bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:37 schreef naatje_1 het volgende:
Loop naar de koelkast, doe die open, en pak er een drankje uit
Straks als alles is vrij gegeven maar een Ziggo CI module.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel hoor, een andere aanbieder nemen.
Neuh, kiek geen voetbal.quote:
ik werd wakker op de vloer ook niet bestquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
godver ik heb een kater terwijl iknog een halve literr waterheb gedronken
Voor niets gaat de zon op.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok, ze zeggen dat je bij UPC gratis eredivisie kan krijgen
Ik heb wel heel geil gedroomd!quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik werd wakker op de vloer ook niet best
Zou kunnen maar lijkt me stug.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok, ze zeggen dat je bij UPC gratis eredivisie kan krijgen
maar de zon schijnt niet ik wil terug naar spanje holleeeeeeeeeeeeeee met wijn en veel champagne holeeeeeeeeee haar naam dat is sabrinaaaaaaaaaa holeeeeeeeee en ze werkt in la kantinaaaaaa holeeeeeequote:
vertelllllllllllllquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb wel heel geil gedroomd!
Meest interessante post in tijden van je.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niks mis met UPCquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel hoor, een andere aanbieder nemen.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:19 schreef RoBro het volgende:
[..]
maar de zon schijnt niet ik wil terug naar spanje holleeeeeeeeeeeeeee met wijn en veel champagne holeeeeeeeeee haar naam dat is sabrinaaaaaaaaaa holeeeeeeeee en ze werkt in la kantinaaaaaa holeeeeee
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Houd het hier maar bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |