quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:05 schreef Sok. het volgende:
Maar wacht even, die Mondhoekding en Vinnie hadden dus internetverkering?!
Kwaliteit boven kwantiteit, prinsesje.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha ja nigguh dat had sowieso niemand geloofd.
Nulletje.
Zijn er twee dingen gebroken. Zijn hart. En haar maagdenvlies.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:06 schreef Allure_ het volgende:
Jongens, wie heeft deze rel nu veroorzaakt? Geef die jongens een wat respect. Hij is een heartbroken man.
Vinnie is een pedofiel? Wat een topicwending!quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:06 schreef Mozy het volgende:
Mondhoek en Drumminggod hebben iets.
Vinnie(18) vond Mondhoek leuk, maar Mondhoek(14) koos voor Drumminggod(15)
Respect voor de manier waarop hij er mee omgaat.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:06 schreef Allure_ het volgende:
Jongens, wie heeft deze rel nu veroorzaakt? Geef die jongens een wat respect. Hij is een heartbroken man.
Nee dat is Vinnie.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:07 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja maar hij vond haar leuk, maar ze hadden elkaar maar 2 keer gezien ofzo?
Alsof 18 en 14 niet kanquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vinnie is een pedofiel? Wat een topicwending!
Ze hebben geswommuh en gewink0ld.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:07 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja maar hij vond haar leuk, maar ze hadden elkaar maar 2 keer gezien ofzo?
hey hey laten we er geen leeftijden bij betrekken. Er zijn genoeg 14-jarigen die wel de moeite waard zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:06 schreef Mozy het volgende:
Mondhoek en Drumminggod hebben iets.
Vinnie(18) vond Mondhoek leuk, maar Mondhoek(14) koos voor Drumminggod(15)
Maar voor de rest dus via FOK! ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze hebben geswommuh en gewink0ld.
Wanneer is iets een internetrelatie?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:07 schreef Allure_ het volgende:
Internetrelaties. Wie doet er niet aan tegenwoordig?
WDquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze hebben geswommuh en gewink0ld.
Nee, want hem heeft ze gedumpt voor iemand anders.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:07 schreef Sok. het volgende:
[..]
Maar voor de rest dus via FOK! ?Internetverkering dus
quote:
Als je je webcam in je puni hebt gestoken voor een jongen. Lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wanneer is iets een internetrelatie?
wat praat je biggie als ik er niet ben.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ja, hij is 21, en ziet er uit als 14.
Jouw vroegere biergebruik was triest, hoe zit het er nu mee?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:08 schreef MiVer het volgende:
de bazen vermelding in de TT van deze reeks, vind ik net zo triest als alles wat rond "anyhow" in US wordt uitgemeten
mensen weten nietquote:
droog pikquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jouw vroegere biergebruik was triest, hoe zit het er nu mee?
Was maar een fa2, jwt. Altijd 100% respect voor de SIR.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
wat praat je biggie als ik er niet ben.
hahaha z'n pedoradar gingquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
PAK 'M CHUCKquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Heh shit, dan heb ik nu een officiële internetrelatie.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je je webcam in je puni hebt gestoken voor een jongen. Lijkt me duidelijk.
Oh dan sta ik op 3 op het lijstjequote:Op maandag 16 augustus 2010 17:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat webcammen nodig was, aangezien GMH 3 miljoen foto's per dag post.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Want jij hebt een puni en een webcam die je erin gedaan heb?quote:
dat dacht ikquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Was maar een fa2, jwt. Altijd 100% respect voor de SIR.
Dorpen waar iedereen alles van elkaar weetquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:10 schreef Sok. het volgende:
[..]
Moet je hier in t dorp eens proberenVolgens mij komen ze met hooivorken achter je aan.
ohh youquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Want jij hebt een puni en een webcam die je erin gedaan heb?
Het is ook echt onmogelijk om hier iets verborgen te houdenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dorpen waar iedereen alles van elkaar weet
Trut. En ik maar denken dat ik in je kutje zat.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:11 schreef Chai het volgende:
Ik doe gewoon het klepje van mijn cam dicht en zeg dan dat hij in mijn puni zit. En daar is het donker.
Volgens mij is dit niet compleet berust op de waarheid, jij hebt gekruldemondhoek gemeet lang voordat die 2 op fok op elkaar liefde begonnen te ejaculeren.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
Nee, geen internetrelatie. Te lang om fatsoenlijk uit te kunnen leggen.
Ze had btw al voordat wij elkaar ontmoetten. Dat was gewoon vriendschappelijk.
En ik heb 1 huilfoto geplaatst. Geen 2.
Nou, daar wil ik wel in ja.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:12 schreef Lakitu het volgende:
Maar goed ik ben wel voor het onderwerp 13 jarige chicks die ik zou geven:
[ afbeelding ]
who's in?
Freak je hebt nog steeds niet gezegd hoe je dat weet. Of wel?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:11 schreef Mozy het volgende:
[..]Wat ga je eigenlijk voor de Sweet 15 van je chick kopen, je hebt nog maar 2 weken man.
verwerk het, plaats een tijdje geen fotosquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
Kap nou eens met de hele tijd dezelfde emotieloze furby's te posten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
who's in?
waarom nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
who's in?
Care jonge, care.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
Staat in haar profiel dipshit.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Freak je hebt nog steeds niet gezegd hoe je dat weet. Of wel?
Dus wij hebben ook ietsquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nee hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet compleet berust op de waarheid, jij hebt gekruldemondhoek gemeet lang voordat die 2 op fok op elkaar liefde begonnen te ejaculeren.
Furby'squote:Op maandag 16 augustus 2010 17:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kap nou eens met de hele tijd dezelfde emotieloze furby's te posten.
eerste keer dat ik die plaatsquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hou je van dr na 2 weken?quote:
auw!quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ohja =$quote:
Hatelijke shit inderdaad. Kan er zo chagrijnig van worden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:14 schreef reetveter het volgende:
Ik ben 5 minuten thuis en mijn stemming is me hard omgeslagen. ALleen maar door die kankervliegen die op je gaan zitten wat kankerhard jeukt.
Shit is aan
Ik geef haar een FOK account voor haar verjaardag.quote:
Nee. Zij kenden elkaar al langer dat ik haar kende.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet compleet berust op de waarheid, jij hebt gekruldemondhoek gemeet lang voordat die 2 op fok op elkaar liefde begonnen te ejaculeren.
Zal ik ze komen doodmaken?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:14 schreef reetveter het volgende:
Ik ben 5 minuten thuis en mijn stemming is me hard omgeslagen. ALleen maar door die kankervliegen die op je gaan zitten wat kankerhard jeukt.
Shit is aan
Naaktpics maken, chanteren. PROFIT.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ohja, een vraagje aan jou.
Waarom man, waarom.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze zien er toch allemaal hetzelfde uit.
Linkquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:14 schreef wolvendagen het volgende:
EN WAAROM DOE JE VINNIE DIT AAN. EN ONS. WIJ MOETEN NU HUILFOTO'S CHECKEN. EN DIE ZOEN FOTO'S VAN JOU EN GKMNDHK IN EEN LUIER.
'Leeftijden'quote:
Dat wist ik, ze wonen heel dicht bij elkaar, oid en ze kende elkaar al jaren. Maar ze hadden nog nooit contact gehad.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Zij kenden elkaar al langer dat ik haar kende.
Daarbij is dit mijn laatste reactie hier.
CHECK MU POST BOVEN JEquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:14 schreef Mozy het volgende:
[..]deze man.
MAAR WAT GA JE NOU KOPEN? IS IT A CAR? IS IT A PLANE?
Allemaal lekker?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze zien er toch allemaal hetzelfde uit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2010 17:17:43 ]
Chicks diggen dat. Kijk maar hoe Allure_ de jongen troost.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:16 schreef reetveter het volgende:
Waarom de fuck zou je huilfoto's van je zelf plaatsen.
Waarom commentaar?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:16 schreef reetveter het volgende:
Waarom de fuck zou je huilfoto's van je zelf plaatsen.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:16 schreef Mozy het volgende:
[..]Hahaha, kussen in een luier en dan stiekem een foto makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ga je stoken in die relatie danquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Zij kenden elkaar al langer dat ik haar kende.
Daarbij is dit mijn laatste reactie hier.
ik bespeur enige haatquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je geen tieten, geen kont en een kaolo gezicht lekker vindt.
Ik heb geen reden om te haten op kinderen. Onder hosselen verstaan jullie alleen zoenen, maar jullie willen wel elke chick vullen die hier gepost wordt. GET REALquote:
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
wie van jullie onderbazen paast me een samenvatting van deze shit.
watquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb geen reden om te haten op kinderen. Onder hosselen verstaan jullie alleen zoenen, maar jullie willen wel elke chick vullen die hier gepost wordt. GET REAL![]()
vinnie verliefd op gekruldemondhoekquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
wie van jullie onderbazen paast me een samenvatting van deze shit.
watquote:
Hé ik ben kieskeurig hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb geen reden om te haten op kinderen. Onder hosselen verstaan jullie alleen zoenen, maar jullie willen wel elke chick vullen die hier gepost wordt. GET REAL![]()
Waarom denk je dat haar haar zo zit dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:20 schreef Chai het volgende:
Wat heb je aan een chick hosselen als je niet eens je kwakje kwijt kan.
En een foto er van maken he. Wat een gay.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
vinnie verliefd op gekruldemondhoek
drumminggod stopt zijn pik in haar
HEISA HEISA
vinnie huilen
Ja linkies van de drama topics danG :$?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
vinnie verliefd op gekruldemondhoek
drumminggod stopt zijn pik in haar
HEISA HEISA
vinnie huilen
Ik moet lachen als ik die foto zie.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
En een foto er van maken he. Wat een gay.
Hosselen is niet alleen zoenen, maar zoenen is ook hosselen. En er zit ook een verschil tussen kunnen en willen, probeer jij maar eens naar bed te gaan met een 14-jarige die nog niet eens ontgroend isquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Knallenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:20 schreef Chai het volgende:
Wat heb je aan een chick hosselen als je niet eens je kwakje kwijt kan.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja linkies van de drama topics danG :$?
Logisch dat die slet naar die drummerboi ging.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
En een foto er van maken he. Wat een gay.
Niks dervan. Hosselen is geven.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In je kop wel, in je penis niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat lijkt me al genoeg als je een beetje fatsoen en verstand in je kop hebt
Is dit Vinnie Jones?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Linkje van 1 emo.
Mag je dan sex met je adoptiema hebben? =$quote:
Niks wat GHB niet kan fixen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hosselen is niet alleen zoenen, maar zoenen is ook hosselen. En er zit ook een verschil tussen kunnen en willen, probeer jij maar eens naar bed te gaan met een 14-jarige die nog niet eens ontgroend is![]()
AS IF
Tevens is drummerboi ongeveer dezelfde leeftijd, dus ze zitten mentaal op het zelfde niveau.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:21 schreef Sok. het volgende:
[..]
Logisch dat die slet naar die drummerboi ging.
50 ekkies.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mag je dan sex met je adoptiema hebben? =$
Vergelijk ju du grammaboy met Mouzer?quote:
Ik had het over jou hequote:
Ja ik kan er ook niks aan doen dat jullie nog het uiterlijk van een 14 jarige hebben en dus ook gewoon niks anders kunnen regelenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hosselen is niet alleen zoenen, maar zoenen is ook hosselen. En er zit ook een verschil tussen kunnen en willen, probeer jij maar eens naar bed te gaan met een 14-jarige die nog niet eens ontgroend is![]()
AS IF
Echt he.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
Huilfoto's op FOKDAT KAN ECHT NIET
HAHAHAquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:23 schreef Lakitu het volgende:
Die kill moet zoeen traan tatto laten zetten
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:23 schreef Lakitu het volgende:
Die kill moet zoeen traan tatto laten zetten
quote:
Doordeweeks uit, ja daar hossel je 14 jarigen meequote:Op maandag 16 augustus 2010 17:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook niks aan doen dat jullie nog het uiterlijk van een 14 jarige hebben en dus ook gewoon niks anders kunnen regelen.
Bovendien lig jij iedere avond om 11 uur stipt in bed dus dan komt er ook niks van natuurlijk.
Oh, en denken dat de 14 jarigen van tegenwoordig nog groentjes zijn. AS IF.
BRENG HET, ik kan je hebbenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:24 schreef Allure_ het volgende:
Maar verder haat ik niet op je Laki.
Soms heb je doordeweeks wel avonden voor 12 t/m 16 jaar, weet niet of je daar binnen komt, maar C_N moet het iig lukken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doordeweeks uit, ja daar hossel je 14 jarigen meeREAL
En ja, ken er genoeg die wel spang waren en groentje
Deze line is echt standaard he in de SC.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook niks aan doen dat jullie nog het uiterlijk van een 14 jarige hebben en dus ook gewoon niks anders kunnen regelen.
Bovendien lig jij iedere avond om 11 uur stipt in bed dus dan komt er ook niks van natuurlijk.
Oh, en denken dat de 14 jarigen van tegenwoordig nog groentjes zijn. AS IF.
Nee heb je hier niet maar ik kom daar wel binnen als ik m'n best doequote:Op maandag 16 augustus 2010 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Soms heb je doordeweeks wel avonden voor 12 t/m 16 jaar, weet niet of je daar binnen komt, maar C_N moet het iig lukken.
Ja Allure haat veelquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Deze line is echt standaard he in de SC.
Ook echt als beledigingquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Fris is toch voor de vieze meisjes?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee heb je hier niet maar ik kom daar wel binnen als ik m'n best doe
Naar Fris met fake passen
Hij bouwt nu rage op, gekruldemondhoek komt vanavond online, Vinnie lost zijn rage, en gaat vervolgens de hele nacht huil pics posten en overal zeggen dat het hem spijt van de dingen die hij heeft gezegd.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:24 schreef Sok. het volgende:
Zometeen gaat ie nog een huilfoto maken vanwege al deze reacties
say whatquote:
Jullie hebben allemaal geadmit dat jullie geen chicks van je eigen leeftijd kunnen regelen vanwege jullie jeugdige looksquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Moet je je even bedenken dat hij keihard op haar gefapt heeft.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hij bouwt nu rage op, gekruldemondhoek komt vanavond online, Vinnie lost zijn rage, en gaat vervolgens de hele nacht huil pics posten en overal zeggen dat het hem spijt van de dingen die hij heeft gezegd.
Hooi. Mensen schatten me 25.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Soms heb je doordeweeks wel avonden voor 12 t/m 16 jaar, weet niet of je daar binnen komt, maar C_N moet het iig lukken.
wat?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jullie hebben allemaal geadmit dat jullie geen chicks van je eigen leeftijd kunnen regelen vanwege jullie jeugdige looks.
3xjullie
IK STA OP HET PUNT OM TE GAAN ETEN.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Moet je je even bedenken dat hij keihard op haar gefapt heeft.
En ik dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jullie hebben allemaal geadmit dat jullie geen chicks van je eigen leeftijd kunnen regelen vanwege jullie jeugdige looks.
3xjullie
Zou zij een incestbaby zijn?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
IK STA OP HET PUNT OM TE GAAN ETEN.
KANKERZIEK.
Waarom generaliseren dan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
3xjullie
Ohh. Ja het is wel een schuurfestquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Sommige mogen daar toch niet heen van hun ouders omdat er teveel geschuurd wordt enzo?
IK WILDE NET GAAN FAPPEN MAAR HEB NU MINIMAAL 3 UUR EEN ERECTIEPROBLEEMquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
IK STA OP HET PUNT OM TE GAAN ETEN.
KANKERZIEK.
quote:
Enkel <16-jarigen doen dat.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:28 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die anon bellen en na 2 keer overgaan ophangen![]()
Ik zei het is moeilijker en dat ik er geen problemen mee hebquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
3xjullie
Ehm, k heb er ook 1 van 24 gehad toen k nog 19 was hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
3xjullie
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:29 schreef Chai het volgende:
[..]
http://www.spunk.nl/index.php?nav=51&intArticleId=4192
Kijk dit soort dingen.
Hoe durven ze me zomaar te quoten daar.quote:‘O, ik hoop dat ik veel kanker spange chicks ga tegenkomen weetje’, hoor ik een gangsterneger naast me tegen zijn vriend zeggen.
Wat jij? Mijn zoon is gewoon een pareltje wat alles en iedereen kan regelen. Dieren, baby's, moeders, oma's.quote:
Dat zie je mij hier niet doenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoezo generaliseren als ze allemaal admitten.
Aiii harde mooiboy haar heeft hijquote:
kk gek of zo wallah kk homoquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
WD zo gaan wij ook dansen he met Mysterland.
feels good manquote:
Ben ik links?quote:
Shit is aanquote:
Tongenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:33 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wat is trouwens het verschil tussen zoenen en tongen?
Zoenen is zeker gewoon een kusje?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:33 schreef Sok. het volgende:
[..]
Middelste, met 'froquote:
zoenen = het kussen van sky. beetje kusje gevenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:33 schreef Sok. het volgende:
[..]
hooi ontken 1x dat je wel wilt.quote:
quote:
Ik heb een reactie geplaatst. Homo.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé WD waarom heb ik nog geen R&R van jou maar wel van je vriendin?
baasquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:35 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik hossel drTHEN WHAT NIGGA
Zo kijkt ie
meer van: "je dochter wil mijn 13-jarige tollie in haar punani en die bitch gaat krijgen vanavond"quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:35 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kijkt ie
Dat is maar de helft van een R&R hequote:Op maandag 16 augustus 2010 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een reactie geplaatst. Homo.
R&R PLEISquote:
Reactiequote:Op maandag 16 augustus 2010 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een reactie geplaatst. Homo.
Zij heeft alleen respect gedaan. ga bij haar klagen danquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ReactieIedereen weet dat Respect de benchmark is
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ReactieIedereen weet dat Respect de benchmark is
Kijk dan hoe dat wijf erbij staat. Die gozert heeft haar sowieso GHB gegeven want ze kan niet eens meer normaal staanquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:35 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Zo kijkt ie
Laat maar. Ik zie dat R&R = ALTYD back niet bij iedereen opgaat.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zij heeft alleen respect gedaan. ga bij haar klagen dan
OMGquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:37 schreef Chai het volgende:
http://frisfeest.hyves.nl/fotos/
Oneindige jonge meisjes fotobron.
Ze is aan het ZAKKEN.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kijk dan hoe dat wijf erbij staat. Die gozert heeft haar sowieso GHB gegeven want ze kan niet eens meer normaal staan.
zij is vies.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:38 schreef Sok. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel een lekker sletje voor Laki
Joune?quote:
Slimquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:40 schreef Sok. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blur mijn A cup tietjes even.
Zo valt het echt een stuk minder op.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:40 schreef Sok. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik blur mijn A cup tietjes even.
Neequote:Op maandag 16 augustus 2010 17:38 schreef Sok. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel een lekker sletje voor Laki
Bazenkrullen hebben ze welquote:
Ik heb liever opeten dan.quote:
Pics van de klas?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
Kap eens met dat treurige gebash. Lijkt verdomme wel een kinderklas.
Dit is mijn maandelijkse post waarin ik het eens ben met Ludo.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:41 schreef LudoSanders het volgende:
Kap eens met dat treurige gebash. Lijkt verdomme wel een kinderklas.
hey dat is LauweTurk. Een Fokbekendequote:
HAHAHAHA deze is dan wel weer geniaalquote:
Dikke mensen zijn gezellig mythequote:Op maandag 16 augustus 2010 17:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
HAHAHAHA deze is dan wel weer geniaal. Wat een ongelooflijk melige kop heeft die vent
SPOILER: boobiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie die neger links?quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:44 schreef Chai het volgende:
spoiler: rotkopSPOILER: boobiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
BUSTEDquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dikke mensen zijn gezellig mythe
Die arm die om die neger heen zit, ben ik scheef of zit die aan niemand vast?quote:
kusjekroelvanlauweturkswaquote:
JE HEBT GELIJKquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die arm die om die neger heen zit, ben ik scheef of zit die aan niemand vast?![]()
![]()
Viel mij ook al op ja.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die arm die om die neger heen zit, ben ik scheef of zit die aan niemand vast?![]()
![]()
Jawel aan Chuck2 geloof ik.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
![]()
Dat is de arm van die meest rechtse gast. Hij kijkt ook wel alsof ie superpowers heeft.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:45 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
![]()
Heb ik laatst wel gedaan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:45 schreef Maisnon het volgende:
Zo mijn supermarkt avontuur is weer voorbij
Ik zag iemand met echt een superleuke broek maar ik vond het zo raar om d'r aan te spreken in de wachtrij voor de kassa
geilquote:
Ach, het is geen Hitlerquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:47 schreef Hoogstaande het volgende:
Haha, kom we gaan naar een feestje en ik neem mn nephand mee
quote:
quote:
quote:
Opruimslotje. En ja, is te verwachten dat ik die krijg.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:49 schreef tliciouz het volgende:
Wolfje het us topic is dicht.Ben benieuwd of er een note bij komt.
Je vliegt er gewoon vanaf.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Opruimslotje. En ja, is te verwachten dat ik die krijg.
Ik weet wel dat ik nu weer op kruistocht naar die spijkerbroek gaquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heb ik laatst wel gedaan.Ik zag haar met een jurkje lopen en ik MOEST weten waar vandaan. Gelukkig werkt ze bij mij dat maakt het al minder erg.
Wat voor een broek was het dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik nu weer op kruistocht naar die spijkerbroek ga
Zo ziet het stereotype klb-slowchatter er dus uit.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:48 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Die gozer komt daar echt om jonge meisjes te hosselen en hij pikt de lelijkste
het slowchatterquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:51 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zo ziet het stereotype klb-slowchatter er dus uit.
Hara moest eerst nog eten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:53 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb er anders nog geen notes bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |