SPOILER: dopenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat vinden we meiden?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:16 schreef mijsje het volgende:
over de meet, tot zover is het dit:
en dat maakt van mij nu even de ergste spelbreker op 23 oktober...
naja, misschien gaan wij wel niet op vakantie op 23 oktober, maar erna, of niet... en dan kan ik ook alsnog komen als er voor 23 oktober wordt gekozen in dat geval....
TwistedDarling, had jij niet eerer ingevuld dat je wel kon op 9 oktober? ik dacht dat dat de datum was dat iedereen (m.u.v. Muck) wel kon... misschien heb ik het wel verkeerd gezien...
wat zullen we doen? nog even de datum open houden? wanneer zullen we definitief een datum gaan prikken? zullen we die op 4 september uiterlijk prikken? is dat een idee? en dan ook meteen op 4 september uiterlijk de lokatie beslissen?
over geslaagd model gesproken, gefeliciteerd met jouw modelletjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:20 schreef YPPY het volgende:
Welkom in dit topic Knijn en wat een ontzettend leuk rokje heb je gehaakt!
Fluf, jij helemaal welkom hier.Wat voor garen heb je gekocht?
Lezzlie ook welkom, leuk al die nieuwe meehaaksters.
karnie, wat heb jij veel leuks gemaakt. En het model is ook goed geslaagd.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:16 schreef phluphy het volgende:
He Yppy klaar met feestvieren? Leuke dag gehad hopelijk!
Ik heb Catania gekocht: 3 kleuren groen, 2 kleuren oranje, en 2 paars (om evt. te varieren).
En oh ja. Heeft iemand een simpelere / duidelijkere / makkelijkere beschrijving voor de Summer garden granny squares? Ik snap er geen bal van (en probeer al 2 uur).
Probeer Anitra, ik heb een voorbeeld gemaakt voor haar. Anders kom je morgen op de koffie, doe ik het voor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:16 schreef phluphy het volgende:
He Yppy klaar met feestvieren? Leuke dag gehad hopelijk!
Ik heb Catania gekocht: 3 kleuren groen, 2 kleuren oranje, en 2 paars (om evt. te varieren).
En oh ja. Heeft iemand een simpelere / duidelijkere / makkelijkere beschrijving vor de Summer garden granny squares? Ik snap er geen bal van (en probeer al 2 uur).
1. Haar video van de bobble stitch komt volgens mij niet overeen met de tekstuele uitleg.quote:
Dat wat jij van de week twitterde, dat ziet er heel anders uit dan de SGGS's van de site waar je de link van gaf?! Die van jou vind ik er eerlijk gezegd beter/leuker uitzien.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:18 schreef YPPY het volgende:
[..]
Probeer Anitra, ik heb een voorbeeld gemaakt voor haar. Anders kom je morgen op de koffie, doe ik het voor.![]()
En nieuw voorbeeld maken lukt pas komend weekend, ik ga nu bijkomen van de drukke dagen.
je haakt de eerste ronde midden in de ring, dus je hoeft geen gaatjes te zoeken, maar gebruikt het middelste gat voor elke steek. die schuiven dan min of meer vanzelf op zodat ze naast elkaar in die ring komen te liggen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:19 schreef phluphy het volgende:
2. Ik kan niet genoeg gaatjes vinden voor 6 (8?) bobble stitches
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |