Even afgezien van wat die dingen nou zijn, maar wat een vreselijk ongeïnspireerd interieur is dit zeg. Hoe kun je zoiets nou 'thuis' noemen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn de rvs dingen ?Luidsprekers of dialyse apparaten? of iets heel anders ?
![]()
Huisje;
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-68/fotos/#foto-4
Lol! Bijna 2 ton... op zich best goedkoop voor zo'n huis, maar je bent daarna ook 2 ton kwijt om het op te knappenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:44 schreef Gwywen het volgende:
Anderen lossen zoiets creatiever op:
[ afbeelding ]
Klik
Wat is het?
[ afbeelding ]
Enigszins gedateerd interieur
[ afbeelding ]
En wat achterstallig tuinonderhoud
[ afbeelding ]
Pand
zo opmerkelijk is het niet....quote:Op maandag 30 augustus 2010 06:22 schreef Gwywen het volgende:
Zo'n lief en schattig huisje![]()
[ afbeelding ]
Maar eenmaal binnen gaat er m.i. toch wel iets onheilspellends uit van die zithoek
[ afbeelding ]
Maar natuurlijk. Dit verklaart het. Nu snap ik wie daar woont.
[ afbeelding ]
Klik
Zo'n onheilspellende sfeer, en vervolgens de zeis van magere hein aan de muur zien... freaky imhoquote:Op maandag 30 augustus 2010 06:23 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
[..]
zo opmerkelijk is het niet....topic-onwaardig
Wat cru.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:53 schreef Soury het volgende:
Opmerkelijk deze foto ? In dit huis is Milly Boele vermoord.
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/dordrecht/huis-47889080-schuilenburg-67/
Wat een wanstaltige badkamer!quote:Op woensdag 1 september 2010 09:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
We hebben een kleed met een tafeltje en een plant![]()
![]()
[ afbeelding ]
O nee, toch niet![]()
[ afbeelding ]
link
[ afbeelding ]
![]()
link
Ja, ik snap de indeling ook niet helemaalquote:Op woensdag 1 september 2010 01:11 schreef Zak het volgende:
Even door de foto's heen gegaan en ik was de draad kwijt.
bij dit soort huizen zou het goed zijn om er een plattegrond bij te plaatsen. word het allemaal een stuk duidelijker van. maar als ik het goed begrijp is dat op de foto het Koetshuis, en is er daarnaast nog een woonhuis. plus 2 schuren.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik snap de indeling ook niet helemaalHet is een piepklein smal straatje waar het huis staat... of je dat ooit verkoopt voor bijna een miljoen lijkt mij heel onwaarschijnlijk
Ik snap het wel. Als je de beschrijving leest en het huis even opzoekt op Google Maps, is het niet zo erg lastig.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, ik snap de indeling ook niet helemaalHet is een piepklein smal straatje waar het huis staat... of je dat ooit verkoopt voor bijna een miljoen lijkt mij heel onwaarschijnlijk
En het paardje dat op de eerste foto op de schoorsteenmantel staat komen we later weer tegen op de radiator in de slaapkamer.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:59 schreef Zak het volgende:
Datis dezelfde koe! Die makelaars slepen zich ook wat af bij het foto's maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |