Eén of ander kutfestival?quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:09 schreef Ritmo het volgende:
Wtf, is het hier nu zo erg dat Solar niet bekend is?
Grappig ja, die vergelijking maakte ik ook al. Alleen Burning Man is toch wel even 10 keer extremer, daar lopen ze rond in hun blote reet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:08 schreef Friggles het volgende:
Is dat het Nederlandse Burning man festival?
Ach, ik vind het wel geinig. Zou me er al een dag kunnen vermaken puur met mensen kijken daar.quote:
Dat is natuurlijk ook veel groter, dus zijn er meer gekken te vinden. Maar goed, niet helemaal mijn ding dit. Ga dan liever naar een of ander goed house of hiphop festival. Op Solar lopen teveel alternatievelingen rond naar mijn idee.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Grappig ja, die vergelijking maakte ik ook al. Alleen Burning Man is toch wel even 10 keer extremer, daar lopen ze rond in hun blote reet.
Autistkijken gaat nooit vervelenquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel geinig. Zou me er al een dag kunnen vermaken puur met mensen kijken daar.
Ja, maar wel creatieve alternatievelingen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:14 schreef Friggles het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook veel groter, dus zijn er meer gekken te vinden. Maar goed, niet helemaal mijn ding dit. Ga dan liever naar een of ander goed house of hiphop festival. Op Solar lopen teveel alternatievelingen rond naar mijn idee.
Klopt, daarom zit ik ook zo vaak op FOK!quote:Op maandag 16 augustus 2010 01:16 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Autistkijken gaat nooit vervelen
Ritmotopics gaan altijd over autistenquote:Op maandag 16 augustus 2010 01:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, daarom zit ik ook zo vaak op FOK!
Maar laten we hier geen autistentopic van maken, dat heeft ECHT niets met dit onderwerp te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |