er zitten anders altijd verdacht veel mongolenquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat gaat helemaal tot Wladiwostok maar of die ook komen kijken betwijfel ik
Suk dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:36 schreef DeVinger het volgende:
Wij hebben Azie he, we hadden Yu Hai.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:34 schreef Mark het volgende:
[..]
er zitten anders altijd verdacht veel mongolen
CL heb je toch als als je kampioen wordquote:"We gaan met Vitesse nu voor de landstitel en de Champions League," zei Vitesse-voorzitter Maasbert Schouten die door het nieuws terug zal treden als voorzitter van de Arnhemmers.
Ow god, bestaat voetbalzone nog steeds. Die reactie waren altijd prachtig, onafhankelijk van het bericht, binnen vijf reacties begon iedereen zijn favoriete opstelling van zijn club te plaatsen, meestal een clash tussen ajax en feyenoord fans.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:44 schreef Doublepain het volgende:
Derksen komt vanavond met een gele brief met aankopen die Vitesse gaat doen![]()
De wandelgangen van VZ stond vol met Manchester City, nu zal het vol zitten met Vitesse
Vooral als je een grapje over Ajax maakt, stond er iets over Tel Aviv.. Zet ik een reactie neer dat als Ajax er tegen moest. Dat ze dan 2 thuiswedstrijden hadden.. Gelijk punten eraf en een waarschuwingquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:46 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Ow god, bestaat voetbalzone nog steeds. Die reactie waren altijd prachtig, onafhankelijk van het bericht, binnen vijf reacties begon iedereen zijn favoriete opstelling van zijn club te plaatsen, meestal een clash tussen ajax en feyenoord fans.
Ach als het Vitesse lukt is het heel knap maar Chelsea en Man City laten zien dat het niet zo makkelijk is, dat is wel een ander niveau natuurlijk, Man City zou in Nederland wel kampioen wordenquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:59 schreef Mykonos het volgende:
Gelezen op NOS.nl
'Vitesse denkt nu binnen drie jaar kampioen te kunnen worden.'
Manchester City-toestanden in Nederland![]()
Gelukkig kunnen we ons nog optrekken aan de gedachte dat City afgelopen zondag vrij hard faalde tegen Tottenham..
Hij zal waarschijnlijk wel beter zijn dan die slungelige Belg.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:03 schreef WebForce het volgende:
Kijken hoelang het duurt dat de duurste aankoop tot nu toe van Vitesse wordt overtroffen...
Bij FC Den Bosch ondervinden ze nu nog steeds de naweeën van de grillen van Hans Brus dus het kan inderdaad ook helemaal verkeerd gaan... al denk ik niet dat dit soort lui met wel heel veel miljoenen als speelgeld snel de stekker eruit trekken... Brus was toch een stuk minder vermogend.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:45 schreef wolferl het volgende:
[..]
CL heb je toch als als je kampioen word![]()
Maar ik snap niet dat ze nu al praten over kampioen worden en CL spelen. Laat ze eerst maar eens fatsoenlijk het stadion half vol krijgen bij gemiddelde wedstrijden. Of krijgen we nu ook opeens Gloryhunters in Arnhem.
Ik gun het ze van harte, maar er zijn veel clubs nooit beter geworden door zulke loucie figuren.
Rijke mensen raken snel verveeld, Vitesse is ook maar een speeltje voor hem. Stel dat ie nou uitgekekn raakt op Vitesse en hij verkoopt de boel aan...de Gemeente Arnhem (want er bestaat geen 2de persoon die Vitesse gaat overnemen), dan zit je met hoge salarisposten en te dure spelers.
Als je op de Champions League mikt kan ik het nog wel begrijpen, die bereik je in Nederland met aanzienlijk minder geld dan in Engeland, winnen is natuurlijk weer wat andersquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:02 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat iemand in Chelsea (london) of Man.C (Manchester) investeert kan ik qua stad ook nog wel snappen. Maar Arnhem ..
Heb het gevoel dat er vooral veel verlengers tussen zullen zitten. Wellicht toch nieuws dat veel mensen de streep overhaalt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Eigenlijk ben ik ben best wel benieuwd wie zich vanaf een uur of 11.30 heeft aangemeld als nieuwe seizoenkaarthouder van vitesse.
Een club als Vitesse is natuurlijk wel ideaal om geld wit te wassen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je op de Champions League mikt kan ik het nog wel begrijpen, die bereik je in Nederland met aanzienlijk minder geld dan in Engeland, winnen is natuurlijk weer wat anders
alle AZ ''fans" willen wel om de 2 weken naar Arnhem rijden hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:45 schreef wolferl het volgende:
[..]
CL heb je toch als als je kampioen word![]()
Maar ik snap niet dat ze nu al praten over kampioen worden en CL spelen. Laat ze eerst maar eens fatsoenlijk het stadion half vol krijgen bij gemiddelde wedstrijden. Of krijgen we nu ook opeens Gloryhunters in Arnhem.
Ik gun het ze van harte, maar er zijn veel clubs nooit beter geworden door zulke loucie figuren.
Rijke mensen raken snel verveeld, Vitesse is ook maar een speeltje voor hem. Stel dat ie nou uitgekekn raakt op Vitesse en hij verkoopt de boel aan...de Gemeente Arnhem (want er bestaat geen 2de persoon die Vitesse gaat overnemen), dan zit je met hoge salarisposten en te dure spelers.
"Veel"quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Eigenlijk ben ik ben best wel benieuwd wie zich vanaf een uur of 11.30 heeft aangemeld als nieuwe seizoenkaarthouder van vitesse.
Een nieuwe Bob Peetersquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:06 schreef DeVinger het volgende:
Een nieuwe Diarra zie ik wel zitten, sowieso, nieuwe negers zijn altijd welkom. Stom blank elftal.
Dat bedoel ik nou met gloryhunters.quote:
Herkenbaar, zag ik bij Feyenoord ook toen ze al die ervaring haalde.quote:
Aldus TV Gelderlandquote:Vitesse wil Georgisch talent Chanturia.
Vitesse wil Georgisch talent Chanturia
ARNHEM - Het Georgische talent Giorgi Chanturia zou een van de eerste versterkingen moeten zijn voor het ambitieuze Vitesse.
De 17-jarige aanvaller kwam afgelopen seizoen uit in de jeugd van Barcelona en leek onlangs over te stappen naar Chelsea. Ook Zenit Sint Petersburg toonde al belangstelling in Chanturia, die aanvoerder is van de Georgische onder-17 ploeg en ook al speelt voor Georgië onder-19. Hij kan op alle aanvallende posities uit de voeten.
De nieuwe Vitesse-eigenaar Merab Jordania wil vooral buitenlandse spelers naar Arnhem halen.
Ze hebben wel meer dan 70 miljoen nodig om binnen drie jaar kampioen te kunnen worden. Ze zijn op elke positie slechter dan PSV en Ajax op dit moment...quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:39 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als je kampioen wilt worden zul je PSV, Ajax en Twente alle drie moeten verslaan over 34 wedstrijden.
Met geluk lukt dat door 30 miljoen te investeren maar wil je wat meer zekerheid dan komt 50 miljoen eerst.
En met wat pech red je het nog niet met 70 miljoen want alleen aan salaris heb je al ca 10 spelers x 5 jaar x 2 miljoen nodig.
Ach, buitenspelers zijn toch ook nodig om kampioen te worden?quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:45 schreef BB-King het volgende:
Wel sneu voor die jonge talenten... komen nu allemaal weer aan de zijkant te staan.
Aan geld zal het niet liggen bij deze manquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:45 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ze hebben wel meer dan 70 miljoen nodig om binnen drie jaar kampioen te kunnen worden. Ze zijn op elke positie slechter dan PSV en Ajax op dit moment...
Neequote:Op maandag 16 augustus 2010 16:57 schreef Silver_Shark het volgende:
de gelderdome is toch ook eigendom van Vitesse zelf?
Inderdaad. De minister van sport weigerenquote:
Wat een aanname'squote:Op maandag 16 augustus 2010 17:02 schreef farscapevr8 het volgende:
http://www.catenaccio.nl/(...)oetbalschurk-binnen/
leuk stukkie
quote:Voorzitter Georgische voetbalbond neergeknuppeld
TBILISI - Of de beschuldigingen van de Mechelse politie terecht zijn, zal in de toekomst blijken, maar dat in het Oost-Europees voetbalwereldje niet altijd zachtaardig gewerkt wordt, dat weze duidelijk. Merab Jordania, voorzitter van de Georgische voetbalbond, werd in het weekend neergeknuppeld. Hij had zich naar de havenstad Batumi begeven om het transfergeld van een Turkse club voor Kiknadze (ex-RC Mechelen) op te eisen, omdat hij meende recht te hebben op de som. Bij de overdracht van het geld ontstond een handgemeen. Jordania trok een revolver maar werd overmeesterd en kreeg verscheidene klappen. Hij werd in het hospitaal opgenomen met een diepe hoofdwonde. De federatie ontkent het gevecht. Het ging om een ongeluk, luidt de officiële versie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |