Je moet er wel snel bij zijn als je nog wat wilt eten. Ze is <45 kilo....quote:
Beetje verbeelding, niet?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:27 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
NL58858313
Nog zo'n aandachtshoer, van kijk mij eens super veel berichtjes krijgen van al die mannen die mij zo leuk vinden. Ten eerste je kan d'r amper zien op die foto. Ten tweede je draagt een zonnebril en ten derde wat heeft het nou voor zin om zo'n profiel te maken. Hou dat lekker voor jezelf.
Dat berichtje heb ik ook eens gehadquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:00 schreef Natalie78 het volgende:
hey hey dame
jij mag er zeeker wel weeze
alles goed met jou zou je
wel willen leeren kennen
lijkt het jou ook wat laat dan wat
van je hooren
NL74327743
Nee, sorry, dat kan ik emotioneel niet aanquote:ga je wel eens naar live-bandjes kijken of trek je dat niet?
We gaan aapjes kijken in Apeldoornquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Succes met de date, wat gaan jullie doen?
Zo werkt dat .. leven en laten leven. Dan is ze de moeite niet als alles vanuit de man moet komen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:30 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Bij onder de 45kg dacht ik inderdaad ook aan dunnere bovenarmen dan die er op de foto staan
En volgens mij heeft mijn vorige date haar zin.. nadat ik vorige week maandag besloot om geen gesprekken meet met haar te starten op msn en niet meer als eerste te sms-en is er totaal geen contact meer geweest..
Je zou niet de eerste man zijn die dan een berichtje ontvangtquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:42 schreef Godshand het volgende:
Leuk als onze Fok! vrouwen hier het RP nummer van de mannen geven. Die kijken dan meteen weer terug bij mij als ik even gekeken heb
Even anoniem browsen aanzetten bij je RP instellingen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:42 schreef Godshand het volgende:
Leuk als onze Fok! vrouwen hier het RP nummer van de mannen geven. Die kijken dan meteen weer terug bij mij als ik even gekeken heb
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Even anoniem browsen aanzetten bij je RP instellingen..
Spuit 11.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:57 schreef MalleJongen het volgende:
Je kan ook uitvinken bij wie je gaat kijken: instellingen.
Klopt, want ik ben hem sowieso al voorgegaan.. die Diewe(of hoe hij ook mocht heten) die hier in een paar topics terug al voorbij kwam had mij een berichtje gestuurd,, Toen heb ik maar netjes een geen interesse gestuurd, aangezien ik niet van de mannenliefde ben..quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:50 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je zou niet de eerste man zijn die dan een berichtje ontvangt
Ah, wist niet meer dat het kon, bedankt voor de tipquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Even anoniem browsen aanzetten bij je RP instellingen..
Grappig hoe sommige mensen hun hoofd nooit recht kunnen houden op een fotoquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah, wist niet meer dat het kon, bedankt voor de tip
Overigens, waarom steeds afkraken van profielen hier?
Laten ik er eentje in het zonlicht zetten:
NL62244701
niet gek toch?
Dat is ook de bedoeling, zo zien ze er op hun best uitquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Grappig hoe sommige mensen hun hoofd nooit recht kunnen houden op een fotoZo zien alle foto's er eigenlijk bijna 't zelfde uit
Niet verkeerd. Ben benieuwd zonder dat rose jasjequote:Op maandag 16 augustus 2010 19:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah, wist niet meer dat het kon, bedankt voor de tip
Overigens, waarom steeds afkraken van profielen hier?
Laten ik er eentje in het zonlicht zetten:
NL62244701
niet gek toch?
Had hier overheen gelezen. Dit had ik wel verwacht, maar het blijft geen stijl van haar om te zeggen dat ze die vervolgdate wel wilde terwijl ze daar duidelijk niet op zat te wachten.quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:30 schreef MMUFC het volgende:
En volgens mij heeft mijn vorige date haar zin.. nadat ik vorige week maandag besloot om geen gesprekken meet met haar te starten op msn en niet meer als eerste te sms-en is er totaal geen contact meer geweest..
Ik wil absoluut niet generaliseren en vind het ook niet leuk om te doen, maar... dit is echt zo een typisch vrouwending om te doen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:38 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Had hier overheen gelezen. Dit had ik wel verwacht, maar het blijft geen stijl van haar om te zeggen dat ze die vervolgdate wel wilde terwijl ze daar duidelijk niet op zat te wachten.
Sarcasme toch hoop ik?quote:
Ha, wordt in het slangenhuis zitten met dit weerquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:46 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
We gaan aapjes kijken in Apeldoorn
Inderdaad.. had liever dat ze een klote reden gegeven had om niet meer te daten(je schoenen staan me niet aan ofzo) dan de manier waarop het nu gegaan is..quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:38 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Had hier overheen gelezen. Dit had ik wel verwacht, maar het blijft geen stijl van haar om te zeggen dat ze die vervolgdate wel wilde terwijl ze daar duidelijk niet op zat te wachten.
Nee, niet eens. Dit keer ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |