Jezus die onderste lijkt wel een of andere haartumor te hebben.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:48 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Om lekker van start te gaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:48 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[ afbeelding ]
Komt die gast net uit een pokebal ofzoquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:48 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[ afbeelding ]
zwemvestpokémon ik kies jou!quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Komt die gast net uit een pokebal ofzo.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:54 schreef faf het volgende:
Toch de beste of een van de beste die ik heb gezien:
[ afbeelding ]
http://guranboy12.hyves.nl/
sowieso.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:00 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Hij heeft een zwemvest aan toch? of ben ik nou ziek?
Dat vind ik toch wel baas hoor, zo'n jochie van elf of twaalf met een glas wodka, een dikke sigaar en een pistoolquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:54 schreef faf het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme zegquote:Op maandag 16 augustus 2010 20:54 schreef faf het volgende:
[ afbeelding ]
Eerder bontkragies in een boerenoverhempd van de scorequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:32 schreef Jeltosfive het volgende:
Mooiboi clip van Nederlandse bodem jeweetz
[ afbeelding ]
Die kont lijkt op die van gekruldemondhoekquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:23 schreef Alouette het volgende:
Ik heb mezelf aangemeld voor dit topic![]()
Ben al een paar bekenden tegengekomen haha.
Weet niet of ze al eerder geplaatst zijn, want heb nog maar 2 eerdere topics hiervan doorgekeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je praat veel maar je segt niks.
Op welkequote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Die kont lijkt op die van gekruldemondhoek
GekruldeMondhoek heeft een kont. Dit meisje nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:26 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Die kont lijkt op die van gekruldemondhoek
Dit dus.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:41 schreef drumminggod het volgende:
[..]
GekruldeMondhoek heeft een kont. Dit meisje niet
quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:00 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Dit dus.
Tevens een kickje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank aan Nitrouz voor de Adidasbitchaz.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en stijgen onze kansen op een goede baan en een lieve vriendinquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:39 schreef ReWout het volgende:
Iedere keer als ik dit topic weer zie verlies ik weer een beetje hoop in de mensheid
Daar weet ik wel raad meequote:Op zondag 22 augustus 2010 12:03 schreef linpunt het volgende:
[ afbeelding ]
SlUtS4LiFe ofsow, jeweetzelluff!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door horned_reaper op 30-08-2010 03:08:44 ]
Een Nederlands "Jersey Shore" programma!!quote:
Doe maar. Je bent niet de enigequote:Op maandag 30 augustus 2010 11:10 schreef Krulliewullie het volgende:
Hahaha wat een geweldig topic! Ik zou een foto van mijn broertje kunnen posten
"Ik eet geen vlees. Doe mij maar een kroket"quote:
Het is best verleidelijkquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:47 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Doe maar. Je bent niet de enige
Ah die zijn zó fakking lelijk!quote:
zien er wel heel raar uit jaquote:Op donderdag 2 september 2010 13:51 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Micha dr boobs nou ook gesoept of lijkt dat zo?
Kan natuurlijk ook zijn dat haar buik is weggesoept.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:52 schreef drumminggod het volgende:
[..]
zien er wel heel raar uit ja
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:51 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Micha dr boobs nou ook gesoept of lijkt dat zo?
Maar jy shined niet, je staat in myn licht.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
wat shinen ze toch weer lekker met z'n allen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ze wel, en ja de foto's zijn treurigquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:56 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft die Barbie uit Oh Oh Cherso geen Hyves. Ook een typische treurwilg met ws. nog treurigere foto's
Het jammere is dat ze sinds de uitzending gister haar profiel heeft geblokt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:07 schreef znarch het volgende:
[..]
Heeft ze wel, en ja de foto's zijn treurig
Zullen wij dat ook samen doen met ontblote bovenlichamen?quote:Op donderdag 2 september 2010 18:04 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Quotes werken niet.![]()
Oh.
En dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
A gayparty at my house tonight, wooo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn piek is kwijt
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:07 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Zullen wij dat ook samen doen met ontblote bovenlichamen?Ik doe dat hoofd wel na van die achterste gozer op de laatste foto, maar we komen dan wel bij meest bekeken enalles. Maar als ik met m'n tetten loop te zwaaien wordt er massaal op 'NIET OK' gedrukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kewl idee jeweettoch. Kryge dan veel R+R want gefe = back.![]()
zoveel shine, mijn ogen doen er pijn vanquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:52 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eckte baasch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En waarom doet quoten het niet..:
ik laat zellefs agenten het alarm nummer bellen!
..
wie is de baas like nigge
..
Met 2 benen op de grond kom jij geen stap vooruit.
..
KEIZER haal de ER weg en draai het om
Ff serieus. Dat was hun pose voor gay pridequote:Op zaterdag 4 september 2010 23:11 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik doe dat hoofd wel na van die achterste gozer op de laatste foto, maar we komen dan wel bij meest bekeken enalles. Maar als ik met m'n tetten loop te zwaaien wordt er massaal op 'NIET OK' gedrukt.
Kewl idee jeweettoch. Kryge dan veel R+R want gefe = back. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
5 respect is 4 back!quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:20 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Ff serieus. Dat was hun pose voor gay pride
maar met zoveel R+R hebben we het druk om terug te geven
1 = 2 back
2 = 4 back
Alsjeeeeblieft. Alleen niet voor de spiegel:quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:45 schreef Ibanez16 het volgende:
Mensen die met de blote bast een foto maken voor de spiegel om hun strakke lijfie te showen en dan hopen op reacties van 14 jarige breezers
AAAAH MIJN OGEN!quote:Op maandag 6 september 2010 10:03 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTF!!quote:Op maandag 6 september 2010 10:03 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WOOOOW WTF dat is ENGquote:Op maandag 6 september 2010 10:03 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik eh..quote:Op maandag 6 september 2010 10:03 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vertel me dat dit een fotosoep is, een film of een animatiequote:Op maandag 6 september 2010 10:03 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad, het lijkt nu net of hij tumors heeft.quote:Op maandag 6 september 2010 16:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Die laatste gozer is een synthol gebruiker(Soort spul waar je je spieren mee vol kunt spuiten om gespierder te lijken, alleen ziet zoiets er altijd onnatuurlijk uit en die gozer blijft natuurlijk een rare kutkop houden).
an' that's a good thingquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:41 schreef drumminggod het volgende:
[..]
GekruldeMondhoek heeft een kont. Dit meisje niet
en dat zijn zowieso twee mannenquote:Op maandag 6 september 2010 21:17 schreef Rebubbled het volgende:
Check deze sma op de achtergrond.
[ afbeelding ]
WTF!!!!![]()
eten te weinigquote:Op dinsdag 7 september 2010 00:25 schreef sciter het volgende:
[..]
an' that's a good thing
Al die meisjes hebben trouwens nauwelijks kont.. of ligt dat aan hun leeftijd ofzo ??
Syntholquote:Op maandag 6 september 2010 15:21 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Vertel me dat dit een fotosoep is, een film of een animatie
had het al gelezenquote:Op dinsdag 7 september 2010 22:41 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Synthol![]()
Spierballen door synthol injecties enzo
Aaaaaaaah!!quote:Op maandag 6 september 2010 10:03 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vertel met dat dit een nieuwe apensoort is. Volgens mij heeft mij bureaulamp nog meer intelligentie aan zijn kop te zien.quote:Op maandag 6 september 2010 10:03 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |