Dit stond ook in een boekje wat ik laatst heb gekocht en daar moest het gewoon met suikerwaterquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:47 schreef trui het volgende:
oh sorry voor m'n gespam met andermans werk hoor maar aangezien ik m'n swapdingen nog niet mag showen en ik toch graag ontopic blijf wil ik dit toch even met jullie delen: hoe maak je van een gehaakt tafelkleedje een schaal?
helaas in een lastig te begrijpen taal maar de foto's zeggen ook al aardig wat he. ik vind 't mooi!
Maar het smaakt wel lekkerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:17 schreef trui het volgende:
suikerwater? dan trekt 't vast veel meer wespen aan.
Ik geloof dat Ynske hem ook al had opgestuurd, of had je die al binnen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:06 schreef Hoothoot het volgende:
Ik heb vandaag twee lapjes ontvangen voor de tas. Een van EsseEi en een zonder naam, maar daarvoor moet ik even dit topic nog een keer doorlezen denk ik
Ze zijn allebei erg mooi!!!
nou, inderdaad!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:03 schreef trui het volgende:
ik ken iemand die haar lucy-bag wel met de machine gevoerd heeft. zie deze blz van haar blog.
heel netjes geworden, vind ik!
die site van die schaal komt uit Estonia. ik heb geprobeerd hem in het Nederlands te vertalen, maar dat lukte niet, ik heb hem wel in het Engels...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:47 schreef trui het volgende:
oh sorry voor m'n gespam met andermans werk hoor maar aangezien ik m'n swapdingen nog niet mag showen en ik toch graag ontopic blijf wil ik dit toch even met jullie delen: hoe maak je van een gehaakt tafelkleedje een schaal?
helaas in een lastig te begrijpen taal maar de foto's zeggen ook al aardig wat he. ik vind 't mooi!
Ik heb er een tas van gemaakt. Je pakt een plastic tas, die rol je op, knip je de boven- en onderkant eraf, dan vervolgens in reepjes (die eigenlijk dus gewoon cirkeltjes zijn), die leg je dan in elkaar, haal je de ene door de andere en dan door zichzelf, waardoor je een lus maakt. Zo maak je alles aan elkaar vast en haken maarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:11 schreef EsseEi het volgende:
Ik herinner me opeens dat de oma van een vriendin vroeger tassen haakte uit plastic tasjes. Dat zou ook een goed idee zijn voor een jasbeschermer denk ik!
Alleen heb ik geen idee hoe ze dat deedin reepjes knippen geloof ik. Heb het een keer geprobeerd maar het plastic brak de hele tijd :S Weet niet of die vriendin of de moeder ervan het nog weet....
Heeft 1 van jullie daar weleens iets over gehoord ofzo? (haken met plastic tasjes)
Ik denk idd dat 'ie van haar is, aan de postcode te zien komt de envelop uit het verre zuiden, klopt dat?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik geloof dat Ynske hem ook al had opgestuurd, of had je die al binnen?
Eerste weekend september ergens, ik weet niet meer precies welke datum ik genoemd heb.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:21 schreef wyccie het volgende:
De deadline voor de Re-Bag was toch ergens in september?
Tutorial:quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:11 schreef EsseEi het volgende:
Ik herinner me opeens dat de oma van een vriendin vroeger tassen haakte uit plastic tasjes. Dat zou ook een goed idee zijn voor een jasbeschermer denk ik!
Alleen heb ik geen idee hoe ze dat deedin reepjes knippen geloof ik. Heb het een keer geprobeerd maar het plastic brak de hele tijd :S Weet niet of die vriendin of de moeder ervan het nog weet....
Heeft 1 van jullie daar weleens iets over gehoord ofzo? (haken met plastic tasjes)
Ik ben bezig garen van plastic (plarn) te maken, wilde er een boodschappentas van maken. Maar ik heb toch al gauw zo'n 100m nodig, dus elke keer als ik weer wat tasjes heb knip ik ze weer in stukken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:11 schreef EsseEi het volgende:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:06 schreef Hoothoot het volgende:
Ik heb vandaag twee lapjes ontvangen voor de tas. Een van EsseEi en een zonder naam, maar daarvoor moet ik even dit topic nog een keer doorlezen denk ik
Ze zijn allebei erg mooi!!!
Nu ben ik erg benieuwdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:39 schreef Ynske het volgende:
[..]ik wist dat ik wat vergeten was
t was iig een kartonnen ding met heel veel ducktape
Van de verpakking met ducktape of van het haaksel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Nu ben ik erg benieuwdIs er een foto?
Oh, ik dacht dat het lapje met ductape wasquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:58 schreef Hoothoot het volgende:
[..]
Van de verpakking met ducktape of van het haaksel?
nu doe ik helemaal niet mee hoor, met het re-bag-project, maar is 6 september niet heel krap als op 10 september alle lapjes binnen moeten zijn bij het adres van re-bag? was het niet naar het buitenland waar de uiteindelijke lap naartoe moet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:54 schreef EsseEi het volgende:
Volgens mij had je 6 september als datum genoemd
Leuk al die Plastictassentips enzoWil het ook een keer proberen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |