Dat is toch praktisch uitgesloten, maar dat zou de enige optie zijn waar ik enigszins vrede mee zou hebben al verziekt ook dat het voetbal weer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:02 schreef PIETR het volgende:
Mwua, ik zou er geen moeite mee hebben als een miljonair met een Feyenoordhart de club over zou nemen.
Tjah, met Perridon, Sint-Nicolaas, David Hart en Steven Rottier zijn er de afgelopen jaren geruchten genoeg geweest. Maar als puntje bij paaltje kwam haakten ze allemaal af ..quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:03 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat is toch praktisch uitgesloten, maar dat zou de enige optie zijn waar ik enigszins vrede mee zou hebben al verziekt ook dat het voetbal weer.
Ach die praatjes hoor je toch al jaren, het lag aan Jorien, aan de herstructurering in de havens, publieke imago's, tekorten, het bestuur, het uitblijven van een samengaan met de amateurtak enz.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Tjah, met Perridon, Sint-Nicolaas, David Hart en Steven Rottier zijn er de afgelopen jaren geruchten genoeg geweest. Maar als puntje bij paaltje kwam haakten ze allemaal af ..
4 miljoen pond is ongeveer 4.8 miljoen euro. Ik ben bang dat Feyenoord hem bij een bod dat hoger ligt dan 5.5 miljoen laat gaan ..quote:Leroy Fer zet mogelijk zijn carrière voort in Engeland. Volgens de Engels krant Daily Mail heeft Newcastle United een bod uitgebracht op de jonge middenvelder van Feyenoord. Het zou hier gaan om een bod van circa 4 miljoen pond, wat echter is afgewezen door de Rotterdamse club. Newcastle bereid naar alle waarschijnlijkheid nu een nieuw hoger bod voor.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:57 schreef Lastpost het volgende:
Jaloers kan ik trouwens niet worden op Vitesse, liever nog 10 van dit soort jaren en op eigen kracht weer boven komen drijven dan met zo'n vreemde vogel als voorzitter.
Met de manier waarop ze spelen is elke cent die ze vragen teveel...quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:21 schreef Sinnie het volgende:
5 miljoen is veels te weinig, zeker voor de speler die nu de jongere spelers onder zijn hoede neem. Als Feyenoord een keer slim is doen ze gewoon een idioot transfer bedrag zoals Ajax dat ook altijd doet. En ze hem dan niet willen, pech. Je moet niet alles gaan verkopen om uit die schulden te komen want dan dan ben je uit de schulden en heb je een elftal wat voor de eerstkomende eeuw niet meer boven de 15e plek kan komen.
Minimaal 10 miljoen, net zoals Vlaar. En anders niet.
Dan hou je ze toch lekker. Ik zie liever niet dat Fer/Vlaar vertrekken hoor. Al moet ik wel zeggen dat we dan nog wel redelijke vervangers hebben. Je zou dan de Vrij CB kunnen zetten en Leerdam op de plek van Fer. Alleen het probleem is dan dat je geen RB hebt aangezien ik begrepen had dat Fernandez weer geblesseerd isquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:23 schreef Happel het volgende:
[..]
[..]
Met de manier waarop ze spelen is elke cent die ze vragen teveel...
Je snapt het niet he ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:57 schreef Lastpost het volgende:
Jaloers kan ik trouwens niet worden op Vitesse, liever nog 10 van dit soort jaren en op eigen kracht weer boven komen drijven dan met zo'n vreemde vogel als voorzitter.
Ja, maar Feyenoord is wel een heel stuk duurder dan Vitesse en natuurlijk dat je daarmee ook nog een miljoen of 30-40 aan schuld mee moet pakken. Ik zou het overigens ook niet erg vinden, alles beter dan vernedert worden tegen de gedoodverfde degradant. Een paar jaar geleden was hier toch overigens nog bijna spraken van dat Feyenoord overgenomen zou worden?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:38 schreef Casualty het volgende:
[..]
Je snapt het niet he ?
In Engeland zijn al die clubs overgenomen. Inclusief Liverpool , Man utd etc . Denk je dat de sfeer er daardoor minder is geworden ? Zo'n vreemde vogel brengt keiharde cash in waardoor we ons eindelijk zouden kunnen versterken .
Wil ook wel weer eens met trots naar mn club kunnen kijken . De laatste jaren na de UEFA cup winst rollen we van het ene drama in het andere . Jaarlijks worden we vernederd door die k#tamsterdammers , en de titel hoeven we al helemaal niet meer op te rekenen .
Laat maar komen zo'n sjeik of oliebaron
U zegt het.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:42 schreef Freudie het volgende:
En vervolgens wordt de totale schuld van de persoon die het overneemt ondergebracht bij de club en zit je nog dieper in de shit (Man U bijvoorbeeld). Van geen schuld, naar overgenomen worden, en opeens schuld hebben. Rara.
Probleem met die overnametroep is, als diegene die het overneemt geen zin meer heeft, een crimineel blijkt te zijn, of plots komt te overlijden of weet ik veel, dat je club dan helemaal in de stront zit. De bom gaat nog wel een keer barsten in Engeland.
Wanneer spelen we dan tegen ze ,weet je dat uit je hoofd ?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:41 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, maar Feyenoord is wel een heel stuk duurder dan Vitesse en natuurlijk dat je daarmee ook nog een miljoen of 30-40 aan schuld mee moet pakken. Ik zou het overigens ook niet erg vinden, alles beter dan vernedert worden tegen de gedoodverfde degradant. Een paar jaar geleden was hier toch overigens nog bijna spraken van dat Feyenoord overgenomen zou worden?
Ik snap echt niet waarom Vitesse, als er 1 pauper club is in Nederland dan is het Vitesse wel. Altijd lenen, altijd handje op houden bij de gemeente en nog is het altijd vechten tegen degradatie. Als hij daadwerkelijk Vitesse aan de top wil hebben dan mag hij wel héél veel geld hebben want met 100 miljoen kom je er niet.
Kut dat we overigens niet zondag al tegen Vitesse moeten
Ja je moet wel goed screenen natuurlijk . Het lijkt mij wel leuk als we straks in de nieuwe Kuip spelen dat we tenminste een kampioenschap waardig elftal hebben .quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:42 schreef Freudie het volgende:
En vervolgens wordt de totale schuld van de persoon die het overneemt ondergebracht bij de club en zit je nog dieper in de shit (Man U bijvoorbeeld). Van geen schuld, naar overgenomen worden, en opeens schuld hebben. Rara.
Probleem met die overnametroep is, als diegene die het overneemt geen zin meer heeft, een crimineel blijkt te zijn, of plots komt te overlijden of weet ik veel, dat je club dan helemaal in de stront zit. De bom gaat nog wel een keer barsten in Engeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |