En toch ben ik bang dat je bloemen zullen het overleven, omdat hij net te vroeg Duitsland indraaitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, kijk nu eens hoe mooi het aan komt stormen: http://www.sat24.nl/Region.aspx?country=nl&sat=vis&type=loopat het vermoedelijk wel weer uit gaat sterven voor het aankomt is 2*
Dat denk ik ook, geeft niet, we hebben de (SAT24) beelden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
En toch ben ik bang dat je bloemen zullen het overleven, omdat hij net te vroeg Duitsland indraait
Estofex geeft ook aan vandaag:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, geeft niet, we hebben de (SAT24) beelden.
Ach, we zitten in de dunne gele lijn, 15% kans op een bui, staatsloterij heeft minder kansquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
Estofex geeft ook aan vandaag:
[ afbeelding ]
Haha, daarom pak ik altijd kraslotenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ach, we zitten in de dunne gele lijn, 15% kans op een bui, staatsloterij heeft minder kans
Hier was het vanmorgen zonnig, openslaande dubbele balkondeuren open en lekker ontbijten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Haha, daarom pak ik altijd krasloten
Bedroevend weer hier in Brabant. Al heel de dag miezer en zwaar bewolkt. Ik heb al zeker 2 dagen geen zon meer gezien.
Lekker! nog maar even van genieten zomer is zo voorbij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:30 schreef Drassss het volgende:
Achja de verwachtingen voor dit weekend zijn dan weer geweldig. vr/za/zo zeker 24 graden met zon dus klagen doen we zeker niet.
Ja, want na maandag zijn de verwachtingen toch weer wat beroerd qua temperatuur.. Het kakt helemaal in tot aan de 18 graden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lekker! nog maar even van genieten zomer is zo voorbij.
Hmm, en dan naadloos de herfst in zeker? Naja, voorjaar was erg mooi en misschien dan nu dit winter wel een elfstedentocht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, want na maandag zijn de verwachtingen toch weer wat beroerd qua temperatuur.. Het kakt helemaal in tot aan de 18 graden.
Laat maar komen, extreem weer vind ik geweldig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, en dan naadloos de herfst in zeker? Naja, voorjaar was erg mooi en misschien dan nu dit winter wel een elfstedentocht.
Lol, gaat mij ook niet gauw te gek, afgelopen winter tot over mijn knieen in de sneeuw gestaan foto's maken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Laat maar komen, extreem weer vind ik geweldig.
Hurricane Helga?quote:
Helga gaf het net ook aan. Alles zal nu naar het oosten trekken. Blijft het snachts redelijk droog en wacht de volgende storing die nu boven Engeland ligt te draaien met wat regen ( niet zo heel zwaar ).quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, gaat mij ook niet gauw te gek, afgelopen winter tot over mijn knieen in de sneeuw gestaan foto's maken.
[..]
Hurricane Helga?
Wel toevallig dat het de laatste tijd in het weekend lekker weer is, en doordeweeks baggerweer.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:30 schreef Drassss het volgende:
Achja de verwachtingen voor dit weekend zijn dan weer geweldig. vr/za/zo zeker 24 graden met zon dus klagen doen we zeker niet.
Waarquote:
Blijf het toch maar apart vinden. Waar is dit?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:18 schreef gerard96 het volgende:
toch waar wind hier wel uit noord tot NO zie het aan bomen en aan vlaggetje
Eemshaven volgens mij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Blijf het toch maar apart vinden. Waar is dit?
Sja, als je van wind en veel regen hou zit je de laatste dagen goed.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoezo bagger weer?
Wat wind maar met 5.2mm aan regens sinds zondag vind ik het toch helemaal niet verkeerd![]()
Zelfs elke dag zon gehad, niet veel maar toch![]()
Waar?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:52 schreef Sj0rSz het volgende:
En voor zondag wordt doodleuk even 30 graden afgegeven
Tilburg (Weerplaza en Buienradar komen er mee iig) Pluim laat ook een forse stijging van de Tmax zien.quote:
De cape ziet er wel aardig uit... maar is er die dag ook een neerslag signaal?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:13 schreef horned_reaper het volgende:
Geknetter komt maandag misschien wel![]()
[ afbeelding ]
In de winter krijg jij je elfstedentochtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja en alles is weer voor het midden en zuiden van het land![]()
Het noorden blijft ook dit keer weer gespaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |