fiponegerquote:
Heb je er nou 2?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:26 schreef PatriQue89 het volgende:
het is deze geworden:
http://www.vergelijk.nl/lcd_plasma_televisie/lg/26ld350/
RT @pfgerrari @Zerokuquote:
Mooien tv.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:26 schreef PatriQue89 het volgende:
het is deze geworden:
Goede keusquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:26 schreef PatriQue89 het volgende:
het is deze geworden:
Justin Bibbertquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:29 schreef Bellatrix het volgende:
Is Zeroku heaumeau? #durftevragen #mondaymadness #lovebieber
Ziet er prima uitquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:26 schreef PatriQue89 het volgende:
het is deze geworden:
Done.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:35 schreef Patje1987 het volgende:
Zero en Bella maak eens een rijm voor mijn topic
Link, ik wil er ook een (proberen) te maken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:35 schreef Patje1987 het volgende:
Dankquote:
Een ode aan de ramadanquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Link, ik wil er ook een (proberen) te maken.
okquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:35 schreef Patje1987 het volgende:
tomatensoep stelen bedoel jequote:Op maandag 16 augustus 2010 15:44 schreef Zeroku het volgende:
Negers, als jullie me missen ben ik ff pissen boodschappen doen.
Netjesquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:26 schreef PatriQue89 het volgende:
het is deze geworden:
ik heb er 299 voor betaald;) Bij de saturn..quote:
Duitslandquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:47 schreef PatriQue89 het volgende:
ohg, yes
Ik heb nu nl 1 2 en 3, en alle duitse zenders
en niet afdingen????quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb er 299 voor betaald;) Bij de saturn..
Ik heb nu gewoon een grotere en mooiere tv dan in de woonkamer
haha, okquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en niet afdingen????
Normaal krijg je daar makkelijk 25 euro vanaf
met dure aankopen ding ik altijd af.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:03 schreef Bellatrix het volgende:
Afdingen voel ik me altijd zo'n arme schooier. Kijk op markten, oké, maar in winkels.
Hoe kan dat? Kostte ie in het begin dan 4000 euro?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met dure aankopen ding ik altijd af.
zo heb ik eens 400 euro korting gehad op mijn Samsung TV
hey hallo... 400 euro is veel geld
Van 1600 euro voor 1200 euroquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Kostte ie in het begin dan 4000 euro?
Weleens geprobeerd om af te dingen maar helaas gewoon volle mep betalenquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van 1600 euro voor 1200 euro
* mompelt iets met vrouw/blondquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weleens geprobeerd om af te dingen maar helaas gewoon volle mep betalen
Misschien ligt het er ook aan waar je een product/dienst koopt natuurlijk
In de woonkamerquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:22 schreef Socios het volgende:
Verder geen mensen met een gewone beeldbuis?
ik ben een zwartkijkerquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:22 schreef Socios het volgende:
Jazeker!quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:22 schreef Socios het volgende:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij betaalt geen kijk- en luistergeld?
Bestaat dat nog dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:25 schreef Socios het volgende:
[..]
ik kijk via canaldigitaal in het buitenland en dat is niet geheel volgens de regels zeg maarquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Bij It's was hetquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Weleens geprobeerd om af te dingen maar helaas gewoon volle mep betalen
Misschien ligt het er ook aan waar je een product/dienst koopt natuurlijk
ik op de slaapkamer...quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:22 schreef Socios het volgende:
ciao Patquote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij It's was het
Ik ding op alles af, zelfs me haardroger... al krijg ik er een ander produkt bij...
Je bent Hollander of niet
Mij lukt het niet helaas, ben mss ook iets te verlegen daarvoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij It's was het
Ik ding op alles af, zelfs me haardroger... al krijg ik er een ander produkt bij...
Je bent Hollander of niet
quote:
dacht altijd dat jij een Hollandse wasquote:
was je weg danquote:
Ja.quote:
ja duhhhhhhhh..quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:43 schreef crv het volgende:
[..]
dacht altijd dat jij een Hollandse was
quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja duhhhhhhhh..
Maar dat is de uitspraak toch??
Je bent Hollander of niet...
Je bent Hollandse of niet...
Klinkt niet
Inderdaad, je bent gewoon een Hollander.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja duhhhhhhhh..
Maar dat is de uitspraak toch??
Je bent Hollander of niet...
Je bent Hollandse of niet...
Klinkt niet
iokquote:
OK Mooi.quote:
Hoi.quote:
Dat komt helemaal in ordequote:Op maandag 16 augustus 2010 16:51 schreef crv het volgende:
[..]
OK Mooi.
Als jij terug bent, kan ik gerust weg. Dan is het honk in goede handen![]()
Ciao Zsamme
Show mehquote:
quote:
Vetquote:
Smakelijk.quote:
quote:
Ik hou wel van je hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
HOUD JE MOND JOH KLAPJOSTI DAAR HEB IK MEER DAN EEN UUR AAN ZITTEN PRUTSEN> GODVERDOMME>
Goed. al anderhalf uurtje klaar met werkquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:24 schreef -Miauw- het volgende:
Wat een liefde hier![]()
Hoe is het met jullie?![]()
weer aan het werk
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
HOUD JE MOND JOH KLAPJOSTI DAAR HEB IK MEER DAN EEN UUR AAN ZITTEN PRUTSEN> GODVERDOMME>
Goed, met jouquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:24 schreef -Miauw- het volgende:
Wat een liefde hier![]()
weer aan het werk
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:24 schreef -Miauw- het volgende:
Wat een liefde hier![]()
weer aan het werk
Druk, druk, druk weer op het werk na een heel vermoeiende familiefeestweek. Maar ik heb het overleefdquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goed. al anderhalf uurtje klaar met werk
Hoest met Miauw?
quote:
Die is wel episch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
familiefeestweek? hoe moeten wij saaie hollanders dat zien?quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Druk, druk, druk weer op het werk na een heel vermoeiende familiefeestweek. Maar ik heb het overleefd
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:29 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga de boel afsluiten.
Tot morgen!
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja maar nu ff niet. Staat nog al raar, zo'n mega vochtplek midden op de zitting van je stoel
Je hebt gewoon vol over je stoel zitten fappen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja maar nu ff niet. Staat nog al raar, zo'n mega vochtplek midden op de zitting van je stoel
Nee ik kijk wel uitquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt gewoon vol over je stoel zitten fappen.
Ll fappen. Mental image.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je hebt gewoon vol over je stoel zitten fappen.
Zeggen ze allemaal.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, kan beter over jou heen fappen, das eerder schoon
Eeh een groot feest ja haha, echt vreselijk eigenlijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
familiefeestweek? hoe moeten wij saaie hollanders dat zien?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eeh een groot feest ja haha, echt vreselijk eigenlijk.
Jemig, ik heb gewoon collega's die NU nog serieuze werkdingen aan me vragen
Het is 17:45. Bij ons houd dat om 10:00 al opquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Eeh een groot feest ja haha, echt vreselijk eigenlijk.
Jemig, ik heb gewoon collega's die NU nog serieuze werkdingen aan me vragen
Ik kom pas om 10 uur binnenquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is 17:45. Bij ons houd dat om 10:00 al op
quote:
NORMAAL HE, ANDERS.quote:
Ik leef bij mijn mottoquote:Op maandag 16 augustus 2010 17:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
NORMAAL HE, ANDERS.
[ afbeelding ]
Ik luister altijd naar mijn favoriete radio.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik leef bij mijn motto
[ afbeelding ]
Pareltjes.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik luister altijd naar mijn favoriete radio.
[ afbeelding ]
Frans Duijts werd net afgelost door Zanger Petro.quote:
Fransiequote:Op maandag 16 augustus 2010 17:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Frans Duijts werd net afgelost door Zanger Petro.
Alles beter dan uitgekauwde shit over SBS probleemwijken en de zoveelste Nederlandse faler die 'zanger' denkt te zijnquote:
Ik mag hopen dat het wel een heul stuk beter dan dat is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alles beter dan uitgekauwde shit over SBS probleemwijken en de zoveelste Nederlandse faler die 'zanger' denkt te zijn
Ik kan terug kijken op een heel gezellig weekende. Afgelopen zaterdag avond ben ik lekker uit eten gewees. En ik kan u vertellen dat ik nog nooit zo goedkoop uit eten geweest ben. We zijn in Harderwijk wezen eten bij een steak restaurant. Het was heel gezellig en het was zo goed koop,doordat ik bij mijn diploma uitreiking twee dinerbonnen had gekregen. Dus bij het afrekenen kwamen de bonnen uit mijn tas en moesten we 20 euro bij leggen.Dus dat was nog eens leuk uit eten gaan.quote:
Mensen denken veelquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kan terug kijken op een heel gezellig weekende. Afgelopen zaterdag avond ben ik lekker uit eten gewees. En ik kan u vertellen dat ik nog nooit zo goedkoop uit eten geweest ben. We zijn in Harderwijk wezen eten bij een steak restaurant. Het was heel gezellig en het was zo goed koop,doordat ik bij mijn diploma uitreiking twee dinerbonnen had gekregen. Dus bij het afrekenen kwamen de bonnen uit mijn tas en moesten we 20 euro bij leggen.Dus dat was nog eens leuk uit eten gaan.
Zondag middag kreeg ik een smsje van mijn nichtje,of we kwamen. Zij waren vis aan het roken. Nu dat wilde Ria en Ega wel. Dus snel wat stokbrood uit de vriezer gehaald en een bakje kruidenboter. Plus een flesje roze uit de koolkast en wij konden op pad.
Mijn neef was zaterdag wezen zeevissen en de buit werd gisteren gerookt. Nu wil het dat mijn neef niet alleen uit vissen geweest maar met vrienden.is,En ook al de vrienden en hun gezinnen waren bij het roken aanwezig. Het was een gezellige bende..
Iedereen had wat mee genomen dat varieerde van salades tot toastjes en schips en drank. Alles werd op een tafel gezet en je kon dus pakken waar je zin aan had.Zo doen wij het meestal en heeft de gastvrouw niet alleen de kosten.
Alle kerels stonden gezellig om de rookton en de dames klitte lekker bij elkaar op het tuinzet. We hebben vrezelijk gelachen. De grapjes over het vissen van de buit vlogen over en weer. Als je de kerels hoorde dan hadden zij vissen gevangen zo groot als karpers. Maar daar was op ons bordje niks van te zien. Er was er een die wist te vertellen dat kwam, dat als een vis lang in de buiten lucht lag zij altijd krompen. U kunt wel begrijpen dat wij hier erg om gelachen hebben. En dat de verhalen steeds sterker werden
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mensen denken veel
Mensen praten veel
Mensen voelen weinig
Denk na voordat je iets zegt
Kijk eerst in je eigen hart
Voor je anderen beklad
Woorden doen soms vreselijk pijn
Laat ons lief voor elkander zijn
Vrienden hebben we broodnodig
Al vinden we ze soms overbodig
Maar hoe fijn is het
Als je op een slechte dag
Een ruggesteun van een vriend
Verwachten mag
Zet je hart open en
Laat de zon erin
Zij brengt warmte en...
Een grote vriendenkring.
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:04 schreef Myraela het volgende:
Liefjes, kunnen jullie even opflikkeren met dat kamp gebeuren. Wat mijn part maak je een ONZ topic, maar hier in de slowchat is het behoorlijk verneukend.
Het gaat al minstens 10 posts niet meer over het kamp.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:04 schreef Myraela het volgende:
Liefjes, kunnen jullie even opflikkeren met dat kamp gebeuren. Wat mijn part maak je een ONZ topic, maar hier in de slowchat is het behoorlijk verneukend.
Alles is beter dan dat, maar maak dat die twee maar eens wijsquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het wel een heul stuk beter dan dat is.
Ja, dat ook.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het gaat al minstens 10 posts niet meer over het kamp.
quote:
Nee. Alleen maar koetjes en kalfjes.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:08 schreef -Miauw- het volgende:
Het kamp? Hmmm...ik moet zeker teruglezen?
Is er verder nog iets gebeurd hier?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee. Alleen maar koetjes en kalfjes.
Ja.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.Ik vergeet meestal ook waar we over praten.
Ben al geweest, London, en in de herfst naar Canarische eilanden denk ik. Ja ben denk ik wel op de meet. Jij?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Waar ga jij eigenlijk heen op vakantie? Ben je nou wel op de meet eigenlijk?
woohoo zonquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben al geweest, London, en in de herfst naar Canarische eilanden denk ik. Ja ben denk ik wel op de meet. Jij?
Ja kutweer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
woohoo zonik moet dit weekend kamperen maar dat zit er niet in denk ik, pokkeweer
![]()
Ik ben ook wel op de meet, denk ik
Ooeehh wat kwam je doenquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja kutweer.Al was ik zaterdag in Amsterdam en toen was het heet terwijl het bewolkt zou zijn.
![]()
Leuk dat je ook komt.
Ja, haar rondgeleid door Amsterdam. Ik wist gewoon alles te vinden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ooeehh wat kwam je doen![]()
Oja, die vriendin, toch?
Neger wat. Fucking vet daar op die eilandjes.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben al geweest, London, en in de herfst naar Canarische eilanden denk ik. Ja ben denk ik wel op de meet. Jij?
Neger alsjeblieft, lijkt me echt geweldig.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neger wat. Fucking vet daar op die eilandjes.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, haar rondgeleid door Amsterdam. Ik wist gewoon alles te vinden.Het is meant to be, ik en Amsterdam.
quote:
Bella, ik niet weet. Nog steeds geen roosters etc. voor volgend jaar. Erg genoeg.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bella, ik niet weet. Nog steeds geen roosters etc. voor volgend jaar. Erg genoeg.
bretelsquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of gewoon Jort Kelder trouwen.
Kun je het niet gewoon al aangeven dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bella, ik niet weet. Nog steeds geen roosters etc. voor volgend jaar. Erg genoeg.
Ik denk dat ik het de 31ste krijg.quote:
Wat?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je het niet gewoon al aangeven dan?
Echt sexy.quote:
Ik zit nog op schoolquote:
Woef.quote:
Oh, je bent echt 16quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zit nog op school, maar ik kan nu wel zeggen van ja ik kom, maar als er de dagen erna een tentamen geplant staat of iets anders 'groots' voor school lijkt het me niet zo slim om dan te gaan meeten
.
Lieve teamgenoot dan, alsnog meldenquote:
quote:
Ja naar zijn portemonnee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha ehmmtoch kijk ik wel eerst naar andere dingen...
Helleuquote:
Mij ook niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha nee, dat kan me echt niet zoveel schelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mij ook niet.
Nouja een beetje.
Nee haha, niet hoor.Haha ja wat is het nou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Niet. Al heb je met een jongen zonder geld geen toekomst.quote:
Als je zelf genoeg hebt moet het een niet al te groot probleem zijn denk ik. Maar met een parasiet overleef je het niet nee....afknapper.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet. Al heb je met een jongen zonder geld geen toekomst.
Ja precies. Ik bedoel, stel ik heb een baan of inkomstenbron maar hij niet en ook niet opzoek. Dat zou ik echt niet kunnen accepteren. Gewoon onaantrekkelijk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als je zelf genoeg hebt moet het een niet al te groot probleem zijn denk ik. Maar met een parasiet overleef je het niet nee....afknapper.
Slechte tafelmanieren en neuspeuteren zijn ook levensbelangrijke afknappers
Zonder geld niet nee, maar hij hoeft toch ook geen miljoenen te hebbenquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet. Al heb je met een jongen zonder geld geen toekomst.
Pffff, zou voor mij ook echt een reden zijn! Een beetje ambitie graag...quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja precies. Ik bedoel, stel ik heb een baan of inkomstenbron maar hij niet en ook niet opzoek. Dat zou ik echt niet kunnen accepteren. Gewoon onaantrekkelijk.
Dat zeg ik ook niet. Maar hij moet wel een inkomstenbron hebben. Boeit me niet wat dat is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zonder geld niet nee, maar hij hoeft toch ook geen miljoenen te hebben.
Is ook.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar hij moet wel een inkomstenbron hebben. Boeit me niet wat dat is.
Als hij ze niet heeft moet hij in ieder geval hard z'n best gaan doen om ze wel te krijgenquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zonder geld niet nee, maar hij hoeft toch ook geen miljoenen te hebben.
Eensquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als hij ze niet heeft moet hij in ieder geval hard z'n best gaan doen om ze wel te krijgen
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als hij ze niet heeft moet hij in ieder geval hard z'n best gaan doen om ze wel te krijgen
Ik zou mezelf ook niet kunnen verdragenquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
Nee maar ik zou nooit met een man kunnen zijn alleen maar om het geld, daar respecteer ik mezelf te veel voor. Ik klink nu misschien als zo'n vrouw uit een RTL woensdagfilm maar care.
quote:
Wat is love.quote:
Schatje, doe me geen pijn.quote:
Oh, sorryquote:
op zaterdag heb je vast geen lesquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, ik kijk niet naar die kutfilms.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Toevallig gisteren ook American Pie gezien?
Oh, d8 het. Daar was gisteren ook wat met schapen neukenquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik kijk niet naar die kutfilms.Alleen de eerste undzo.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, d8 het. Daar was gisteren ook wat met schapen neuken
Me too.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Ik ben heul geen 16.
Ik ben 19![]()
Ik moet je teleurstellen. Ik ben een man.quote:
Failquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen. Ik ben een man.
Hihiihiiihih mensen die 19 zijn.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Ik ben heul geen 16.
Ik ben 19![]()
Ik wist dat die zou komenquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihiihiiihih mensen die 19 zijn.
Ja.quote:
Nee.quote:
Hoer.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja.quote:
*Bellatrix is de grootste baggeraarquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.Alleen de baggeraars zijn er. Goed volk.
Ja.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
*Bellatrix is de grootste baggeraar
Ja. Die andere is alleen als ik stoer wil doen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:30 schreef Socios het volgende:
[..]
Mooi dat je je oude UserIcon weer terug hebt.
NIks mis met hyves, al vind ik sommige inderdaad een beetje er ver in gaan.quote:
Hoe klonk ik?quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:52 schreef Cee het volgende:
Ik hoorde net Bella op de radio, bijna, de laatste zin!
Lisa.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Als een blij kind!
maar ik heb het meeste gemist en weet nou nog steeds je naam niet
Ik luister op internetstream dus het heeft een vertraging van een halve minuut zowat. Dus ik zat het topic te lezen en toen dacht ik 'wait, wut? Bella?' en het enige dat ik toen nog hoorde was "ja haha bla blah blah" en dan best zacht want ik had 't volume niet hard genoeg staan.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik luister op internetstream dus het heeft een vertraging van een halve minuut zowat. Dus ik zat het topic te lezen en toen dacht ik 'wait, wut? Bella?' en het enige dat ik toen nog hoorde was "ja haha bla blah blah" en dan best zacht want ik had 't volume niet hard genoeg staan.
Nu is mijn leven incompleet.
Vast wel, over een dagje of zo.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is het niet terug te luisteren?
3fm.quote:
Liedje aangevraagd.quote:
In too deep, sum 41.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Cool![]()
Welke had je aangevraagd?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:09 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Cool![]()
Welke had je aangevraagd?
Tis ook niet om aan te horenquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
onder die steen vandaan komen helpt
Ik wil er heen dit jaar, EHV.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben al te vaak op 3FM geweest, vooral met Serious Request altijd.
GEILE AVONDquote:
Klopt, maar zoals je hebt kunnen lezenquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
op zaterdag heb je vast geen les
Na 1 maand? Dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, maar zoals je hebt kunnen lezenheb ik misschien wel tentamens of iets anders 'groots' dan waar ik nu nog geen weet van heb
.
Is er iets groters dan mij ontmoeten?quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, maar zoals je hebt kunnen lezenheb ik misschien wel tentamens of iets anders 'groots' dan waar ik nu nog geen weet van heb
.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
Jeweets.... hij is gelukt !
[ afbeelding ]
Geen idee, echt niet. Het zou best kunnen dat het niet zo is hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na 1 maand? Dat zal wel meevallen.
Niet echtquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is er iets groters dan mij ontmoeten?
quote:
EHV=Enschedequote:Op maandag 16 augustus 2010 20:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet in Enschede, boehoe.![]()
Even badderen nu.
Het ging tussen Enschede, Leiden en Eindhoven geloof ik. Gelukkig EHVquote:
Nou wat huilt Vaduz danquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het ging tussen Enschede, Leiden en Eindhoven geloof ik. Gelukkig EHV
Dat het dus niet in Enschede is, waar hij dichterbij woontquote:
Ook niet doen dan hea.quote:
Bennyquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:49 schreef Zeroku het volgende:
imBenny
Lion ontbijtgranen... hoezo ontbijt?Belgen
about 2 hours ago via HTC Peep
quote:
okeeeeequote:
vriendinnen van mij waren ladderzat 's nachts in de teevee uitzendingquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:51 schreef Rauzer het volgende:
Ik was bij de afsluitingsavond van SR in Groningen. Wat een deceptie zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |