Als straf moet je de kat meenemen naar de gitaarbouwer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:53 schreef Cynic het volgende:
Ohja, en dat andere ding is een Mesa Formula pre-amp.
Die ik niet heb kunnen uitproberen vanavond omdat we 2 uur in de wachtkamer bij de dierenarts hebben gezeten')
Ah wel tof dan dat jullie em opvangenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, best wel. Mijn vriendin wil er al een hele tijd één, en zo komt er dan eentje aanwaaien. Hij zat in een bosje tegenover ons huis aan de andere kant van het kanaal. En vanochtend zat hij in een afgebrand huis vlakbij. We hebben nog wel een advertentie opgehangen in de supermarkt, maar denk dat het echt een zwervertje is.
Nooit van zo'n ding gehoord maar het zal vast tof zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:53 schreef Cynic het volgende:
Ohja, en dat andere ding is een Mesa Formula pre-amp.
Die ik niet heb kunnen uitproberen vanavond omdat we 2 uur in de wachtkamer bij de dierenarts hebben gezeten')
Toch met de bus hoop ikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:51 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik ging toch naar Pukkelpop en Blanes. Let nou eens beter op!
Ze is ook nog behoorlijk jong zo te zien. Nog geen half jaar denk ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Tommie, en we hebben hem gisteren gevangen met het vissen.
Met een net, dat wel. Zojuist even mee naar de dierenarts geweest, helemaal verwaarloosd enzo maar dat moet goed gaan komen. Blijkt ook een meisje te zijn, maar het blijft Tommie.
Ik heb nu een losse voortrap, mij 19" digitech ding is nu alleen nog voor de effecten. Nu is het wat eenvoudiger om tussentijds de geluiden aan te passen, qua levels enzo. Hoef je niet meer allerlei menu's door etc.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nooit van zo'n ding gehoord maar het zal vast tof zijn
7 wekenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:00 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze is ook nog behoorlijk jong zo te zien. Nog geen half jaar denk ik.
Hater!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:59 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Toch met de bus hoop ikHoor laatste tijd veel goede berichten over met de bus naar Spanje gaan dus ik heb goede hoop
Ghehequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:01 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb nu een losse voortrap, mij 19" digitech ding is nu alleen nog voor de effecten. Nu is het wat eenvoudiger om tussentijds de geluiden aan te passen, qua levels enzo. Hoef je niet meer allerlei menu's door etc.
Dat is de theorie, in de praktijk gaat het er waarschijnlijk op neerkomen dat ik hem dadelijk op een festival in Rotterdam voor het eerst ga proberen en dat ik er dan niks van snapMet bijpassend geluid uiteraard...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:16 schreef guitarist het volgende:
Als je het goed kan is het nóg leuker.
Dat is wel heel erg jong. Ik denk niet dat ze weg is gelopen. Een kitten van 7 weken laat je nog niet buiten lopen. Ik zou dat ten minste nooit doen.quote:
Ja daarom waarschijnlijk dikke kans dat ze gedumpt isquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg jong. Ik denk niet dat ze weg is gelopen. Een kitten van 7 weken laat je nog niet buiten lopen. Ik zou dat ten minste nooit doen.
Iemand die dat doet zouden ze meteen op moeten sluiten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja daarom waarschijnlijk dikke kans dat ze gedumpt is
Yep is ook koeielomp, maarja het gebeurt dus weinig tegen te doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Iemand die dat doet zouden ze meteen op moeten sluiten.
11 september dus in Rotterdam. Ik weet niet of het leuk is, wel gratis in elk gevalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ghehe
Ah als je een keer in de buurt van Rotterdam-Den Haag speelt moet je het ff laten weten, als het iets leuks is kom ik wel eens kijken
Welk festival is het dan ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
11 september dus in Rotterdam. Ik weet niet of het leuk is, wel gratis in elk geval
Dat deze hier trouwens nog niet voorbij is gekomen:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:59 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Toch met de bus hoop ikHoor laatste tijd veel goede berichten over met de bus naar Spanje gaan dus ik heb goede hoop
Daar heeft Brian May zelfs aan meegewerktquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:09 schreef Cynic het volgende:
Dat deze hier trouwens nog niet voorbij is gekomen:
Die heeft de productie gedaan inderdaad. En de solo in dit nummer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar heeft Brian May zelfs aan meegewerkt
Ja, is best gezellig. Ik ben er bij iig! Althans, na 16u dus ik hoop dat jullie erna spelen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
11 september dus in Rotterdam. Ik weet niet of het leuk is, wel gratis in elk geval
John Deacon ook(zeggen ze). Backing Vocalsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar heeft Brian May zelfs aan meegewerkt
We spelen rond 7 uur geloof ik, vind ik wel een fijne tijd. Kan je daarna nog even leuk een biertje doen ofzo.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, is best gezellig. Ik ben er bij iig! Althans, na 16u dus ik hoop dat jullie erna spelen.
Dat niet alleen, ook de baspartij is van hem.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
John Deacon ook(zeggen ze). Backing Vocals
Zeker een mooie tijd. Kan ik nog uitslapen ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
We spelen rond 7 uur geloof ik, vind ik wel een fijne tijd. Kan je daarna nog even leuk een biertje doen ofzo.
Nou ja, als je een gitaar al heel lang hebt, er veel mee hebt meegemaakt enzo. Maargoed, met 1 gitaar valt ook te leven. Eventjes.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zijn materialistische dingen die vervangbaar zijn. Zo'n reis is supervet en een ervaring, dat is het veel meer dan waard.
Nouja, als je er mee op woodstock hebt gestaan ofzoquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:32 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nou ja, als je een gitaar al heel lang hebt, er veel mee hebt meegemaakt enzo. Maargoed, met 1 gitaar valt ook te leven. Eventjes.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja, als je er mee op woodstock hebt gestaan ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |