Ah, ik snapte die eerdere post van hem al niet..quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
http://www.omroepflevolan(...)-in-sloot-a6-terecht
zuchtquote:Op woensdag 29 september 2010 00:23 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ah, ik snapte die eerdere post van hem al niet..
Ik heb het nu éénmaal vrij druk, waardoor ik lang niet meer alles meekrijg.quote:Op woensdag 29 september 2010 07:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zucht![]()
heeft zelfs op de FOK! FP gestaan
Of ze hebben de foto gemirrored om één of andere reden.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:32 schreef swollywood het volgende:
[..]
Die zal wel voor de UK zijn, aangezien de deuren aan de linkerkant zitten.
'ze'? Ik mirror niks...quote:Op donderdag 30 september 2010 16:15 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Of ze hebben de foto gemirrored om één of andere reden.
dan zou de tekst ook niet meer kloppenquote:Op donderdag 30 september 2010 16:15 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Of ze hebben de foto gemirrored om één of andere reden.
zijn voor Portugal naar ik begrepen heb.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:44 schreef RealZeus het volgende:
Er is ook weer een hele sloot Arriva-bussen uit het noorden weg. Ik kwam een paar Mercedessen tegen: de O408-ers en de Zweedse Volvo's. Allen met een export-kenteken.
maltaquote:Op donderdag 30 september 2010 15:32 schreef swollywood het volgende:
[..]
Die zal wel voor de UK zijn, aangezien de deuren aan de linkerkant zitten.
godver mn o408tjes!quote:Op donderdag 30 september 2010 16:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zijn voor Portugal naar ik begrepen heb.
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dan zou de tekst ook niet meer kloppen
k weet niet.. lijkt nog steeds goedkoopquote:Op donderdag 30 september 2010 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: BMC procity
Eigenaar: BMC
Land van herkomst: Turkije
Locatie: Hannover
Datum: 27 september 2010
procity kan ook leuk zijn
moauw ja!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuke XX bus
heb je wel geen last van mensen die staan te dringen om de bus uit te kunnen..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 02:15 schreef NoBody122 het volgende:
Lijkt me best lastig, zoveel deuren te moeten bedienen
ik zei ook al tegen mijn oud collega's , daar ligt een kans voor jullie, lekker veel deuren (16)quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 02:15 schreef NoBody122 het volgende:
Lijkt me best lastig, zoveel deuren te moeten bedienen
Dus het ophangsel wordt per deur minder belast.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:05 schreef Alexxxxx het volgende:
als je in je bus 2 deuren hebt, moeten elke keer als er iemand in of uit wil, die twee deuren open. Niet elke keer als er iemand in of uit deze bus we\il, hoeven alle 16 deuren open, alleen die bij de stoel van de betreffende passagier
denk ik dan. voor details mail je Wubbo Ockels maar![]()
Jawel, maar dan zie je de bus niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
paste de hele bus niet op de foto?
deze heeft een 2-2 asopstelling ipv 3-1 en niet de motor onder het gelede compartimentquote:
Geen idee. Zo ziet ie er nu uit:quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:44 schreef Ou-Tannu het volgende:
zou XX wagentje 5789 nog te redden zijn?
och even door de wasstraatquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geen idee. Zo ziet ie er nu uit:
http://openbaarvervoerinboskoop.nl/rubrieken/rampenpagina/
Goeie truuk wel, zo is je hele OV segment ineens bus van 't jaar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:26 schreef marcel.nl het volgende:
Ik blijf dat toch apart vinden. Eerst een citea maken en die is dan bus van jaar 2011. En daarna een bus maken met dezelfde naam, maar heel andere look en wellicht ook andere inhoud en die noem je dan eveneens de bus van jaar 2011.....
Voor de stadsdienst komen 218 hybride bussen, maar qua streekvervoer verandert er niet zo heel veel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:09 schreef Peterselieman het volgende:
Weer een gigaconcessie voor Kubus dus. Gaat veel tijd in het voorbereiden zitten lijkt me, maar gelukkig hebben ze nog meer dan een jaar om het voor elkaar te krijgen.
De bussen zenden signalen en ontvangen deze, onafhankelijk van de gebruikte communicatiemiddelen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Misschien een vraag die eerder gesteld is maar wat ik mij afvraag als frequent buspassagier:
Hoe weet de bus waar die is (ivm halte-informatie)?
Dat waren toch al bussen van de provincie?quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Voor de stadsdienst komen 218 hybride bussen, maar qua streekvervoer verandert er niet zo heel veel.
quote:Qbuzz nieuwe vervoerder regio Utrecht
UTRECHT - Connexxion en GVU zijn per 11 december 2011 niet langer de busvervoerder in de regio Utrecht. Het Bestuur Regio Utrecht heeft de zogenoemde concessie toegekend aan vervoerder Qbuzz.
Het bedrijf krijgt het stadsvervoer en het streekvervoer in handen en heeft de verplichting de huidige medewerkers van Connexxion/GVU een baan aan te bieden. Qbuzz bestaat pas twee jaar. Het bedrijf rijdt nu in de omgeving van Rotterdam, Zuid-Oost Friesland, de stad en provincie Groningen en de provincie Drenthe.
KWALITEIT
"De keuze voor Qbuzz is gebaseerd op een nauwkeurige selectieprocedure. Zowel qua prijs als kwaliteit komen zij als beste uit de bus", zegt Arjen Gerritsen,portefeuillehouder openbaar vervoer Bestuur Regio Utrecht. De gunning aan Qbuzz volgt op de Europese aanbesteding van het stads- en streekvervoer in de regio Utrecht. Bestuur Regio Utrecht (BRU) is hier verantwoordelijk voor het openbaar vervoer en daarmee ook concessieverlener. In de eisen van de BRU voor de nieuwe busvervoerder staat onder meer dat er 218 hybride bussen gebruikt moeten worden om het milieu te ontlasten. Ook zijn eisen gesteld aan het personeelsbeleid.
OV-ABONNEMENT
Qbuzz heeft gezegd dat er één nieuwe vervoersorganisatie voor de regio Utrecht wordt ogpericht, die met een nieuwe lijnnummering en bewegwijzering gaat werken. Ook belooft Qbuzz verbeterde reisinformatie en nieuwe abonnementen voor bewoners en werkgevers. Uniek is, volgens het BRU, dat werkgevers hun werknemers één regionaal OV-abonnement kunnen gaan aanbieden dat bestaat uit bus-, tram-, OV-fiets, regionale treindiensten- en Greenwheels.
RTV Utrecht, 04-10-2010
Damn, en nouja t lukt ze best wel hoorquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:09 schreef Peterselieman het volgende:
Weer een gigaconcessie voor Kubus dus. Gaat veel tijd in het voorbereiden zitten lijkt me, maar gelukkig hebben ze nog meer dan een jaar om het voor elkaar te krijgen.
aan de hand van GPS en voor als de GPS uitstuitert kan je aan de hand van de route + kilometers sinds de laatste GPS lokatie prima berekenen waar je ongeveer zitquote:Op maandag 4 oktober 2010 14:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De bussen zenden signalen en ontvangen deze, onafhankelijk van de gebruikte communicatiemiddelen.
Yep.quote:Op maandag 4 oktober 2010 14:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat waren toch al bussen van de provincie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |