Ontkennen doet hij het ook niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 05:57 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
.. Van wie door een hansworst als Wilfred geclaimd wordt dat........
Een hele eng despoot is hetquote:En Johan maar klagen als een tafeldame/gast meepraat bij DWDD over voetbal toen hij daar was.
Pot verwijt de ketel.
Tja, het is voor hem simpelweg niet aan de orde. Voor vrijwel niemand, behalve voor een beroeps-provocateur als Wilfred wellicht.quote:
Hee, dat ben ik! Zo ongeveer dan...quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:18 schreef bascross het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik quote jou, maar was eigenlijk een reactie op HuffTheTalbot.
Te veel naar Evers staat op geluisterd denkquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:22 schreef DrDentz het volgende:
Die presentatoren in de Beste Johan filmpjes op de VI site kunnen er weinig van. Johan verspreekt zich (Bart van Marwijk) en ik verwacht dan automatisch een Genee die hem verbetert (Bert van Marwijk bedoel je, Johan). Deze laten hem gewoon uitspreken, ze tergen hem niet.
Dat gebeurt bij oude(re) mensen. Heeft m'n pa ook. Als die eenmaal een naam verkeerd heeft onthouden, of een klemtoon, dan krijg je dat er bijna niet meer uit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:46 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Te veel naar Evers staat op geluisterd denk![]()
Bart van Meerwijk
'belangenverstrengeling als hoofd redacteur van Studio Sport'quote:Op zondag 3 april 2011 23:47 schreef betting het volgende:
In welke bewoordingen zal Johan Arno Vermeulen gaan afmaken?
Ik vond het zo geniaal toen hij zei "Speler van buiten de eu", en daarna met een stalen gezicht doen alsof dat zo hoort.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:02 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij oude(re) mensen. Heeft m'n pa ook. Als die eenmaal een naam verkeerd heeft onthouden, of een klemtoon, dan krijg je dat er bijna niet meer uit.
Derksen blijft daarom gewoon "Meneer Jordanië" zeggen. Genee heeft het ook opgegeven hem daarop te corrigeren.
HAha, precies.quote:
Hij brengt het dusdanig stellig dat mensen geloven dat alles waar is wat hij roept. Loop der jaren aardig wat bullshit geroepen ook door Johan.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:50 schreef dimage het volgende:
en toch verdiend deze man een standbeeld, bijna elk woord wat hij zegt over spelers/clubs/trainers is juist.
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:50 schreef dimage het volgende:
en toch verdiend deze man een standbeeld, bijna elk woord wat hij zegt over spelers/clubs/trainers is juist.
Veel Ajacieden die goed ingelicht zijn over de situatie bij hun club vinden Derksen ook veel te hoog van de toren blazen in zijn statementsquote:Op donderdag 7 april 2011 11:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat moet de nieuwe 'Ben je een echte Feyenoord test" worden. Overdreven positief over Derksen zijn en wie er tegen in gaat slaagt. (Wat toch raar is want over Ajax is hij niet veel positiever)
Ik ben die hele discussie sowieso zat, maar zolang hij het rood aangelopen vol agressie verteld kan ik er alleen maar om lachen.quote:Op donderdag 7 april 2011 11:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Veel Ajacieden die goed ingelicht zijn over de situatie bij hun club vinden Derksen ook veel te hoog van de toren blazen in zijn statements
Sommige dingen die hij roept zijn gewoon echt niet waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |