Vervelingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:05 schreef douche-eendje het volgende:
Nee als ik een UI wil dan laat ik Lynda wel wat zoeken
Dat slijtquote:
Want je hebt geen paraplu?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:51 schreef LovelyLady het volgende:
Vinyl
En goeiemorgen![]()
Als hetweer zo'n regenachtige kutdag wordt...dan danmoet ik weer binnen blijven
Nee die ligt in de achterbak vd autoquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:13 schreef Bart het volgende:
Want je hebt geen paraplu?
Ik ga zo trouwens wel naar buiten.
Ik kan 'm vasthouden. En draaien. En omdraaien.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat slijt.
En het kost geld.
Downloaden.
Ik kan mijn mediaplayer ook vasthouden, draaien en omdraaien!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan 'm vasthouden. En draaien. En omdraaien.
Dank je wel, maar niet nodig want het zonnetje begint zojuist te schijnenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:28 schreef Bart het volgende:
Ik heb nog wel een paraplu over voor je! Kun je er ook eentje binnen leggen.
Gelukkig gaat het dan nooit meer regenenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je wel, maar niet nodig want het zonnetje begint zojuist te schijnen
Dan zorg ik dat de plu weer thuis ligtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:52 schreef Bart het volgende:
Gelukkig gaat het dan nooit meer regenen.
Ik heb er gewoon overal eentje liggenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat de plu weer thuis ligtdaar waar hij hoort
Dat kan ookquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:56 schreef Bart het volgende:
Ik heb er gewoon overal eentje liggen.
Goedemorgen!quote:
Hoelang heb je nog vakantie?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:44 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik heb vakantie. zo veel dingen heb ik niet te doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |