3quote:
omg omg omgquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:34 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
Orly Galaxy Girl
Ik heb zo getwijfeld over deze maar ben nu zo super blij dat ik hem heb! Vind hem super
Oooooohhhquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:34 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
Orly Galaxy Girl
Ik heb zo getwijfeld over deze maar ben nu zo super blij dat ik hem heb! Vind hem super
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:34 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
Orly Galaxy Girl
Fieuw! Ik dacht na alle stiekem in de postzak pakjes dat dit misschien mijn straf was, lakjes kwijtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze ermee gedaan hebben alle brievenbusjes van maandag zijn laat sorry
Mooie foto!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:34 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
Orly Galaxy Girl
Geile blauw!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Illamasqua Phallic
Lakt ook fijn trouwens.
Leuk gepimpt!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
orly purple velvet met color club magic attraction
Space Cadet is moooooiquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
Nagels van vandaag overdag, Orly Wild Wisteria met Golden Rose 14:
(tipwear van het aardappels raspen gisteravond)
[ afbeelding ]
En net gelakt. Orly Space Cadet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enge macro close-up:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Toffe combi!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
orly purple velvet met color club magic attraction
Dank u dank u!quote:
die groenequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:56 schreef Sharana_LV het volgende:
color club enchanted holiday lakjes geswatched voor blog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ik ga morgen nieuw lettertype zoeken want ik irriteer me ook mateloos aan die hartjes, het lettertype is leuk alleen als de letter O erin stopt dan ARGHquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
die groene![]()
Doe nou ns iets aan die hartjes
En een 0 ?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja ik ga morgen nieuw lettertype zoeken want ik irriteer me ook mateloos aan die hartjes, het lettertype is leuk alleen als de letter O erin stopt dan ARGH
Oh jee, als ik ze zo zie vind ik ze toch wel must havequote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:56 schreef Sharana_LV het volgende:
color club enchanted holiday lakjes geswatched voor blog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaah die wil ik al zo langquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:16 schreef E.T. het volgende:
Ik lees net dat Channellesque van CG ge re-released wordt komend voorjaar!![]()
In een nieuwe 'anchors away' collectie en hij gaat dan Below Deck heten.
Dat vind ik wel goed nieuws![]()
bron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
Mooi, was vergeten te vragen welke lak het nou wasquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:38 schreef Daph_ het volgende:
Dit was mijn birthday mani
[ afbeelding ]
OPI Smitten With Mittens
Zonde van die nailart pen, het idee en de kleurtjes zijn wel echt super.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:26 schreef keepwalking het volgende:
Mislukte nailart van tijdje terug, iets met een uitgedroogde essence nailartpen punt.![]()
[ afbeelding ]
Mijn duim was nog wel okay gelukt!
[ afbeelding ]
Hmm, de tips zijn echt tof, maar ik weet niet of het zo geslaagd is met de restquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zonde van die nailart pen, het idee en de kleurtjes zijn wel echt super.
Lips: mooie nagels! houden zo
Mijn blije mani, ik weet het niet![]()
[ afbeelding ]
Mooi rood zeg! En een MiMu-ringquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:06 schreef Lips het volgende:
Ik lees hier al een tijdje mee, vandaag ook maar eens een foto van m'n nagels gemaakt
Heb jaren gebeten en ben daar nu weer een maand of 2 vanaf, druk aan het lakken dus om te voorkomen dat ik weer in m'n oude gewoonte verval
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 08:35 schreef Miss_V het volgende:
Wow wat zie ik weer een hoop moois voorbij komen op mijn scherm. Holo's, glitters, konadjes, rood .... gaaaaaaaffff
Ik dacht gister laat ik mijn rode duveltjes maar eens een pimpje geven.
En hopaté in de tropische sferen:
[ afbeelding ]
Hoe en wat staat op mijn blog.Heftig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is mooi! Maar toch blijf ik het met Kerst associerenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:38 schreef Daph_ het volgende:
Dit was mijn birthday mani
[ afbeelding ]
OPI Smitten With MittensIk vind het leuk!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:26 schreef keepwalking het volgende:
Mislukte nailart van tijdje terug, iets met een uitgedroogde essence nailartpen punt.![]()
[ afbeelding ]
Mijn duim was nog wel okay gelukt!
[ afbeelding ]Ik zeg: removerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeveel tijd zit er in?
disclaimer
Ik... euh... Nee...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Dat woord moest ik even 3x lezenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb alleen die 4 vingers nog maar gedaan
zal ik voor een fullfoilnail gaan?
Ehm, wat voor ringquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooi rood zeg! En een MiMu-ring![]()
Hypermobiliteitsring geloof ik, MiMu = MinderMutsig, een Fok!ker ook.quote:
Oh, haha, ik dacht al, MiMu?? Maar klopt, het is een ring ivm hypermobiliteit. Heb vandaag nieuwe opgehaald voor wijsvingers en duim, ben bang dat m'n wijsvingernagels er wel onder gaan leiden...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hypermobiliteitsring geloof ik, MiMu = MinderMutsig, een Fok!ker ook.
quote:
Lol... Dat bedoelde ik dusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:35 schreef Puckzzz het volgende:
Folie zit er wel strak op moet ik zeggen. Vaak krimpt het of wordt het kreukelig door de TC.
Maarja David heeft me niet teleurgesteld
Heel tofquote:
eigenlijk is het doodsimpel. makkelijker dan lakken omdat je maar 1 laagje lijm aanbrengt, ff goed laten drogen. folie erop, topcoatje en je bent klaarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heel tof!
Ik zou er echt verschrikkelijk mee kloten denk.
Ooh, die nfu ohquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:51 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu Oh 171
Eroverheen, Essence Glisten up!
[ afbeelding ]
coooooool!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Linnie lief en mooi!!
@Puckzie die 2de is mooier en past beter bij je![]()
@Delta Royal Navy?
[ afbeelding ]
Orly Gumdrop gesponsd met Orly Shine en gestempeld met Konad Appeltjesgroen
Mooi! welke plate is dat?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Linnie lief en mooi!!
@Delta Royal Navy?
[ afbeelding ]
Wel bundlemonsterquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:31 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooi! welke plate is dat?
en ga nou niet bundlemonster zeggen want dan moet ik die ook weer hebben
heel leuk gewordenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Linnie lief en mooi!!
@Delta Royal Navy?
[ afbeelding ]
Oh wat mooi gedaanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Linnie lief en mooi!!
@Delta Royal Navy?
[ afbeelding ]
Glisten Up vind ik lievquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:51 schreef Linnie20v het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu Oh 171
Eroverheen, Essence Glisten up!
[ afbeelding ]
Tnx allemaalquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh wat mooi gedaan!
[..]
Glisten Up vind ik liev.
Essence Purple Diamond, en de 2e creatie is met Gosh Silver erbij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vet hip!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh wat mooi gedaan!
[..]
Glisten Up vind ik liev.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk en subtielquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:42 schreef PriemGirl het volgende:
@Puckzzz: Jaaa veel beter !!
@Linnie20v: Kaal vind ik die nfuh oh ook wel erg gaaf zeg
@DeltaCephei: Bright blue ! Als in.. heel erg bright hihi
@Bubs: Oehh gave konad ook
Even vlug foto gemaakt; want ik doe het er zo af (heb dit al 3 dagen op):
Catrice blue's brothers:
[ afbeelding ]
Omdat sommigen het misschien irritant vinden dat ik naar mijn blog linkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:24 schreef Holyme het volgende:
Mirannie waarom zou je je foto's uploaden als ze al op je blog staan?
Is dat een lakje van essence? Wat een mooie.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh wat mooi gedaan!
[..]
Glisten Up vind ik liev.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoals ie is, kost wel drie dikke lagen thoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Omdat sommigen het misschien irritant vinden dat ik naar mijn blog link![]()
En ik heb weer veeeeeel moois voorbij zien komen!! Vandaag echt even geen tijd om iedereen persoonlijk te benoemen.
SQ, is die space cadet gelayerd? Of is dit gewoon zoals ie is?
Ja mooi he? EN maar 1 laagjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dat een lakje van essence? Wat een mooie.
verie nijsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh wat mooi gedaan!
[..]
Glisten Up vind ik liev.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"kijk maar op mijn blog" posten is irritanter dan een plaatje van je blog hotlinkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Omdat sommigen het misschien irritant vinden dat ik naar mijn blog link![]()
En ik heb weer veeeeeel moois voorbij zien komen!! Vandaag echt even geen tijd om iedereen persoonlijk te benoemen.
SQ, is die space cadet gelayerd? Of is dit gewoon zoals ie is?
true 2 thatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"kijk maar op mijn blog" posten is irritanter dan een plaatje van je blog hotlinken
hotlinkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
"kijk maar op mijn blog" posten is irritanter dan een plaatje van je blog hotlinken
Oh, dat zal vast wel kunnen, maar zo handig ben ik echt niet. Dat snap ik al weer nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:49 schreef Holyme het volgende:
mirannie, nee ik bedoel, je kan je foto's toch vanaf je blog hier plaatsen? Doe ik ookHoef je ze niet apart voor te uploaden. Of mis ik je nou helemaal
Ik vind het witte ook te wit...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:49 schreef Juud- het volgende:
De bloemetjes zijn lief Imperfect-AngelDe witte french vind ik een beetje té erg inyourface wit, zeker in combinatie met je huidskleur
WTF?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:57 schreef milka82 het volgende:
Jaaa, eindelijk mijn TD bestelling met de nieuwe Orly's binnen.... Kijk ik naar het potje Meet me under the mistletoe....
[ afbeelding ]
Heb maar een mailtje gestuurd...
Tofquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:39 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Mijn nagels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idee is gejat van Loqi:
[ afbeelding ]
Bedankt voor de inspiratie Loqi!![]()
@ Bubseltje: mooi ge-konad!
@ Debster: gaaf gedaan zeg!
@ Priemgirl: leuk.
@ Mirannie: shimmerie, me likey
@ Juud: leuke kleurtjes, mooie nageltjes.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:57 schreef milka82 het volgende:
Jaaa, eindelijk mijn TD bestelling met de nieuwe Orly's binnen.... Kijk ik naar het potje Meet me under the mistletoe....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:11 schreef milka82 het volgende:
Nee, het is gewoon te lakken, net of iemand de helft er uit heeft gemikt!
Damn, da's niet tof.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:57 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
Veel beter.quote:
Leuk gedaan zo!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Linnie lief en mooi!!
@Delta Royal Navy?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh wat mooi gedaan!
[..]
Glisten Up vind ik liev.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |