Realm: Aggramarquote:classpc Naochan-(A)- Rogue
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
Realm: Anachronosquote:
Realm: Aszunequote:Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Azjol-Nerubquote:
Realm: Balnazzarquote:
Realm: Bladefistquote:MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Blade's Edgequote:
quote:Maraca Dolera - ?? - ??
Realm: Boulderfistquote:Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
quote:
Realm: Chromaggusquote:AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Darkmoon Fairequote:
Realm: Darkspearquote:Olment Olment-(A)- Shaman (80)
Realm: Darksorrowquote:Faithfulness Tise - (H) - Rogue (80)
Realm: Draenorquote:
Realm: Executusquote:Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Emerald Dreamquote:Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
quote:
quote:
Realm: Emerissquote:
Realm: Frostmanequote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Hellfirequote:
quote:
Realm: Haomarushquote:
Hanaela-(H)- Druid (80)[/q]quote:Joyvke Ayarea-(H)- Priest (80)
Realm: Kazzakquote:
Realm: Khadgarquote:
quote:
quote:Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
Realm: Outlandquote:
Realm: Nordrassilquote:
quote:
Realm: Ragnarosquote:BWRaep Ockeros-(A)- Warrior (80)
Realm: Ravenholdtquote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Skullcrusherquote:
quote:R-Mon Athelia-(A)- Priest
Realm: Spinebreakerquote:WyriHaximus Wyrihaximus-(H)- Rogue
Realm: Stormscalequote:HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
quote:Dibble Phantium-(A)- Hunter
Realm: Tarren Millquote:SharQueDo Sharqy-(H)- Rogue(80)
Realm: Terenasquote:MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
quote:Deoxyribonucleic Lumon-(H)- Warlock (80)
Realm: The Sha'tarquote:Sjiznit Sjiznit-(A)- Warrior (80)
Realm: Turalyonquote:Windigo Shelai-(A)- Hunter (66)
quote:
quote:SharQueDo Icebear-(A)- Druid (80)
beta is geen haoxquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/TotalHalibut#g/u
say again?
daar is een knopje voor tegenwoordig dwijlquote:
Ik heb Fok!silver, dus geen TVP-knopquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:02 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
daar is een knopje voor tegenwoordig dwijl
jij gebruikt zeker ook nog win xp omdat het "sneller is"quote:
Ik vind deze op eigenlijk niet eens slecht .quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:07 schreef Berend. het volgende:
We moeten een mooiere OP maken, net zoals bij tweakers
Toen ik stopte met spelen (ongeveer een jaar geleden) was relentless gear het hoogst haalbare in pvp. Of dat nu nog steeds zo is... beats mequote:Op zondag 15 augustus 2010 19:27 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
Kan iemand zeggen hoe het met mijn pvp gear zit? Of ik wel redelijk gegeared ben?
http://eu.wowarmory.com/c(...)Halls&cn=Shiningmoon
Let niet op de Rocket Boots Xtreme, die heb ik alleen in steden enzo aan om mee te kloten (300% speed increase for 3 sec) Mijn eigenlijke pvp boots zijn relentless
Of Ashenvale.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:29 schreef Reneuh het volgende:
Bleh zit een beetje vast op Chroma Probeer je tot vier maal toe een instance te doen en voor je goed en wel begonnen bent, stoppen er weer één of twee spelers. Ben level 23, maar Hillsbrad heeft me niet echt quests meer te bieden. Heb quests gedaan die tot lvl 26 gaan, maar er zijn er geen meer nu. En de rest is nog te hoog.
Misschien maar Stonetalon Mountains gaan doen?
Ben er niet klaar, maar Hillsbrad heeft geen quests meer die ik nu kan doen. Ik heb er nog een aantal in mijn log staan maar die zijn van een te hoog level.quote:Op maandag 16 augustus 2010 09:34 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Of Ashenvale.
Hoe krijg je het trouwens voorelkaar om in Hillsbrad al op dat lvl klaar te zijn? Ik zit daar meestal tot aan lvl 28 zo'n beetje.
Die primordial Saronite's zijn nog het makkelijkste te verkrijgen (paar weken frost emblems farmen en je bent er), maar die acidic bloods zijn wat lastiger, ik eindig altijd in een pug waar ze voor m'n neus weggeninja'd wordenquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:46 schreef ScarFace- het volgende:
Heb besloten die quest te gaan doen, waar je 25 primordial saronite`s voor nodig hebt.
Dat word door ploeteren
Burning Legionquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Heb maar een realm migration gedaan. Zat op Ahn Qiraj maar het is daar gewoon dood, nu zit ik in Burning Legion en veel meer actie. Ben vooral bezig met world pvp, ook al ben ik de enige.
Edit: Trouwens heeft iemand een link van de OP? Zodat ik mijn naam er in kan zetten?
Haha sorry nee, Horde, BE Warlock.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:38 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Burning Legion
Alliance kant toevallig?
Oh, en waar speel je dan precies world pvp?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Haha sorry nee, Horde, BE Warlock.
Mwah vooral Hellfire Peninsula haha. Rest van outland is gewoon dood. Alhoewel je in Nagrand nog wel wat tegenkomt.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:47 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oh, en waar speel je dan precies world pvp?
Toch niet daar waar de lowbies aan het levelen zijn he?
Mijn lowbie sham is net clear van Hellfire. Zit nu in Nagrand.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mwah vooral Hellfire Peninsula haha. Rest van outland is gewoon dood. Alhoewel je in Nagrand nog wel wat tegenkomt.
Gister ook komt er een pala level 80 thrallmar binnenstormen en ik was in de buurt (en ik ben best een noob warlock, 16-17k health en mana) En ik gooi alle DoT's op hem. Ik ga zo dood, maar hij kreeg de dots er niet af dus hij ging ook dood. Komt die later zo terug en ik verschijn weer en ik wil hem net DoT-ten gaat hij zo'n shield spell gebruiken en HS'd hij weg. En ik maar denken dat pala's onoverwinnelijk waren.
Maar goed mocht je me een keer tegen willen komen dan vlieg ik op mijn bat door Hellfire Peninsula mensjes te doden.
Oké ik zal Quine niets aandoen haha. Klopt in sommige instances kom je echt verschrikkelijke retards tegen. Maar om de group te verlaten.. mwah je had hem ook gewoon af kunnen maken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:07 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Mijn lowbie sham is net clear van Hellfire. Zit nu in Nagrand.
Mocht je een 66 enh. shammy met de naam Quine tegenkomen wees dan vriendelijk... en loop door
Het retard gedeelte in dungeons stijgt wel enorm zeg kwam net in de Slave Pens een pala tegen. Ik (als zijnde resto sham) vraag hem om kings en dat kreeg ik ook. Geeft ie een halve minuut later opeens wisdom daar schiet ik natuurlijk niks mee op met mana totems. Dus ik vraag opnieuw om kings... geen reactie. Ik vraag nog een keer om kings... weer geen reactie. De tank vraagt vervolgens om kings en krijgt dit meteen. Dus ik vraag nog een keer om kings... weer geen reactie wat denken dat soort lui nou... ik zeg er nogwel bij dat ik niks aan wisdom heb want totems... en je toch gewoon negeren
Ik heb de groep maar verlaten.
Beetje dom tbh.. snap sowiso niet dat mensen die quest nog gaan doen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 10:46 schreef ScarFace- het volgende:
Heb besloten die quest te gaan doen, waar je 25 primordial saronite`s voor nodig hebt.
Dat word door ploeteren
Mwah, dat soort lui verdienen mijn tijd en inzet niet.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oké ik zal Quine niets aandoen haha. Klopt in sommige instances kom je echt verschrikkelijke retards tegen. Maar om de group te verlaten.. mwah je had hem ook gewoon af kunnen maken.
En ik heb trouwens ook Darkmooncard: Death gehosseld Ik vind die echt heel chill. Je merkt hem misschien niet zo op maar 2k damage er steeds bij vind ik wel nice. Zoveel PvE doe ik toch niet. Af en toe een heroic, maar raids doe ik sowieso nooit.
Het gaat mij bij die questlijn puur om het een keer gedaan te hebben eigenlijk, en ach, zolang cata d'r nog niet is ^^quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:17 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Beetje dom tbh.. snap sowiso niet dat mensen die quest nog gaan doen.
Als Cataclysm uitkomt is het eerste weapon dat je krijgt gelijk al een 325 item.
Dus raiden en quests is overbodig op het moment
Oh, dat met paladins en blessing geven herken ik als ik niet op mijn pally speel, echt dramatisch vaak. Op mijn casters krijg ik ook vaak wisdom terwijl ik daar geen donder aan hebn doe mij maar +10 stats Ik lig al helemaal onder tafel als ik van iemand een blessing of might krijg als caster zijnde, moet ik met mijn staff gaan meppen heel de tijd ofzo?quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:07 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Mijn lowbie sham is net clear van Hellfire. Zit nu in Nagrand.
Mocht je een 66 enh. shammy met de naam Quine tegenkomen wees dan vriendelijk... en loop door
Het retard gedeelte in dungeons stijgt wel enorm zeg kwam net in de Slave Pens een pala tegen. Ik (als zijnde resto sham) vraag hem om kings en dat kreeg ik ook. Geeft ie een halve minuut later opeens wisdom daar schiet ik natuurlijk niks mee op met mana totems. Dus ik vraag opnieuw om kings... geen reactie. Ik vraag nog een keer om kings... weer geen reactie. De tank vraagt vervolgens om kings en krijgt dit meteen. Dus ik vraag nog een keer om kings... weer geen reactie wat denken dat soort lui nou... ik zeg er nogwel bij dat ik niks aan wisdom heb want totems... en je toch gewoon negeren
Ik heb de groep maar verlaten.
Idd. Dan vraag je je toch af of er uberhaupt wel een normaal mens achter die pc zit ipv een of andere goldseller ik krijg meestal wisdom aangemeten als resto shammy. Een foutje dat kan gebeuren, maar dan ook nog eens niet gaan luisteren en gewoon doorlopen als ik om iets anders vraag, tja.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:42 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Oh, dat met paladins en blessing geven herken ik als ik niet op mijn pally speel, echt dramatisch vaak. Op mijn casters krijg ik ook vaak wisdom terwijl ik daar geen donder aan hebn doe mij maar +10 stats Ik lig al helemaal onder tafel als ik van iemand een blessing of might krijg als caster zijnde, moet ik met mijn staff gaan meppen heel de tijd ofzo?
Ik schaam mij dan altijd een beetje dat ik ook een paladin heb
Ik ga cataclysm niet kopen en lifeblind, het is makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:17 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Beetje dom tbh.. snap sowiso niet dat mensen die quest nog gaan doen.
Als Cataclysm uitkomt is het eerste weapon dat je krijgt gelijk al een 325 item.
Dus raiden en quests is overbodig op het moment
Ik ook En ze blijven het maar proberen. Ze snappen ook niet dat we er niet intrappenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik krijg trouwens echt een stormloop aan mailtjes van 'blizzard'. Dat mijn account binnen 3 dagen gebannen wordt als ik mijn account niet verifieer of dat ik een beta voor Cataclysm heb gewonnen. En overal moet ik maar mijn inlognaam en wachtwoord geven.
Ik krijg soms wel 3 van die mailtjes op één dag, en als ze nou ook nog van tekst wisselen, neeeee het is gewoon precies hetzelfde.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:55 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Ik ook En ze blijven het maar proberen. Ze snappen ook niet dat we er niet intrappen
Joh! Ben er zelf ook al maanden mee bezig hehe.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:22 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik ga cataclysm niet kopen en lifeblind, het is makkelijker gezegd dan gedaan
Ze zitten ook in mijn spambox. Maar ik vind het wel leuk om af en toe door te lezen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:00 schreef lifeblind het volgende:
Die zgn. 'Blizzard' mailtjes belanden bij mij keurig in mijn spam-box, heb er ooit een paar gehad die doorgeglipt waren, maar ja.. ik sta ook niet ingeschreven voor de cataclysm beta
wel voor de Diablo III beta
Ik krijg het via /w en wel meer dan 20 keer per dag via /w. Geen mailtjes bij mijquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:57 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik krijg soms wel 3 van die mailtjes op één dag, en als ze nou ook nog van tekst wisselen, neeeee het is gewoon precies hetzelfde.
Je moest eens weten hoeveel mensen er wel intrappenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:55 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Ik ook En ze blijven het maar proberen. Ze snappen ook niet dat we er niet intrappen
1 op de 1000 mensen verdient het niet om WoW te spelen dusquote:Op maandag 16 augustus 2010 15:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen er wel intrappen
Eens gelezen dat er 1 op de 1000 in zulke spam trapt, net die éne maakt het de moeite waard.
Inderdaad, was laatst ergens waar ook een lezing gegeven werd door iemand van een bedrijf wat zich met spambestrijding bezig hield, als voorbeeldcase hadden ze een 'projectje' van een van de meest bekende spammers die er mee gestopt was... per dag 1 a 2 uurtjes werk voor echt gigantische bakken met geld terwijl de responserate echt heel laag is.quote:Op maandag 16 augustus 2010 15:19 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen er wel intrappen
Eens gelezen dat er 1 op de 1000 in zulke spam trapt, net die éne maakt het de moeite waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |