abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85349898
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Daar aan de Maas, bij Brienenoord
Dat is Feijenoord
pi_85349909
Ik heb hem maar gemaakt want er was er geen 1 meer ;(
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:57:35 #3
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85349964
Jaloers kan ik trouwens niet worden op Vitesse, liever nog 10 van dit soort jaren en op eigen kracht weer boven komen drijven dan met zo'n vreemde vogel als voorzitter.
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:01:54 #4
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_85350147
je weet idd nooit wat ut gaat brengen. :{
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:02:05 #5
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_85350152
Mwua, ik zou er geen moeite mee hebben als een miljonair met een Feyenoordhart de club over zou nemen.

Zon oostblokker, die je club gebruikt als speeltje en om indruk te maken bij de rotary-club, daar voel ik helemaal niets voor.
Niets is sterker dan dat ene woord
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:03:32 #6
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85350199
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:02 schreef PIETR het volgende:
Mwua, ik zou er geen moeite mee hebben als een miljonair met een Feyenoordhart de club over zou nemen.
Dat is toch praktisch uitgesloten, maar dat zou de enige optie zijn waar ik enigszins vrede mee zou hebben al verziekt ook dat het voetbal weer.
pi_85350240
Ja liever Perridon of een van die havenbazen maar die hebben dan weer niet zoveel vermogen dat ze club kunnen overnemen, of maar lukraak kunnen investeren en als een van die personen al wat wil gaat het bestuur er weer lekker voorliggen. :')
pi_85350366
OP ZUID WAREN VANDAAG ALLE AARDAPPELS IN DE RECL;AME 4 ZAKKEN ZO MEE TE NEMEN TOCH GEEN HONGER DAAR
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:10:35 #9
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_85350487
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:03 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat is toch praktisch uitgesloten, maar dat zou de enige optie zijn waar ik enigszins vrede mee zou hebben al verziekt ook dat het voetbal weer.
Tjah, met Perridon, Sint-Nicolaas, David Hart en Steven Rottier zijn er de afgelopen jaren geruchten genoeg geweest. Maar als puntje bij paaltje kwam haakten ze allemaal af ..
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:13:32 #10
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85350592
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:10 schreef PIETR het volgende:

[..]

Tjah, met Perridon, Sint-Nicolaas, David Hart en Steven Rottier zijn er de afgelopen jaren geruchten genoeg geweest. Maar als puntje bij paaltje kwam haakten ze allemaal af ..
Ach die praatjes hoor je toch al jaren, het lag aan Jorien, aan de herstructurering in de havens, publieke imago's, tekorten, het bestuur, het uitblijven van een samengaan met de amateurtak enz.
Geen woorden maar daden was het toch. :D
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:14:11 #11
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_85350619
Wij hebben het ook niet nodig, we hebben al een heel jong en goed team waar we op kunnen bouwen. We moeten zorgen dat we het bij elkaar houden. Ik hoorde alweer dat Vitesse Fer en Vlaar wilde hebben. Dat kan, maar dan wel voor een lekkere transfersom en niet voor 10 miljoen voor beide dat schiet niet op.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:18:37 #12
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_85350789
Ook Newcastle heeft serieuze interesse in Fer:

quote:
Leroy Fer zet mogelijk zijn carrière voort in Engeland. Volgens de Engels krant Daily Mail heeft Newcastle United een bod uitgebracht op de jonge middenvelder van Feyenoord. Het zou hier gaan om een bod van circa 4 miljoen pond, wat echter is afgewezen door de Rotterdamse club. Newcastle bereid naar alle waarschijnlijkheid nu een nieuw hoger bod voor.
4 miljoen pond is ongeveer 4.8 miljoen euro. Ik ben bang dat Feyenoord hem bij een bod dat hoger ligt dan 5.5 miljoen laat gaan ..
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:21:51 #13
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_85350924
5 miljoen is veels te weinig, zeker voor de speler die nu de jongere spelers onder zijn hoede neem. Als Feyenoord een keer slim is doen ze gewoon een idioot transfer bedrag zoals Ajax dat ook altijd doet. En ze hem dan niet willen, pech. Je moet niet alles gaan verkopen om uit die schulden te komen want dan dan ben je uit de schulden en heb je een elftal wat voor de eerstkomende eeuw niet meer boven de 15e plek kan komen.

Minimaal 10 miljoen, net zoals Vlaar. En anders niet.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_85350991
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:57 schreef Lastpost het volgende:
Jaloers kan ik trouwens niet worden op Vitesse, liever nog 10 van dit soort jaren en op eigen kracht weer boven komen drijven dan met zo'n vreemde vogel als voorzitter.
_O_

quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:21 schreef Sinnie het volgende:
5 miljoen is veels te weinig, zeker voor de speler die nu de jongere spelers onder zijn hoede neem. Als Feyenoord een keer slim is doen ze gewoon een idioot transfer bedrag zoals Ajax dat ook altijd doet. En ze hem dan niet willen, pech. Je moet niet alles gaan verkopen om uit die schulden te komen want dan dan ben je uit de schulden en heb je een elftal wat voor de eerstkomende eeuw niet meer boven de 15e plek kan komen.

Minimaal 10 miljoen, net zoals Vlaar. En anders niet.
Met de manier waarop ze spelen is elke cent die ze vragen teveel...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:24:35 #15
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_85351074
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:23 schreef Happel het volgende:

[..]

_O_
[..]

Met de manier waarop ze spelen is elke cent die ze vragen teveel...
Dan hou je ze toch lekker. Ik zie liever niet dat Fer/Vlaar vertrekken hoor. Al moet ik wel zeggen dat we dan nog wel redelijke vervangers hebben. Je zou dan de Vrij CB kunnen zetten en Leerdam op de plek van Fer. Alleen het probleem is dan dat je geen RB hebt aangezien ik begrepen had dat Fernandez weer geblesseerd is
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_85351670
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:57 schreef Lastpost het volgende:
Je snapt het niet he ?
In Engeland zijn al die clubs overgenomen. Inclusief Liverpool , Man utd etc . Denk je dat de sfeer er daardoor minder is geworden ? Zo'n vreemde vogel brengt keiharde cash in waardoor we ons eindelijk zouden kunnen versterken .
Wil ook wel weer eens met trots naar mn club kunnen kijken . De laatste jaren na de UEFA cup winst rollen we van het ene drama in het andere . Jaarlijks worden we vernederd door die k#tamsterdammers , en de titel hoeven we al helemaal niet meer op te rekenen .

Laat maar komen zo'n sjeik of oliebaron _O_
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:41:32 #17
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_85351809
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:38 schreef Casualty het volgende:

[..]

Je snapt het niet he ?
In Engeland zijn al die clubs overgenomen. Inclusief Liverpool , Man utd etc . Denk je dat de sfeer er daardoor minder is geworden ? Zo'n vreemde vogel brengt keiharde cash in waardoor we ons eindelijk zouden kunnen versterken .
Wil ook wel weer eens met trots naar mn club kunnen kijken . De laatste jaren na de UEFA cup winst rollen we van het ene drama in het andere . Jaarlijks worden we vernederd door die k#tamsterdammers , en de titel hoeven we al helemaal niet meer op te rekenen .

Laat maar komen zo'n sjeik of oliebaron _O_
Ja, maar Feyenoord is wel een heel stuk duurder dan Vitesse en natuurlijk dat je daarmee ook nog een miljoen of 30-40 aan schuld mee moet pakken. Ik zou het overigens ook niet erg vinden, alles beter dan vernedert worden tegen de gedoodverfde degradant. Een paar jaar geleden was hier toch overigens nog bijna spraken van dat Feyenoord overgenomen zou worden?

Ik snap echt niet waarom Vitesse, als er 1 pauper club is in Nederland dan is het Vitesse wel. Altijd lenen, altijd handje op houden bij de gemeente en nog is het altijd vechten tegen degradatie. Als hij daadwerkelijk Vitesse aan de top wil hebben dan mag hij wel héél veel geld hebben want met 100 miljoen kom je er niet.

Kut dat we overigens niet zondag al tegen Vitesse moeten :r
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_85351843
En vervolgens wordt de totale schuld van de persoon die het overneemt ondergebracht bij de club en zit je nog dieper in de shit (Man U bijvoorbeeld). Van geen schuld, naar overgenomen worden, en opeens schuld hebben. Rara.
Probleem met die overnametroep is, als diegene die het overneemt geen zin meer heeft, een crimineel blijkt te zijn, of plots komt te overlijden of weet ik veel, dat je club dan helemaal in de stront zit. De bom gaat nog wel een keer barsten in Engeland.
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:48:17 #19
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_85352111
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:42 schreef Freudie het volgende:
En vervolgens wordt de totale schuld van de persoon die het overneemt ondergebracht bij de club en zit je nog dieper in de shit (Man U bijvoorbeeld). Van geen schuld, naar overgenomen worden, en opeens schuld hebben. Rara.
Probleem met die overnametroep is, als diegene die het overneemt geen zin meer heeft, een crimineel blijkt te zijn, of plots komt te overlijden of weet ik veel, dat je club dan helemaal in de stront zit. De bom gaat nog wel een keer barsten in Engeland.
U zegt het.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_85352181
En die Georgier is volgens Vitesse zwaar gescreend. Ja ja, lekker screenen in Georgie. Ik moet het allemaal nog zien.
pi_85352208
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:41 schreef Sinnie het volgende:

[..]

Ja, maar Feyenoord is wel een heel stuk duurder dan Vitesse en natuurlijk dat je daarmee ook nog een miljoen of 30-40 aan schuld mee moet pakken. Ik zou het overigens ook niet erg vinden, alles beter dan vernedert worden tegen de gedoodverfde degradant. Een paar jaar geleden was hier toch overigens nog bijna spraken van dat Feyenoord overgenomen zou worden?

Ik snap echt niet waarom Vitesse, als er 1 pauper club is in Nederland dan is het Vitesse wel. Altijd lenen, altijd handje op houden bij de gemeente en nog is het altijd vechten tegen degradatie. Als hij daadwerkelijk Vitesse aan de top wil hebben dan mag hij wel héél veel geld hebben want met 100 miljoen kom je er niet.

Kut dat we overigens niet zondag al tegen Vitesse moeten :r
Wanneer spelen we dan tegen ze ,weet je dat uit je hoofd ?
Het is op dat vlak idd ook jammer . Weet niet wat die kerel van plan is allemaal . Maar als hij echt voor miljoenen gaat inkopen dan ben ik bang dat het ons weer een plekje kost . Normaliter zou Vitesse ver onder ons moeten eindigen .
En ik vraag me idd ook af wat de magie is van een Vitesse voor een investeerder . Fucking Arnhem kiezen om je miljoenen te brengen 8)7 maar hey ik ben ook gewoon jaloers ;(

Misschien zit Remlof er achter :o Nee zonder dollen , zal wel ergens te maken hebben met die eerdere investeerder Karel Aalbers . Liep toen niet zo goed af voor die jongens, maar ze hebben wel 2 seizoenen CL gespeeld geloof ik .
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:53:59 #22
241838 Sinnie
Feyenoordert
pi_85352343
28-29-30 augustus geloof ik, wel als eerste thuis dat weet ik wel zeker. En ik ben ook wel jaloers, ik zie ook veel liever een Feyenoord die Ajax thuis van de mat speelt en uit minimaal een gelijkspel haalt en hoge ogen gooit in de Europa League.
Wat is dat voor een club
Die club uit Rotterdam
Dat is Feijenoord
pi_85352345
Neuh, alleen Uefa cup. Verste dat ze zijn gekomen was 1/8 finale, in 90/91 en 92/93.
pi_85352375
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:42 schreef Freudie het volgende:
Ja je moet wel goed screenen natuurlijk . Het lijkt mij wel leuk als we straks in de nieuwe Kuip spelen dat we tenminste een kampioenschap waardig elftal hebben .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')