quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:31 schreef DrDentz het volgende:
Een van mijn vele vrienden claimde er ooit een gemaakt te hebben van een wekker en een radio, die precies zo werkte als Robin. Toen ik kwam kijken lag er alleen een kapot geslagen wekker en radio en zei hij dat een rotjochie uit de buurt was langsgekomen en die had zijn Robin kapot geslagen. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Gozer, je topic is was RoflCopter, geen verder commentaar nodig..quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:31 schreef DrDentz het volgende:
Een van mijn vele vrienden claimde er ooit een gemaakt te hebben van een wekker en een radio, die precies zo werkte als Robin. Toen ik kwam kijken lag er alleen een kapot geslagen wekker en radio en zei hij dat een rotjochie uit de buurt was langsgekomen en die had zijn Robin kapot geslagen. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:31 schreef DrDentz het volgende:
Maartenquote:Op woensdag 29 september 2010 18:07 schreef HeetBoven het volgende:
Even met deze gast praten, die heeft het gedaan zoals je ziet op foto 3![]()
http://auto.marktplaats.n(...)caravan-te-koop.html
Inclusief caravan en prelude!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |