Een programma over voetbal in Nederland. Ja, leuk. En nu?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:50 schreef bascross het volgende:
Misschien bedoelt ie het einde? Toen dat sletje zei dat Johan zich maar met voetbal moet bezighouden. Dat is gewoon een zwakke oneliner, maar blijkbaar was DuvelDuvel onder de indruk.
Johan had natuurlijk gelijk. Een tv-programma over hoertjes in Brazilië. Ja leuk en nu?
Nu niks. Net als met dat programma over hoertjes, alleen deed dat meisje van MTV alsof het iets bijzonders is. Daar zit het probleem.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Een programma over voetbal in Nederland. Ja, leuk. En nu?
![]()
Snap wat je bedoelt, heb ik ook wel, maar toch lach ik niet zo vaak om het behang als om hun. Ze pretenderen ook niet meer te zijn dan wat slap geouwehoer over voetbal. Johan heeft genoeg zelfspot tegenover zijn eigenwijsheid en soms foute info, daarom kan ik hem ook zo goed aan..quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik kijk altijd. Maar vaak is het slechts behang.
Ik vind het een prima initiatief. En voor een zender als MTV is het zeker een bijzonder programma. Johan had niet veel meer toe te voegen dan "Het is van alle tijden". Hou dan je mond, jongen, en eet je pizza!quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:51 schreef bascross het volgende:
[..]
Nu niks. Net als met dat programma over hoertjes, alleen deed dat meisje van MTV alsof het iets bijzonders is. Daar zit het probleem.
Hij had wel degelijk zinvolle opmerking. Want zoiets veroordelen vanuit osn uitermate riante positie in Nederland is natuurlijk erg makkelijk. Daar is het gewoon dat, of verhongeren.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik vind het een prima initiatief. En voor een zender als MTV is het zeker een bijzonder programma. Johan had niet veel meer toe te voegen dan "Het is van alle tijden". Hou dan je mond, jongen, en eet je pizza!
En met name erg jonge kinderen die anders nauwelijks te eten krijgen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hij had wel degelijk zinvolle opmerking. Want zoiets veroordelen vanuit osn uitermate riante positie in Nederland is natuurlijk erg makkelijk. Daar is het gewoon dat, of verhongeren.
En buiten dat wil MTV gewoon scoren. Natuurlijk zit er een project achter waarbij sommige vrouwen kunnen leren en daardoor een andere baan kunnen vinden, maar dat geldt niet voor iedereen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hij had wel degelijk zinvolle opmerking. Want zoiets veroordelen vanuit osn uitermate riante positie in Nederland is natuurlijk erg makkelijk. Daar is het gewoon dat, of verhongeren.
Dat was Derksen's kritiek toch ook, dat het gewoon een "geil programma" (iets in die strekkingquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:35 schreef bascross het volgende:
[..]
En buiten dat wil MTV gewoon scoren. Natuurlijk zit er een project achter waarbij sommige vrouwen kunnen leren en daardoor een andere baan kunnen vinden, maar dat geldt niet voor iedereen.
MTV wil laten zien dat er jonge vrouwen als prostituee werken in Brazilie en dat jongeren daar voor op moeten passen, omdat het niet '''vrijwillig''' gebeurt. No shit, sherlock.
Zoals die jongen in de uitzending al zei, als je er problemen mee hebt doe je het sowieso al niet, daar gaat MTV niets aan veranderen.
Ja, klopt. Ik quote jou, maar was eigenlijk een reactie op HuffTheTalbot.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat was Derksen's kritiek toch ook, dat het gewoon een "geil programma" (iets in die strekking) is en dat ze toch vooral niet moeten pretenderen zo enorm maatschappelijk bezig te zijn.
.. Van wie door een hansworst als Wilfred geclaimd wordt dat........quote:Op zaterdag 2 april 2011 05:55 schreef Stokstaart het volgende:
Voor iemand die claimt voorzitter te zijn van de Bert van Marwijk fanclub is het dan wel weer triest dat de beste man zijn naam niet eens fatsoenlijk kan uitspreken.
Ontkennen doet hij het ook niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 05:57 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
.. Van wie door een hansworst als Wilfred geclaimd wordt dat........
Een hele eng despoot is hetquote:En Johan maar klagen als een tafeldame/gast meepraat bij DWDD over voetbal toen hij daar was.
Pot verwijt de ketel.
Tja, het is voor hem simpelweg niet aan de orde. Voor vrijwel niemand, behalve voor een beroeps-provocateur als Wilfred wellicht.quote:
Hee, dat ben ik! Zo ongeveer dan...quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:18 schreef bascross het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik quote jou, maar was eigenlijk een reactie op HuffTheTalbot.
Te veel naar Evers staat op geluisterd denkquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:22 schreef DrDentz het volgende:
Die presentatoren in de Beste Johan filmpjes op de VI site kunnen er weinig van. Johan verspreekt zich (Bart van Marwijk) en ik verwacht dan automatisch een Genee die hem verbetert (Bert van Marwijk bedoel je, Johan). Deze laten hem gewoon uitspreken, ze tergen hem niet.
Dat gebeurt bij oude(re) mensen. Heeft m'n pa ook. Als die eenmaal een naam verkeerd heeft onthouden, of een klemtoon, dan krijg je dat er bijna niet meer uit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Te veel naar Evers staat op geluisterd denk![]()
Bart van Meerwijk
'belangenverstrengeling als hoofd redacteur van Studio Sport'quote:Op zondag 3 april 2011 23:47 schreef betting het volgende:
In welke bewoordingen zal Johan Arno Vermeulen gaan afmaken?
Ik vond het zo geniaal toen hij zei "Speler van buiten de eu", en daarna met een stalen gezicht doen alsof dat zo hoort.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:02 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij oude(re) mensen. Heeft m'n pa ook. Als die eenmaal een naam verkeerd heeft onthouden, of een klemtoon, dan krijg je dat er bijna niet meer uit.
Derksen blijft daarom gewoon "Meneer Jordanië" zeggen. Genee heeft het ook opgegeven hem daarop te corrigeren.
HAha, precies.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |