Ik zeg:quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:42 schreef Empathologica het volgende:
Ik denk ik google ff voor een quote ofzo maar ik kan titel niet wijzigen
'Just once I'd like to not find a dead body in my house. Is that asking too much?'
klopt! Maar denk dat daar haar kracht ook vandaan komt om die Debbie te grazen nemen en het helpt natuurlijk ook dat ze vol met Bills bloed zatquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:36 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Dat werd toch in de vorige aflevering uitgelegd? Dacht in ieder geval dat Sookie dat voorval met die ketting aanhaalde bij Claudine.
En schiet op download! Stomme laptop ook, heb niet langer dan een paar minuten internet en dan kakt ie weer in
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:34 schreef Redisformurder het volgende:
Download staat aan, nog even wachten!
Dat was volgens mij gewoon om te laten zien dat zij ook niet helemaal kosjer is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:48 schreef Empathologica het volgende:
Awesome aflevering
Alleen was ff in de war door die Flanagan, die is toch zo pro-tru blood? Hoezo zit ze dan die chick af te lebberen? Of mogen ze wel snacken maar niet compleet leegzuigen?
Dat vriendje mag nog wel even blijven.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:22 schreef criminal_mind het volgende:
Russel was echt super. En Lafayette erg schattig met ze nieuwe vriendje verdient die wel.
Ik ook niet, het past op zich ook wel. Bij Twilight hebben die weerwolven meteen weer kleren aan als ze terug veranderen naar mens, wat dat betreft is TB veel realistischer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:10 schreef Redisformurder het volgende:
Geweldig! Ik heb het idee dat het steeds bloediger en naakter wordt. Niet dat ik daar problemen mee heb.Kan niet wachten tot volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |