Ik zou de Battlestar Galactica miniserie doen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Als ik een keer de zomergast zou zijn (), zou ik dat wel gedaan hebben. Jurassic Park ofzo. Gewoon, om een lange neus te maken naar alle kunstzinnige types die Zomergasten volgen.
Het eerste fragment was echt briljant, maar denk niet dat ik het ga volgen vanavond, de acteurs mogen ze van mij altijd wel schrappen, vind ik het minst interessant. Er kunnen markante types tussenzitten, maar acteurs zijn meestal mensen die op hun interessantst zijn als ze door anderen geleefd worden (schrijver, regisseur) dan dat ze zelf interessant leven.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:31 schreef TAV74 het volgende:
Bulgaars volksdansen van de Tros, veel te volks
Dat mag dit seizoen wel. 2 leeghoofden op 4 gasten. Dat is niet een gewenste verhouding.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:29 schreef Hephaistos. het volgende:
Is het verplicht om cynisch en negatief te posten in deze topics?
Ik had eigenlijk helemaal geen topic willen openen, daar houd ik niet van. Doe ik het toch, had jij het al gedaanquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:34 schreef DrDentz het volgende:
Sorry voor je topic speknek, was niet m'n bedoeling, je weet
Wat wil je anders met zo'n groot kind aan tafel.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
JBC probeert weer eens de psycholoog uit te hangen en graaft en wroet in de jeugd op zoek naar trauma's.
Waarom is ze een verademing?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:42 schreef Verbal het volgende:
Ik vind JBL vooral compleet energieloos en traag van begrip. Maar wat is Annet een verademing... nú al. Hopen dat ze nog een beetje los komt straks.
V.
En terecht. Tranen willen we, en hysterisch doorslaande gastenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:39 schreef golfer het volgende:
JBC probeert weer eens de psycholoog uit te hangen en graaft en wroet in de jeugd op zoek naar trauma's.
Een kijkje in de ziel van Annet nogwat.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En terecht. Tranen willen we, en hysterisch doorslaande gasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |