Eén of ander kutfestival?quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:09 schreef Ritmo het volgende:
Wtf, is het hier nu zo erg dat Solar niet bekend is?
Grappig ja, die vergelijking maakte ik ook al. Alleen Burning Man is toch wel even 10 keer extremer, daar lopen ze rond in hun blote reet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:08 schreef Friggles het volgende:
Is dat het Nederlandse Burning man festival?
Ach, ik vind het wel geinig. Zou me er al een dag kunnen vermaken puur met mensen kijken daar.quote:
Dat is natuurlijk ook veel groter, dus zijn er meer gekken te vinden. Maar goed, niet helemaal mijn ding dit. Ga dan liever naar een of ander goed house of hiphop festival. Op Solar lopen teveel alternatievelingen rond naar mijn idee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Grappig ja, die vergelijking maakte ik ook al. Alleen Burning Man is toch wel even 10 keer extremer, daar lopen ze rond in hun blote reet.
Autistkijken gaat nooit vervelenquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel geinig. Zou me er al een dag kunnen vermaken puur met mensen kijken daar.
Ja, maar wel creatieve alternatievelingen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:14 schreef Friggles het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook veel groter, dus zijn er meer gekken te vinden. Maar goed, niet helemaal mijn ding dit. Ga dan liever naar een of ander goed house of hiphop festival. Op Solar lopen teveel alternatievelingen rond naar mijn idee.
Klopt, daarom zit ik ook zo vaak op FOK!quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:16 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Autistkijken gaat nooit vervelen
Ritmotopics gaan altijd over autistenquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, daarom zit ik ook zo vaak op FOK!
Maar laten we hier geen autistentopic van maken, dat heeft ECHT niets met dit onderwerp te maken.
Waar is het dan?quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:13 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Je kan er met de trein komen hoor.
Dat valt best mee, mensen laten het met name uitlopen op topics over autisten, zelfs dit topic weer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:19 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ritmotopics gaan altijd over autistenOT: het is afgelopen nu weet ik nog niet of ik er heen wil
ik kliktequote:Op maandag 16 augustus 2010 01:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, het is alweer afgelopen. Zie de link hierboven voor de uitzending.
De week erop Mystery Land.quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:18 schreef luckass het volgende:
What the hell is Solar.
Volgende week Decibel.
quote:
Nogmaals: FOK! moet eens een grote schoonmaak gaan houden wat betreft de users hier. Dit is te erg.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nogmaals: FOK! moet eens een grote schoonmaak gaan houden wat betreft de users hier. Dit is te erg.Wel alle games kennen, maar nog nooit van Solar gehoord hebben.
quote:
Blijkbaar is Solar dus niets anders dan verkapt check-mij-stoer-naar-één-of-ander-kutfestival-gaan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:49 schreef Ritmo het volgende:
Nogmaals: FOK! moet eens een grote schoonmaak gaan houden wat betreft de users hier. Dit is te erg.Wel alle games kennen, maar nog nooit van Solar gehoord hebben.
Dat jij nou een game nerdje bent. Ik heb ook nog een sociaal leven.quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, zal wel een herhaling geweest zijn gisteren.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Solar was toch vorige week :S :S
Heb je onze vriend met z'n psychische stoornis weer.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Blijkbaar is Solar dus niets anders dan verkapt check-mij-stoer-naar-één-of-ander-kutfestival-gaan.
Houden zo. Als jij ook nog een keer fanatiek gamer was geweest, dan had ik als ik jou was voor verhanging gekozen. Want dan was er echt geen hoop meer voor je.quote:En sowieso, alle games kennen.![]()
Heb nog nooit Runescape, Starcraft, WoW, CS etc. gespeeld.
Schei toch uit. Jouw aantijgingen jegens mij zijn nergens op gebasseerd. Vrijwel niemand in dit topic kende ´Solar´quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:51 schreef Ritmo het volgende:
Heb je onze vriend met z'n psychische stoornis weer.En nee, Solar is alles behalve 'hip'.
En dat is m'n punt juist, dat zegt genoeg over FOK!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Schei toch uit. Jouw aantijgingen jegens mij zijn nergens op gebasseerd. Vrijwel niemand in dit topic kende ´Solar´
Jij zit toch ook op FOK!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:58 schreef Ritmo het volgende:
En dat is m'n punt juist, dat zegt genoeg over FOK!
Haha, vertel? Ken ik ook niet.quote:Als je hier over Red Dead Redemption begint, weet 100 % van de mensen wat dat is.
Ja, ik zeg ook niet dat IEDEREEN kansloos is.quote:
Nee, een of andere game waar elke nerd spuitend op klaarkomt.quote:Haha, vertel? Ken ik ook niet.
Maar als ik moet raden: iets met rock, metal, gitaren en al die shit?_!
Pinkpopquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:10 schreef Ascendancy het volgende:
Trouwens, waarom zit je hier te bashen dat niemand het kent terwijl het een Limburgs festivalletje is voor 15000 mensen maximaal. Dat valt in het niet bij lowlands en pinkpop.
quote:En wat heeft rock uberhaupt met autisme te maken
Genoeg lekkere wijven met een hoop meer zelfrespect dan op het gemiddelde dancefestival.
Op een internetforum zitten en dan gaan klagen over het soort mensen dat daar komtquote:Op maandag 16 augustus 2010 02:49 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Iedereen internet toch tegenwoordig? Genoeg forums, naast Tweakers en FOK! waar het niet vol zit met dergelijk volk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:15 schreef Broder het volgende:
[..]
Op een internetforum zitten en dan gaan klagen over het soort mensen dat daar komt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik reageer maar even want ik ken het wel, zo dan kan die vage vergelijking ook niet meer gemaakt wortden dat velen in dit topic dit festival niet kennen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Schei toch uit. Jouw aantijgingen jegens mij zijn nergens op gebasseerd. Vrijwel niemand in dit topic kende ´Solar´
Wanneer komen er weer een paar autistentopic-pareltjes van TSquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, daarom zit ik ook zo vaak op FOK!
Maar laten we hier geen autistentopic van maken, dat heeft ECHT niets met dit onderwerp te maken.
Dat is in ieder geval beter dan die rock, metal shit etc.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:15 schreef Ritmo het volgende:
PinkpopBestaat dat nog? Daar komen alleen bandjes, kwestie van tijd voordat het festival niet meer bestaat dus.
Straks gaat Ritmo je nog aardig vindenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval beter dan die rock, metal shit etc.
[..]
Inderdaad.Pinkpop sowieso
![]()
Haha, vind ´ie dat nu niet dan? Ik ben niets tegen Ritmo, hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:41 schreef Ascendancy het volgende:
Straks gaat Ritmo je nog aardig vinden
quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:06 schreef Ravenous- het volgende:
Die autistische ICT'ers zitten hier achter
Kijk, en daarom heb ik nog ergens gevoel dat er hoop voor je is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval beter dan die rock, metal shit etc.
[..]
Inderdaad.Pinkpop sowieso
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |