit op de iPad, maar probeer eens te photoshoppen op dat ding. Of video's bewerken. Om nog maar te zwijgen van het feit dat je een laptop of pc moet hebben om video om te zetten naar het enige formaat dat de iPad aan kan.
Internetten: ik kan jouw bericht in safari niet eens normaal quoten zonder opgefokte layout waarbij ik niet op het goede punt van de tekst kom.
Een iPad is een verschrikkelijk leuk speeltje, maar ook weinig meer dan dat. Een laptop daarentegen is tegenwoordig bijna onmisbaar.
Nope, maar ik wil er wel eentje. Ik heb wel een iPhone 4, en heb de iPad vaak gebruikt. Ik kan er alleen wel wat objectiever over zijn dan jij blijkbaar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:03 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Zei ik netbook? Ik bedoelde natuurlijk netbook + notebook.
Heb jij trouwens zelf een iPad, dat je zo'n uitgesproken mening erover hebt?
Dat heb je erbij gezegd, ja, maar dat kwam meer over als een disclaimer dan een oprechte opmerking naast je "de iPad kan dit en dat beter dan een laptop". Toch schat ik de kans hoger dan 50% in dat je al je Apple-rants met een laptop en fysiek toetsenbord typt in plaats van op je iPad.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:09 schreef retorbrapi het volgende:
Wel grappig trouwens dat jullie het opvatten als een pro-iPad rant. Het punt wat ik probeer te maken is niet dat de iPad beter voor TS is, maar dat hij zelf beide apparaten moet uitproberen, kijken welke beter zijn behoefte vervult en dat hij zijn keuze moet baseren op een volledige vergelijking van beide apparaten, en niet het ene apparaat moet kiezen omdat die toevallig 1 taak beter doet want dan laat je de rest buiten beschouwing. Ik zeg nota bene bij bijna elk punt dat hij zelf de afweging moet maken welk apparaat beter voor hem is.
Hou toch op vent, leer begrijpend lezen ofzo. Ik zeg duidelijk dat IK bepaalde dingen beter vind gaan op de iPad, maar dat TS ZELF moet kijken wat HIJ beter vindt. Alsjeblieft zeg..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nope, maar ik wil er wel eentje. Ik heb wel een iPhone 4, en heb de iPad vaak gebruikt. Ik kan er alleen wel wat objectiever over zijn dan jij blijkbaar.
Nee, dat zeg je niet. Iedereen hier lijkt jouw door te hebben, waarom zie je het zelf niet in dan?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:29 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Hou toch op vent, leer begrijpend lezen ofzo. Ik zeg duidelijk dat IK bepaalde dingen beter vind gaan op de iPad, maar dat TS ZELF moet kijken wat HIJ beter vindt. Alsjeblieft zeg..
En nu mondje dicht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:59 schreef retorbrapi het volgende:
Wil je een weloverwogen en gefundeerde keuze maken, dan moet je natuurlijk ook kijken op welk apparaat de andere taken beter uit te voeren zijn.
[..]
Je moet dus de afweging maken of dit ongemak opweegt tegen de voordelen van de iPad.
[..]
Je moet dus wederom zelf de afweging maken: weegt het ongemak van het missen van Flash op tegen de (in mijn ogen) superieure browservaring van de iPad?
[..]
Is accuduur dus belangrijk voor je, dan heeft de iPad hier een streepje voor. Ook bestaat de iPad uit hoogwaardige materialen als aluminium en glas, hecht je daar waarde aan, wederom puntje voor de iPad.
[..]
Nog beter zou zijn om beide apparaten zelf uit te proberen en te kijken welke beter je behoefte vervult.
log alsjeblieft uit en nooit meer in. de meerderheid hier heeft schijt aan die apple praatjes van jouquote:
Wees niet al te trots op jezelf, het is maar één emotie. Succes met trollen verder.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:15 schreef retorbrapi het volgende:
Wat een emoties maak ik hier los [ afbeelding ].
Ik ken je verder niet, maar jouw variant op "ik, en velen met mij, vind" is wel heel zwakzinnig.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:56 schreef Synthesist het volgende:
[..]
log alsjeblieft uit en nooit meer in. de meerderheid hier heeft schijt aan die apple praatjes van jou
Valt buiten TS' budget denk ikquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:12 schreef Rijstkoker het volgende:
Mijn Sony Vaio laptop heeft multitouch.
Iedereen?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je niet. Iedereen hier lijkt jouw door te hebben, waarom zie je het zelf niet in dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |