quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:25 schreef -Menn0- het volgende:
Al m'n gitaren weg doen om wereldreis te maken is okay ole ole
Iemand interesse in een JM Strat, JR Tele, JH Les Paul ?
LP LP LP LP LPquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:25 schreef -Menn0- het volgende:
Doe je je amps ook weg dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:25 schreef -Menn0- het volgende:
Ja dat bedoel ik nu ook meer, dat je met 2 man je eigen weg kiest en ze overdag hier en daar zietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gaat prima samen hoor. Ooit eens met een groep van een man of 20 heen geweest, ik zag ze eigenlijk alleen 's ochtends en 's nachts bij de tent. Overdag ging iedereen zijn/haar eigen gang
Klopt maar dat hebben wij met z'n drieën ook al. Waarschijnlijk wil ik een aantal dingen zien die de anderen niet echt boeien.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik nu ook meer, dat je met 2 man je eigen weg kiest en ze overdag hier en daar zietDan gaat het prima, maar overal samen heengaan dat niet
Ik bied 10 cent!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:25 schreef -Menn0- het volgende:
Nee man, die moet je als plectrum gebruikenquote:
En je houdt nog een akoestische over neem ik aan? Ben je klaar met je studie ofzo of heb je een jaartje niks?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:25 schreef -Menn0- het volgende:
Omdat je tonen op verschillende manieren kunt pakken op een hals en dus de akoorden op verschillende manieren kunt opbouwen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:38 schreef Dawnbreaker het volgende:
waarom zijn er 2 G akkoorden, een met 3 vingers, en een met 4 vingers (pink op hoge e snaar)
Het is nou wel leuk geweest vind ik.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee man, die moet je als plectrum gebruiken
Dat zijn materialistische dingen die vervangbaar zijn. Zo'n reis is supervet en een ervaring, dat is het veel meer dan waard.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:09 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
![]()
Ik zou mijn favoriete gitaren nooit (allemaal) kunnen verkopen.
Nee hoor. Het is nooit leuk geweest...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is nou wel leuk geweest vind ik.
maar het is niet dat het eenzelfde akkoord is, alleen met andere vingers gepakt, het 2e G akkoord heeft 4 snaren die je pakt en het 1e G akkoord maar 3 snaren die je pakt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:08 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Omdat je tonen op verschillende manieren kunt pakken op een hals en dus de akoorden op verschillende manieren kunt opbouwen.
Ja, dat zegt hij toch, bij het akkoord met de 4 vinger, die B snaar, wat voor toon is dat ?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:47 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
maar het is niet dat het eenzelfde akkoord is, alleen met andere vingers gepakt, het 2e G akkoord heeft 4 snaren die je pakt en het 1e G akkoord maar 3 snaren die je pakt.
G (versie 1)
[ afbeelding ]
G (versie 2)
[ afbeelding ]
zit hier een redenatie achter?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, dat zegt hij toch, bij het akkoord met de 4 vinger, die B snaar, wat voor toon is dat ?
Oh wacht dat is een D
en die A snaar, hey kijk dat is een B
En wacht wacht!!
Het gaat nóg gekker worden. want als je die vinger van je B snaar nou optilt heb je opeens ipv een D een B
.....en dan..... die D die je kwijt bent....
*tromgeroffel
..........heb je dan nog steeds bij je open D snaar
potjandorie zeg jeetje
En als je terug bent dan koop je op termijn de gitaren allemaal weer terug.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zijn materialistische dingen die vervangbaar zijn. Zo'n reis is supervet en een ervaring, dat is het veel meer dan waard.
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat zijn materialistische dingen die vervangbaar zijn. Zo'n reis is supervet en een ervaring, dat is het veel meer dan waard.
En dit inderdaad ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:57 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
En als je terug bent dan koop je op termijn de gitaren allemaal weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |