Misschien het land uitjagen zoals Van den Herik. Maar Derksen heeft geen kleinkinderen die bedreigd kunnen worden op het schoolplein door de capusjons.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Alle Feyenoord fans haten lekker op Derksen
Dit zijn de figuren die ik bedoel. Trieste Feyenoorders met het iq van een visstick.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:53 schreef Stokstaart het volgende:
Welnee, hij kruipt ex-topvoetballers in hun reet omdat hij niet zonder ze kan. Anders krijgt hij zijn gossipblaadje niet vol.
Want?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:14 schreef bascross het volgende:
[..]
Dit zijn de figuren die ik bedoel. Trieste Feyenoorders met het iq van een visstick.
Want? Omdat je onzin uitslaat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 01:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Want?
Wil je ook even stoer doen? Is goed hoor jochie.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:44 schreef bascross het volgende:
Net even het Feyenoordtopic doorgelezen, wat zijn die Feyenoorders van fok toch een stel gefrustreerde kneuzen. De Johan Derksen haat die daar heerst.
Nee. Ik ben niet gefrustreerd, want mijn club presteert de laatste jaren aardig. Daarnaast haat ik Johan Derksen niet.quote:
Haat koesteren jegens een recalcitrante riooljournalist als Derksen? Alsjeblieft zegquote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:29 schreef bascross het volgende:
[..]
Nee. Ik ben niet gefrustreerd, want mijn club presteert de laatste jaren aardig. Daarnaast haat ik Johan Derksen niet.
Probeer het anders nog een keer.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haat koesteren jegens een recalcitrante riooljournalist als Derksen? Alsjeblieft zeg.
Wel hoop ik echt dat hij ooit een paar maanden uitgezonden wordt om een confronterende reportage te schrijven over de lokale in Zagreb.
Misschien dat hij dan uiteindelijk tot de conclusie komt dat de haat en bedreigingen aangaande zijn persoon in Nederland lichtelijk overtrokken zijn?
Want laten we wel zijn: Voor iemand die wekelijks dreigmail krijgt van heren met capuchon op, beweegt hij zich wel heel erg vrij rond in het Rotterdamse. Zo is hij regelmatig sidekick bij FC Rijnmond en doet hij zelfs een wekelijkse show bij Radio Rijnmond.
Waarschijnlijk zijn ook die bedreigingen verzonnen, net als zijn hele theorie dat Beenhakker en Been onbetwiste helden zijn in Rotterdam. Wat een lulkoek zeg.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 03:11 schreef bascross het volgende:
[..]
Dit zal zijn redactie dan wel verzonnen hebben.
Als het ergens over AZ-hooligans gaat kun jij rustig gaan slapen, en er inderdaad vanuit gaan dat het dit verzonnen verhaal betreftquote:Op vrijdag 15 juli 2011 03:11 schreef bascross het volgende:
[..]
Dit zal zijn redactie dan wel verzonnen hebben.
Haha, idd. "AZ-hooligans". Zelfs een paar snotneuzen uit R'dam hebben Az laten lopen in hun stad. Stel je voor als de goede gasten van FIIIR / SCF langs komen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 03:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als het ergens over AZ-hooligans gaat kun jij rustig gaan slapen, en er inderdaad vanuit gaan dat het dit verzonnen verhaal betreft.
2008 he.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 03:37 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Haha, idd. "AZ-hooligans". Zelfs een paar snotneuzen uit R'dam hebben Az laten lopen in hun stad. Stel je voor als de goede gasten van FIIIR / SCF langs komen.
Volgens mij toen, idd. Beter neem je alleen de mensen die verstand van zaken hebben serieus. En zeker niet al die media-mannetjes.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 03:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
2008 he.
Het zullen vast weer successuporters uit Amsterdam zijn geweest. Net als de 'Feyenoorder' die Johan met de dood bedreigde stiekem uit Tilburg kwam en voor Willem II was
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:23 schreef Stokstaart het volgende:
Ik haat niemand.
Heb wel een hekel aan hem gekregen. Omdat hij leugens verkondigt. En hij een smerige infiltrant is. Zoals dat duidelijk vooropgezette telefoontje met Beenhakker.
quote:Rick Nieman legt in de tweede aflevering van 'Kwestie van Kiezen' Johan Derksen pittige dilemma's voor over werk, privé en actualiteit. Aan de hand van doordachte, geestige en soms pijnlijke dilemma's probeert hij te weten te komen wat Johan Derksen nu echt beweegt. Wat kiest hij: knuffelbeer of brombeer? Bijna opa of voor altijd jong? Nooit meer voetbal of nooit meer een sigaar?
Dan heb je een serieus probleemquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:42 schreef ZuidGrens het volgende:
Derksen haten![]()
Ik vind hem een van de meest sympathieke mensen op TV, en dat meen ik oprecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |