abonnement Unibet Coolblue
pi_85315427


An ancient evil lies dormant within Deepholm, the domain of earth in the Elemental Plane.

Hidden away in a secluded sanctuary, the corrupted Dragon Aspect Deathwing has waited, recovering from the wounds of his last battle against Azeroth and biding his time until he can reforge the world in molten fire.

Soon, Deathwing the Destroyer will return to Azeroth, and his eruption from Deepholm will sunder the world, leaving a festering wound across the continents. As the Horde and Alliance race to the epicenter of the cataclysm, the kingdoms of Azeroth will witness seismic shifts in power, the kindling of a war of the elements, and the emergence of unlikely heroes who will rise up to protect their scarred and broken world from utter devastation.



Fok! Raiding Guild
Realm: Chromaggus Faction: Horde Guild: Wipe Power
Members:
MarkyB - Fokjemodder - Troll Priest
Lifeblind - Sammath - Undead Warlock
Olment - Lyanda - Bloodelf Rogue
SharQueDo - Sharqy - Bloodelf Paladin
Amnistia - Amnistia - Undead Warrior
Drizzt_DoUrden - Vakarian - Orc Warrior
Sapstengel - céylin - Tauren Druid; ceylin - Tauren Druid
Windigo - Safirre - Bloodelf Paladin
Civilian - Civilian -
Reneuh - Sproeikanon - Undead Rogue
Xynix - Roflcorpse - Undead Mage
Sejt - Drazic - Undead Mage
Ferdii - Ferdii - Bloodelf Priest
Shoombak - Cernunas - Undead Warrior
Evertjan - Necrod - Troll Shaman
Junglebeast - Kippenvel - Undead Mage
Joyvke - Shenarea - Undead Rogue
Zokunen - Eluwilussit - Blood Elf Paladin


Realm: Alonsus
quote:
classpc Naochan-(A)- Rogue
Realm: Aggramar
quote:
stbabylon Babylon-(H)- Hunter (80) Dakylon-(H)- Death Knight Nolybab-(H)- Paladin Doeland-(H)- Bank
quote:
Ps2K Kabar-(A)- Shaman (80) Gilfin-(A)- Hunter
quote:
Avotar Morningelf-(A)- Druid (80)Warlockrick-(A)- Warlock (80) Grubleddim-(A)- Hunter
Realm: Auchindoun
quote:
Brutus.nl Brutaluc-(A)- Holy Paladin (80) Brutala-(A)- Feral Druid Bruticus-(A)- Marksman Hunter Brutalii-(A)- Frost Mage
Realm: Anachronos
quote:
Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Aszune
quote:
Blistering Nevada-(A)- Deathknight Servenia-(A)- Shaman
Realm: Azjol-Nerub
quote:
Murloc Phalanx -(A)- Warlock (80) Giverne-(A)- Rogue Hyva-(A)- Hunter Tailz-(A)- Shaman
Realm: Balnazzar
quote:
MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Bladefist
quote:
Rauw. Vladje - ?? - ?? Malati - ?? - ??
Realm: Blade's Edge
quote:
Maraca Dolera - ?? - ??
quote:
Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
Realm: Boulderfist
quote:
Metonae Metonae-(H)- Paladin (80) Tenaya-(H)- Priest (80) Menique-(H)- Rogue (80)
quote:
AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Chromaggus
quote:
Katth Katth-(A)- Mage (80) Neuqfaut-(A)- Priest (80) Esmereé-(A)- Death Knight (80) Missery-(A)- Rogue (80)
Realm: Darkmoon Faire
quote:
Olment Olment-(A)- Shaman (80)
Realm: Darkspear
quote:
Faithfulness Tise - (H) - Rogue (80)
Realm: Darksorrow
quote:
Dikke_donder Iktankniet - (H) - Paladin (80) Mashocka (H) - Shaman (80)
Realm: Draenor
quote:
Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Executus
quote:
Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
Realm: Emerald Dream
quote:
Evertjan Necrid -(A)- Mage (80) Enlae -(A)- Resto Shaman (80) Pijnacker -A- Prot Warrior
quote:
Atreidez Djudaz -(A)- Priest (80) Atreidez -(A)- Warrior
quote:
Guus Muisarm Guus -(H)- Warrior (80) Hetty -(H)- Priest (80) Sjefke -(H)- Hunter (80)
Realm: Emeriss
quote:
Merkowitz Lynalea-(A)- Warlock (80) Naiya-(A)- Warrior (80) Healyn-(A)- Priest Shato-(A)- Rogue
Realm: Frostmane
quote:
Fir3fly Aliya-(A)- Priest Avey-(A)- Paladin Scorchess-(A)- Hunter Executia-(A)- Death Knight
quote:
Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Grim Batol
quote:
DjNivek Divyan-(A)- Warrior (80) Yanagi-(A)- Priest (80)
Realm: Hellfire
quote:
Civilian Civilian-(A)- Shaman (80) Kevorkian-(A)- Paladin Phrenesis-(A)- Hunter Reneuh-(A)- Rogue
quote:
Internal Jadeey -(A)- Death Knight(80) Iowen -(A)- Priest (80)
Realm: Haomarush
quote:
Joyvke Ayarea-(H)- Priest (80)
Hanaela-(H)- Druid (80)[/q]

Realm: Karazhan
quote:
Thrilled Carpo-(H)- Mage Nyxus-(H)- Warrior Reyin-(H)- Priest
Realm: Kazzak
quote:
CraniuM Mopreme-(H)- Shaman (80) Cidden-(H)- Death Knight (80) Plies-(H)- Warrior
Realm: Khadgar
quote:
Drizzt_DoUrden Naschtokh-(H)- Warrior Orzhov-(H)- Rogue Razedhel-(H)- Priest
quote:
Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
quote:
Black-Hole Jileen-(A)- Druid (80) Anwell-(A)- Paladin
Realm: Outland
quote:
Dekkered Levines-(H)- Mage (80) Lavanas-(H)- Death Knight (80) Holylava-(H)- Priest
Realm: Nordrassil
quote:
Webbyplus Mioo-(A)- Hunter (80) Miopally-(A)- Paladin (80) Maraudeus-(A)- Warrior (70) Braindeath-(A)- Rogue (70) Snol-(A)- Mage (64) Nijntje-(A)- Warlock(40)
quote:
BWRaep Ockeros-(A)- Warrior (80)
Realm: Ragnaros
quote:
Thormodo Glonius-(A)- Priest (80) Thormodo-(A)- Death Knight (80) Rhulath-(A)- Shaman
Realm: Ravenholdt
quote:
Lifeblind Lifeblind-(A)- Paladin (80) Patato-(A)- Mage (80)
Realm: Shattered Halls
quote:
NiGhTsPiRiT666 Nightspirit-(H)- Warlock Itarildë-(H)- Mage
Realm: Skullcrusher
quote:
R-Mon Athelia-(A)- Priest
quote:
WyriHaximus Wyrihaximus-(H)- Rogue
Realm: Spinebreaker
quote:
HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
Realm: Stormscale
quote:
Dibble Phantium-(A)- Hunter
quote:
SharQueDo Sharqy-(H)- Rogue(80)
Realm: Tarren Mill
quote:
MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
Realm: Terenas
quote:
Deoxyribonucleic Lumon-(H)- Warlock (80)
quote:
Sjiznit Sjiznit-(A)- Warrior (80)
Realm: The Sha'tar
quote:
Windigo Shelai-(A)- Hunter (66)
Realm: Turalyon
quote:
Sapstengel Ceylin-(H)- Mage (80) Serap- (H) - Druid (80) Telka- (H) - Rogue (80) Fadiyah- (H) - Warlock (80) Katarzyna- (H) - Paladin (80) Charo- (H) - Death Knight
quote:
SharQueDo Icebear-(A)- Druid (80)
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:58:41 #2
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_85315484
Ik heb sindskort een betakey. Dus als iemand iets wilt zien/weten (screenie) laat het me even weten dan doe ik dat even voor je. Omdat ik zo aardig ben! :)
En toen was er niets!
  Moderator zondag 15 augustus 2010 @ 18:01:30 #3
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_85315558
Schaamteloze tvp.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_85315573
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 17:54 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

http://www.youtube.com/user/TotalHalibut#g/u
say again?
beta is geen haox
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_85315589
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Schaamteloze tvp.
daar is een knopje voor tegenwoordig dwijl
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_85316697
me warlock is nu 68 op weg naar northrend
  Moderator zondag 15 augustus 2010 @ 18:44:11 #7
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_85316736
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 18:02 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

daar is een knopje voor tegenwoordig dwijl
Ik heb Fok!silver, dus geen TVP-knop :7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_85317269
Foksilver :')
pi_85318253
Kan iemand zeggen hoe het met mijn pvp gear zit? Of ik wel redelijk gegeared ben?

http://eu.wowarmory.com/c(...)Halls&cn=Shiningmoon

Let niet op de Rocket Boots Xtreme, die heb ik alleen in steden enzo aan om mee te kloten (300% speed increase for 3 sec) Mijn eigenlijke pvp boots zijn relentless
pi_85324666
Yeahhh en nieuw topic =)
pi_85325565
foksilver rules.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_85325733
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 21:55 schreef Pritt het volgende:
foksilver rules.
jij gebruikt zeker ook nog win xp omdat het "sneller is" :')
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_85326280
We moeten een mooiere OP maken, net zoals bij tweakers :(
pi_85327813
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 22:07 schreef Berend. het volgende:
We moeten een mooiere OP maken, net zoals bij tweakers :(
Ik vind deze op eigenlijk niet eens slecht :).
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_85328709
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 19:27 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
Kan iemand zeggen hoe het met mijn pvp gear zit? Of ik wel redelijk gegeared ben?

http://eu.wowarmory.com/c(...)Halls&cn=Shiningmoon

Let niet op de Rocket Boots Xtreme, die heb ik alleen in steden enzo aan om mee te kloten (300% speed increase for 3 sec) Mijn eigenlijke pvp boots zijn relentless
Toen ik stopte met spelen (ongeveer een jaar geleden) was relentless gear het hoogst haalbare in pvp. Of dat nu nog steeds zo is... beats me ;)

Ik heb trouwens al zon anderhalf jaar mijn oude rogue geparkeerd staan. Het lijkt me nog steeds heel leuk om die op 80 te hebben alleen vind ik het levelen geen flikker aan :')

Screenie van de rogue voor de liefhebbers... met oude merciless gladiators swords en gear :)



[ Bericht 11% gewijzigd door GlenSpey op 15-08-2010 23:16:32 ]
pi_85337697
Ff een leuk wow weekendje achter de rug. Best veel achievements en leuke gear erbij, ik zou zeggen kijk en geniet :')

http://eu.wowarmory.com/c(...)kullcrusher&cn=Xtype
pi_85338659
Bleh zit een beetje vast op Chroma :P Probeer je tot vier maal toe een instance te doen en voor je goed en wel begonnen bent, stoppen er weer één of twee spelers. Ben level 23, maar Hillsbrad heeft me niet echt quests meer te bieden. Heb quests gedaan die tot lvl 26 gaan, maar er zijn er geen meer nu. En de rest is nog te hoog.

Misschien maar Stonetalon Mountains gaan doen?
I spoke proper England since I was a children.
pi_85338752
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 09:29 schreef Reneuh het volgende:
Bleh zit een beetje vast op Chroma :P Probeer je tot vier maal toe een instance te doen en voor je goed en wel begonnen bent, stoppen er weer één of twee spelers. Ben level 23, maar Hillsbrad heeft me niet echt quests meer te bieden. Heb quests gedaan die tot lvl 26 gaan, maar er zijn er geen meer nu. En de rest is nog te hoog.

Misschien maar Stonetalon Mountains gaan doen?
Of Ashenvale.
Hoe krijg je het trouwens voorelkaar om in Hillsbrad al op dat lvl klaar te zijn? Ik zit daar meestal tot aan lvl 28 zo'n beetje.
  † In Memoriam † maandag 16 augustus 2010 @ 09:54:32 #19
159966 lifeblind
pi_85339111
TVP dan maar weer :P Deze week wel weerwat meer tijd voor WoW, eens kijken hoe ver ik mijn warlock kan schoppen :P
  maandag 16 augustus 2010 @ 10:06:56 #20
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_85339341
Heb maar een realm migration gedaan. Zat op Ahn Qiraj maar het is daar gewoon dood, nu zit ik in Burning Legion en veel meer actie. Ben vooral bezig met world pvp, ook al ben ik de enige. :')

Edit: Trouwens heeft iemand een link van de OP? Zodat ik mijn naam er in kan zetten? O-)
pi_85340266
Heb besloten die quest te gaan doen, waar je 25 primordial saronite`s voor nodig hebt.
Dat word door ploeteren :D
pi_85340599
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 09:34 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Of Ashenvale.
Hoe krijg je het trouwens voorelkaar om in Hillsbrad al op dat lvl klaar te zijn? Ik zit daar meestal tot aan lvl 28 zo'n beetje.
Ben er niet klaar, maar Hillsbrad heeft geen quests meer die ik nu kan doen. Ik heb er nog een aantal in mijn log staan maar die zijn van een te hoog level.
I spoke proper England since I was a children.
  † In Memoriam † maandag 16 augustus 2010 @ 11:38:23 #23
159966 lifeblind
pi_85341733
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 10:46 schreef ScarFace- het volgende:
Heb besloten die quest te gaan doen, waar je 25 primordial saronite`s voor nodig hebt.
Dat word door ploeteren :D
Die primordial Saronite's zijn nog het makkelijkste te verkrijgen (paar weken frost emblems farmen en je bent er), maar die acidic bloods zijn wat lastiger, ik eindig altijd in een pug waar ze voor m'n neus weggeninja'd worden ;(
pi_85341899
Gisteren ben ik voor het eerst met mijn main guild op pad geweest naar icc. Ik had mij netjes ingeschreven voor icc10 als dps (mainspec). Ik was eigenlijk backup. Toen wisperde een RL mij of mijn OS een beetje in orde was. Ik was ergens in northrend en hij kwam op zijn blood vanquisher naar mij toe vliegen. Mijn OS was wel krap maar moest kunnen zei die.

Uiteindelijk een inv gekregen en wat denk je, ik was al bang om mijn eerste keer icc te gaan tanken, is het een heroic run :')

De raid wist niet dat het mijn eerste keer tanken was in ICC dus op vent was er best veel nerdrage (was echt grappig) maar toen ik vertelde hoe het zat werd er een andere tank geinvite (na 4/12 heroic) en werd er een dps uit geschopt, ik mocht gelukkig gaan dpssen. Heb toen een mark of t10.5 gekregen en een leuke chest. Uiteindelijk na 6/12 en 2 wipes op de healdraak zijn we er mee gestopt :) Was wel leuk achteraf gezien.
  maandag 16 augustus 2010 @ 11:49:52 #25
256666 leeell
I know you're lonely
pi_85342127
Gister guildrun ICC10, met 2 healers <5k GS toen wist ik al hoe laat het was, 6/12 gedaan :r maar toch nog muradin's spyglass mee kunnen vangen, volgende week beter
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_85344025
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 10:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Heb maar een realm migration gedaan. Zat op Ahn Qiraj maar het is daar gewoon dood, nu zit ik in Burning Legion en veel meer actie. Ben vooral bezig met world pvp, ook al ben ik de enige. :')

Edit: Trouwens heeft iemand een link van de OP? Zodat ik mijn naam er in kan zetten? O-)
Burning Legion *O*
Alliance kant toevallig?
  maandag 16 augustus 2010 @ 12:45:54 #27
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_85344338
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:38 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Burning Legion *O*
Alliance kant toevallig?
Haha sorry nee, Horde, BE Warlock.
pi_85344425
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]

Haha sorry nee, Horde, BE Warlock.
Oh, en waar speel je dan precies world pvp?
Toch niet daar waar de lowbies aan het levelen zijn he? o|O :P
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:00:15 #29
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_85344977
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 12:47 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Oh, en waar speel je dan precies world pvp?
Toch niet daar waar de lowbies aan het levelen zijn he? o|O :P
Mwah vooral Hellfire Peninsula haha. :P Rest van outland is gewoon dood. Alhoewel je in Nagrand nog wel wat tegenkomt.

Gister ook komt er een pala level 80 thrallmar binnenstormen en ik was in de buurt (en ik ben best een noob warlock, 16-17k health en mana) En ik gooi alle DoT's op hem. Ik ga zo dood, maar hij kreeg de dots er niet af dus hij ging ook dood. :') Komt die later zo terug en ik verschijn weer en ik wil hem net DoT-ten gaat hij zo'n shield spell gebruiken en HS'd hij weg. :') En ik maar denken dat pala's onoverwinnelijk waren. :@

Maar goed mocht je me een keer tegen willen komen dan vlieg ik op mijn bat door Hellfire Peninsula mensjes te doden. :P
pi_85345301
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:00 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]

Mwah vooral Hellfire Peninsula haha. :P Rest van outland is gewoon dood. Alhoewel je in Nagrand nog wel wat tegenkomt.

Gister ook komt er een pala level 80 thrallmar binnenstormen en ik was in de buurt (en ik ben best een noob warlock, 16-17k health en mana) En ik gooi alle DoT's op hem. Ik ga zo dood, maar hij kreeg de dots er niet af dus hij ging ook dood. :') Komt die later zo terug en ik verschijn weer en ik wil hem net DoT-ten gaat hij zo'n shield spell gebruiken en HS'd hij weg. :') En ik maar denken dat pala's onoverwinnelijk waren. :@

Maar goed mocht je me een keer tegen willen komen dan vlieg ik op mijn bat door Hellfire Peninsula mensjes te doden. :P
Mijn lowbie sham is net clear van Hellfire. Zit nu in Nagrand.
Mocht je een 66 enh. shammy met de naam Quine tegenkomen wees dan vriendelijk... en loop door :P

Het retard gedeelte in dungeons stijgt wel enorm zeg :') kwam net in de Slave Pens een pala tegen. Ik (als zijnde resto sham) vraag hem om kings en dat kreeg ik ook. Geeft ie een halve minuut later opeens wisdom :') daar schiet ik natuurlijk niks mee op met mana totems. Dus ik vraag opnieuw om kings... geen reactie. Ik vraag nog een keer om kings... weer geen reactie. De tank vraagt vervolgens om kings en krijgt dit meteen. Dus ik vraag nog een keer om kings... weer geen reactie :') wat denken dat soort lui nou... ik zeg er nogwel bij dat ik niks aan wisdom heb want totems... en je toch gewoon negeren :(
Ik heb de groep maar verlaten.
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:16:40 #31
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_85345684
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:07 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Mijn lowbie sham is net clear van Hellfire. Zit nu in Nagrand.
Mocht je een 66 enh. shammy met de naam Quine tegenkomen wees dan vriendelijk... en loop door :P

Het retard gedeelte in dungeons stijgt wel enorm zeg :') kwam net in de Slave Pens een pala tegen. Ik (als zijnde resto sham) vraag hem om kings en dat kreeg ik ook. Geeft ie een halve minuut later opeens wisdom :') daar schiet ik natuurlijk niks mee op met mana totems. Dus ik vraag opnieuw om kings... geen reactie. Ik vraag nog een keer om kings... weer geen reactie. De tank vraagt vervolgens om kings en krijgt dit meteen. Dus ik vraag nog een keer om kings... weer geen reactie :') wat denken dat soort lui nou... ik zeg er nogwel bij dat ik niks aan wisdom heb want totems... en je toch gewoon negeren :(
Ik heb de groep maar verlaten.
Oké ik zal Quine niets aandoen haha. :P Klopt in sommige instances kom je echt verschrikkelijke retards tegen. Maar om de group te verlaten.. mwah je had hem ook gewoon af kunnen maken. :P

En ik heb trouwens ook Darkmooncard: Death gehosseld :P Ik vind die echt heel chill. Je merkt hem misschien niet zo op maar 2k damage er steeds bij vind ik wel nice. :7 Zoveel PvE doe ik toch niet. Af en toe een heroic, maar raids doe ik sowieso nooit.
pi_85345714
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 10:46 schreef ScarFace- het volgende:
Heb besloten die quest te gaan doen, waar je 25 primordial saronite`s voor nodig hebt.
Dat word door ploeteren :D
Beetje dom tbh.. snap sowiso niet dat mensen die quest nog gaan doen.
Als Cataclysm uitkomt is het eerste weapon dat je krijgt gelijk al een 325 item.
Dus raiden en quests is overbodig op het moment :P
pi_85346726
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]

Oké ik zal Quine niets aandoen haha. :P Klopt in sommige instances kom je echt verschrikkelijke retards tegen. Maar om de group te verlaten.. mwah je had hem ook gewoon af kunnen maken. :P

En ik heb trouwens ook Darkmooncard: Death gehosseld :P Ik vind die echt heel chill. Je merkt hem misschien niet zo op maar 2k damage er steeds bij vind ik wel nice. :7 Zoveel PvE doe ik toch niet. Af en toe een heroic, maar raids doe ik sowieso nooit.
Mwah, dat soort lui verdienen mijn tijd en inzet niet.
Is hetzelfde slag mens wat gelijk loopt te janken om 'heal, HEAL!!!!!!' als ze even 3 seconden wat dmg oplopen :')

Darkmoon cards zijn idd baas _O_ ik heb er zelf alleen nog nooit een gehad omdat ze altijd zo verschrikkelijk veel geld ervoor vragen op de AH :P
  † In Memoriam † maandag 16 augustus 2010 @ 13:37:22 #34
159966 lifeblind
pi_85346784
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:17 schreef Amnistia het volgende:

[..]

Beetje dom tbh.. snap sowiso niet dat mensen die quest nog gaan doen.
Als Cataclysm uitkomt is het eerste weapon dat je krijgt gelijk al een 325 item.
Dus raiden en quests is overbodig op het moment :P
Het gaat mij bij die questlijn puur om het een keer gedaan te hebben eigenlijk, en ach, zolang cata d'r nog niet is ^^
  † In Memoriam † maandag 16 augustus 2010 @ 13:42:30 #35
159966 lifeblind
pi_85347026
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:07 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Mijn lowbie sham is net clear van Hellfire. Zit nu in Nagrand.
Mocht je een 66 enh. shammy met de naam Quine tegenkomen wees dan vriendelijk... en loop door :P

Het retard gedeelte in dungeons stijgt wel enorm zeg :') kwam net in de Slave Pens een pala tegen. Ik (als zijnde resto sham) vraag hem om kings en dat kreeg ik ook. Geeft ie een halve minuut later opeens wisdom :') daar schiet ik natuurlijk niks mee op met mana totems. Dus ik vraag opnieuw om kings... geen reactie. Ik vraag nog een keer om kings... weer geen reactie. De tank vraagt vervolgens om kings en krijgt dit meteen. Dus ik vraag nog een keer om kings... weer geen reactie :') wat denken dat soort lui nou... ik zeg er nogwel bij dat ik niks aan wisdom heb want totems... en je toch gewoon negeren :(
Ik heb de groep maar verlaten.
Oh, dat met paladins en blessing geven herken ik als ik niet op mijn pally speel, echt dramatisch vaak. Op mijn casters krijg ik ook vaak wisdom terwijl ik daar geen donder aan hebn doe mij maar +10 stats :P Ik lig al helemaal onder tafel als ik van iemand een blessing of might krijg als caster zijnde, moet ik met mijn staff gaan meppen heel de tijd ofzo? :')

Ik schaam mij dan altijd een beetje dat ik ook een paladin heb ;(
pi_85348258
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:42 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Oh, dat met paladins en blessing geven herken ik als ik niet op mijn pally speel, echt dramatisch vaak. Op mijn casters krijg ik ook vaak wisdom terwijl ik daar geen donder aan hebn doe mij maar +10 stats :P Ik lig al helemaal onder tafel als ik van iemand een blessing of might krijg als caster zijnde, moet ik met mijn staff gaan meppen heel de tijd ofzo? :')

Ik schaam mij dan altijd een beetje dat ik ook een paladin heb ;(
Idd. Dan vraag je je toch af of er uberhaupt wel een normaal mens achter die pc zit ipv een of andere goldseller :') ik krijg meestal wisdom aangemeten als resto shammy. Een foutje dat kan gebeuren, maar dan ook nog eens niet gaan luisteren en gewoon doorlopen als ik om iets anders vraag, tja.
pi_85348572
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 13:17 schreef Amnistia het volgende:

[..]

Beetje dom tbh.. snap sowiso niet dat mensen die quest nog gaan doen.
Als Cataclysm uitkomt is het eerste weapon dat je krijgt gelijk al een 325 item.
Dus raiden en quests is overbodig op het moment :P
Ik ga cataclysm niet kopen en lifeblind, het is makkelijker gezegd dan gedaan ;)
pi_85348763
Even wat filmpjes gekeken. Ik ga eens proberen om met mijn main in Ragefire Chasm te komen, als Alliance dus :)
I spoke proper England since I was a children.
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:54:37 #39
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_85349859
Ik krijg trouwens echt een stormloop aan mailtjes van 'blizzard'. :') Dat mijn account binnen 3 dagen gebannen wordt als ik mijn account niet verifieer of dat ik een beta voor Cataclysm heb gewonnen. En overal moet ik maar mijn inlognaam en wachtwoord geven. :')
pi_85349891
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik krijg trouwens echt een stormloop aan mailtjes van 'blizzard'. :') Dat mijn account binnen 3 dagen gebannen wordt als ik mijn account niet verifieer of dat ik een beta voor Cataclysm heb gewonnen. En overal moet ik maar mijn inlognaam en wachtwoord geven. :')
Ik ook :') En ze blijven het maar proberen. Ze snappen ook niet dat we er niet intrappen :')
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:57:05 #41
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_85349943
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:55 schreef Ventilatorkoeler het volgende:

[..]

Ik ook :') En ze blijven het maar proberen. Ze snappen ook niet dat we er niet intrappen :')
Ik krijg soms wel 3 van die mailtjes op één dag, en als ze nou ook nog van tekst wisselen, neeeee het is gewoon precies hetzelfde. :P
  † In Memoriam † maandag 16 augustus 2010 @ 14:57:39 #42
159966 lifeblind
pi_85349966
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:22 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Ik ga cataclysm niet kopen en lifeblind, het is makkelijker gezegd dan gedaan ;)
Joh! :D Ben er zelf ook al maanden mee bezig hehe.
  † In Memoriam † maandag 16 augustus 2010 @ 15:00:00 #43
159966 lifeblind
pi_85350065
Die zgn. 'Blizzard' mailtjes belanden bij mij keurig in mijn spam-box, heb er ooit een paar gehad die doorgeglipt waren, maar ja.. ik sta ook niet ingeschreven voor de cataclysm beta :')

wel voor de Diablo III beta :@
  maandag 16 augustus 2010 @ 15:01:07 #44
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_85350114
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:00 schreef lifeblind het volgende:
Die zgn. 'Blizzard' mailtjes belanden bij mij keurig in mijn spam-box, heb er ooit een paar gehad die doorgeglipt waren, maar ja.. ik sta ook niet ingeschreven voor de cataclysm beta :')

wel voor de Diablo III beta :@
Ze zitten ook in mijn spambox. :') Maar ik vind het wel leuk om af en toe door te lezen.
pi_85350186
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:57 schreef The_Chosen_1 het volgende:

[..]

Ik krijg soms wel 3 van die mailtjes op één dag, en als ze nou ook nog van tekst wisselen, neeeee het is gewoon precies hetzelfde. :P
Ik krijg het via /w en wel meer dan 20 keer per dag via /w. Geen mailtjes bij mij
pi_85350820
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:55 schreef Ventilatorkoeler het volgende:

[..]

Ik ook :') En ze blijven het maar proberen. Ze snappen ook niet dat we er niet intrappen :')
Je moest eens weten hoeveel mensen er wel intrappen :')
Eens gelezen dat er 1 op de 1000 in zulke spam trapt, net die éne maakt het de moeite waard.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_85351155
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:19 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoeveel mensen er wel intrappen :')
Eens gelezen dat er 1 op de 1000 in zulke spam trapt, net die éne maakt het de moeite waard.
1 op de 1000 mensen verdient het niet om WoW te spelen dus :')
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  † In Memoriam † maandag 16 augustus 2010 @ 15:29:48 #48
159966 lifeblind
pi_85351279
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 15:19 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoeveel mensen er wel intrappen :')
Eens gelezen dat er 1 op de 1000 in zulke spam trapt, net die éne maakt het de moeite waard.
Inderdaad, was laatst ergens waar ook een lezing gegeven werd door iemand van een bedrijf wat zich met spambestrijding bezig hield, als voorbeeldcase hadden ze een 'projectje' van een van de meest bekende spammers die er mee gestopt was... per dag 1 a 2 uurtjes werk voor echt gigantische bakken met geld terwijl de responserate echt heel laag is.
pi_85351429
Ik zag gisteren een LvL 80 Rogue rondlopen, die wat low level mobs aan het ownen was. Hij gebruikt een ranged weapon dat wel een leuk effect had. Een soort van sproeier van pijlen (360 graden). Iemand idee welk wapen dit is?
I spoke proper England since I was a children.
  † In Memoriam † maandag 16 augustus 2010 @ 15:34:52 #50
159966 lifeblind
pi_85351513
Fan of knives?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')