deze week nog.quote:
Ah net als mij dusquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om de dingen te doen die ik moet doen
Boodschappen heb ik vanmorgen al gedaan. Toen scheen het zonnetje enzoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:42 schreef lynda het volgende:
Ik heb nog tot tien voor zes om boodschappen te doen.. Tijd zat
Ga een spelletje doenquote:
Wat heb je gesloopt?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Boodschappen heb ik vanmorgen al gedaan. Toen scheen het zonnetje enzoHeerlijk met de jongens buiten gewandeld
Nu eerst maar glasscherven ruimen
Wat voor spelletje?quote:
De wind heeft een waxinelichtje van de buitentafel af weten te blazenquote:
Geen idee, wat heb je?quote:
Maar het ziet er mooier uit en is tof om te hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kan mijn mediaplayer ook vasthouden, draaien en omdraaien!
Ja!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:47 schreef XDo het volgende:
Ik ben op zoek naar een huisarts in Alkmaar. Iemand ervaring met Huisartsenpraktijk Comans?
Mijn mediaplayer is van zwart geborsteld aluminium, vet mooiquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar het ziet er mooier uit en is tof om te hebben.
Ik heb nog een radio uit 1985 met dubbele cassettedeck. Die is pas de bom johquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn mediaplayer is van zwart geborsteld aluminium, vet mooi.
dubbele wat?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog een radio uit 1985 met dubbele cassettedeck. Die is pas de bom joh
Bedanktquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja!
Zit er al jaren bij, prima vent. De keren dat ik er geweest ben, nam 'ie ruim de tijd voor me en, ook belangrijk, ik heb nooit het idee gehad dat 'ie me niet serieus nam.
Ik heb geen O-ja gevoel bij die praktijk, dus dan zit het vaak wel goed. Naam komt mij wel redelijk bekend voor. Zit zelf bij Zandstra.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:47 schreef XDo het volgende:
Ik ben op zoek naar een huisarts in Alkmaar. Iemand ervaring met Huisartsenpraktijk Comans?
Die heb ik ook gehad, serieus precies hetzelfde modelquote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:10 schreef Bart het volgende:
Die heb ik ook gehad, serieus precies hetzelfde model.
Zo'n vierkant blok, met van die schuine lichtgroene schuifjes bovenopquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Die hier staat is net even anders maar kon niet zo gauw wat vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |