komt jouw TC uit Breda? Wie is dat dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:08 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Deppo wordt bij ons eigenlijk alleen door de TC gebruikt. En ik zie dat sbientje in Breda werkt dus ik denk dat het deppo gebruik daar ook een erfenis is van deze TC
Maar serieus deppo... en hij blijft het echt stug volhouden.
Nah...hij is een beetje de puinruimer...hij heeft zo'n beetje overal gewerkt. Ik weet niet of t zo verstandig is om z'n naam te gaan noemen aangezien hij er niet om heeft gevraagd, maar hij heeft de initialen HH en een snorquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:18 schreef sbientje het volgende:
[..]
komt jouw TC uit Breda? Wie is dat dan?
ik ken maar 1 teamcoach die nu weg is, en de mijne gaat nu ook weg (naar Dordrecht).quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:25 schreef Linker_Onderlip het volgende:
[..]
Nah...hij is een beetje de puinruimer...hij heeft zo'n beetje overal gewerkt. Ik weet niet of t zo verstandig is om z'n naam te gaan noemen aangezien hij er niet om heeft gevraagd, maar hij heeft de initialen HH en een snor
Ik had vorige week nog een legitimatiezending voor ene meneer A.A.P. xxxxxxxx.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:36 schreef sbientje het volgende:
vinden jullie het ook o leuk om gekke achternamen te spotten?![]()
ik heb Pannekoek en Koppijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:50 schreef Viper86 het volgende:
Ik let er meestal niet op, maar de achternamen Poepjes en Gijlstra zijn me in ieder geval wel bijgebleven.
bij ons ook niet zulke dingen als ik hier lees, gelukkig!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
Dan is het bij ons nog echt goed geregeld. Gebeuren weinig vreemde dingen hier.
Rotmensen, Hassefras, Riool, Grootaers (zal wel Vlaams zijn, maar krijg er beetje vieze associaties bij).quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:06 schreef TokenW het volgende:
[..]
EU Jagroep is de gekste die ik ooit gezien heb.
Breda toevallig? Wij hebben een postbezorger die schotanus heetquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:45 schreef Lastpost het volgende:
Ik trof hier laatst de achternaam Schotanus aan, klonk best geestig.
Kom ik op het werk, hebben ze het over lollige namen die ze tegen kwamen, dus ik gooi die in de groep en ineens draait een collega zich om en toen wist ik genoeg.
Schotanus, er heeft hier ook ooit iemand gewerkt die zo heette. Wat wij dus steevast niet uitspraken als schoo...tanus maar als schot.....anus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:45 schreef Lastpost het volgende:
Kom ik op het werk, hebben ze het over lollige namen die ze tegen kwamen, dus ik gooi die in de groep en ineens draait een collega zich om en toen wist ik genoeg.
Haha, Schotanus is een Friese achternaam, kom 'm zeer geregeld tegen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:45 schreef Lastpost het volgende:
Nee, Zuid-Holland, hier niet bepaald een naam die je veel voorbij ziet komen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:49 schreef sbientje het volgende:
[..]
Breda toevallig? Wij hebben een postbezorger die schotanus heet
Ik snap nie...?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:55 schreef Lastpost het volgende:
Mijn grootste faal moment was de eerste dag van m'n her-indiensttreding, bergen met allerlei gekleurde kaartjes en dan echt een stuk of 30 in m'n hand en ik vrolijk en ondoordacht "Populair iemand zeker, gefeliciteerd", had de postzegels niet gezien.![]()
![]()
Zoiets overkomt je dan ook maar 1 keer.
Jongste kindje was blijkbaar net overleden, vandaar de gekleurde kaartjes maar dan wel met de bekende rouwzegels met dat ontbrekende puzzelstukje.quote:
Dat zou mij ook overkomenquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:55 schreef Lastpost het volgende:
Mijn grootste faal moment was de eerste dag van m'n her-indiensttreding, bergen met allerlei gekleurde kaartjes en dan echt een stuk of 30 in m'n hand en ik vrolijk en ondoordacht "Populair iemand zeker, gefeliciteerd", had de postzegels niet gezien.![]()
![]()
Zoiets overkomt je dan ook maar 1 keer.
absoluut ja, dan kan je wel door de grond zakken. Maar ja, je kan het jezelf toch ook niet verwijten vind ik, zoiets zie je gewoon niet altijd meteen..quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:24 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat zou mij ook overkomenDa's wel echt heen pijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |