Rouwzegels zitten toch alleen op de rouwkaarten zelf, niet op condoleancekaarten of sterkte-kaarten?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:02 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jongste kindje was blijkbaar net overleden, vandaar de gekleurde kaartjes maar dan wel met de bekende rouwzegels met dat ontbrekende puzzelstukje.
Zijn er genoeg die dat doen hoor (hier in ieder geval), ik zoek zelf ook altijd de meest geschikte postzegel uit, of het nou gaat om verliefdheid, verjaardagen of dit soort trieste situaties.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:24 schreef Troeta het volgende:
[..]
Rouwzegels zitten toch alleen op de rouwkaarten zelf, niet op condoleancekaarten of sterkte-kaarten?
ik had dit precies hetzelfde. Dat formulier ZOU bij je papieren moeten zitten die je bij het in dienst treden krijgt, maar zat ie bij mij ook niet. Ik heb toen personeelszaken gebeld en die hebben het opgestuurd. Ik heb het nummer ergens, maar zit in een mapje wat ivm verbouwing op zolder in een doos zit, dus kan je er niet aan helpen. Ennieweej, hij was wat later bij mij, dat had ik aangegeven bij de teamcoach en was geen probleem..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:11 schreef Banaapies het volgende:
Ik heb vorige week een brief gehad ter herinnering van het inleveren van m'n VOG. Acht weken na indiensttreding moet deze zijn ingeleverd bij TNT. Ik had er nooit iets over gehoord maar bij nalezen stond het idd in het contract. Dus ik gister (7e werkweek) er toch maar eens achteraan. Ik dacht ik haal het op bij het gemeentehuis en stuur het op. Zo gepiept. Maar eenmaal aangekomen bij het gemeentehuis blijkt dat er een aanvraagformulier ingevuld dient te worden (ook door werkgever). Oke ik denk ik bel TNT wel even. Teamcoach is op vakantie dus de postbode + maar even gebeld. Die wist niet hoe het zat met de VOG. Daarvoor moest ik maar bij de Teamcoach zijn. Maar die is op vakantie maar die zou morgen terug zijn/ weer bereikbaar zijn. Ik vandaag de Teamcoach bellen, voicemail. - Tijdelijk niet bereikbaar - In urgente gevallen bel "naam". tuut tuut.
Mijn vraag: Hoe zit het nou?
Volgens de site van de gemeente sturen de bedrijven zo'n formulier op (incl. het door hun ingevulde deel), zodat je je eigen deel kan invullen en zo kan inleveren bij de gemeente.
NB. Hoe ongelooflijk slecht is het dat niemand van TNT mij dit kan vertellen? En ondertussen wel een brief sturen van uuuuh stuur dat ding is even op anders word je contract ontbonden blabla.
postbodes in bredaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:54 schreef xxiessiexx het volgende:
Ben ik nog geen tel verhuisd naar een studentenhuis, komt TNT hier langs en geeft zo een pakje aan me door het raamSchrok me kapot want ik was nog heel mn kamer aan het inrichten
![]()
Oke dankjewel! Dan neem ik wel even contact op met Teamcoach, als deze weer bereikbaar is. En dan bel ik TNT (personeelszaken) of ze het aanvraagformulier op willen sturen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:52 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik had dit precies hetzelfde. Dat formulier ZOU bij je papieren moeten zitten die je bij het in dienst treden krijgt, maar zat ie bij mij ook niet. Ik heb toen personeelszaken gebeld en die hebben het opgestuurd. Ik heb het nummer ergens, maar zit in een mapje wat ivm verbouwing op zolder in een doos zit, dus kan je er niet aan helpen. Ennieweej, hij was wat later bij mij, dat had ik aangegeven bij de teamcoach en was geen probleem..
Dus je werkt voor ruim drie uur in drie dagen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:58 schreef sbientje het volgende:
mijn kleine wijkje voor 3 dagen is wel echt een heel klein wijkje. Vandaag met HAH iets meer dan een uurtje bezig geweest
Haha jep, en vrijdag weer een hele dagquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:41 schreef CihV het volgende:
[..]
Dus je werkt voor ruim drie uur in drie dagen?
Dat had ik vorige week ook. Moest leren voor een paar hertentamens die ik deze week heb en kon dus vorige week niet veel werken. Heb toen maar een paar dagen gewerkt en kreeg telkens een dienst waarbij ik vroeg moest beginnen ( 06:30 ) en weer vroeg klaar was ( tussen 11 en 12 uur ), heb ik uiteindelijk toch nog zo'n 5-6 uurtjes per dag gedraaid.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:50 schreef sbientje het volgende:
[..]
Haha jep, en vrijdag weer een hele dagBeter dan niks, toch
Mijn planner begreep pas afgelopen zaterdag dat ik deze week niet kon werken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:53 schreef sbientje het volgende:
okee ja ik heb ook gewoon tentamens die om kwart voor 9 beginnen dus ik ben dan pas om 12 uur (nu dus) thuis.. dus 1 wijkje is wel de max... ach ja
ik heb het maar rechtstreeks tegen de planner gezegd haha.. Ben wel blij met hemquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:04 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Mijn planner begreep pas afgelopen zaterdag dat ik deze week niet kon werken.Had al meerdere keren tegen mijn tc gezegd dat ik niet kon werken, blijkbaar is dit niet doorgegeven aan de planner, want ik stond afgelopen zaterdag nog steeds mooi ingepland voor de maandag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |