Geen paniek heren. Randy danst 3 minuten om hem heen, tegen die tijd is Toney al uitgeput. Volgens bronnen dichtbij Toney neemt hij MMA totaal niet serieus en traint hij nauwelijks. Zodra Randy weet te clinchen is het afgelopen. Takedown + GnP. Herb Dean stopt het, Toney protesteert en zegt dat er niets aan de hand was. Een submission zal trouwens nog cooler zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor, Randy gaat voor takedown, Toney zet een uppercut in, vol op het kinnetje...
Mooi scenario... Maar denk dat die kerel niet voor een gat te vangen is. Juist het roepen dat ie het niet serieus neemt met dat Sly Stallon/Mike Tyson spraakgebrek doet wonderen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:47 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Geen paniek heren. Randy danst 3 minuten om hem heen, tegen die tijd is Toney al uitgeput. Volgens bronnen dichtbij Toney neemt hij MMA totaal niet serieus en traint hij nauwelijks. Zodra Randy weet te clinchen is het afgelopen. Takedown + GnP. Herb Dean stopt het, Toney protesteert en zegt dat er niets aan de hand was. Een submission zal trouwens nog cooler zijn
De enige manier waarop Toney kan winnen is als hij een Ray Mercer doet (als tegen Tim Sylvia). Couture weet dat deksels goed. Het mooie is dat hij nu maar rekening hoeft te houden met 1 wapen van zijn tegenstander in plaats van meerdere, wat bij een 'normale' MMA vechter het geval is.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:18 schreef DanHardy het volgende:
Vergeet niet dat toney snel, hard en vooral accuraat kan slaan. Hij heeft in principe maar 1 klap nodig om couture te laten wankelen.
Daarbij ik denk dst couture, toney erg omderschat inplaats van andersom
10 tot 12 jaar geleden jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:58 schreef Tazmaniac het volgende:
1998-1999 KPN Telecompetitie Fortuna Sittard-Ajax 1-0
1998-1999 KPN Telecompetitie Ajax-Fortuna Sittard 1-3
1999-2000 KPN Telecompetitie Fortuna Sittard-Ajax 2-0
Je vergelijking klopt sowieso niet. Als je het dan wilt gaan vergelijken moet je een andere sport pakken. Nu heb je gewoon een kwalitatief mindere tegenstander.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:54 schreef Fyodor het volgende:
[..]
De enige manier waarop Toney kan winnen is als hij een Ray Mercer doet (als tegen Tim Sylvia). Couture weet dat deksels goed. Het mooie is dat hij nu maar rekening hoeft te houden met 1 wapen van zijn tegenstander in plaats van meerdere, wat bij een 'normale' MMA vechter het geval is.
Dus ja, Toney kan natuurlijk winnen maar de kansen zijn enorm klein voor hem. Ik denk niet dat iemand als Couture met al zijn ervaring Toney zal onderschatten.
Het argument dat het staande begint vind ik trouwens hetzelfde als zeggen dat Fortuna Sittard een kans tegen Ajax heeft, omdat ze met 0-0 beginnen bij de aftrap.
Waar heb je dat gedaan? Heb dit nog nooit gedaan. 5,5 wil zeggen 5,5x de inzet winnen toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
Heb net 15¤ op Toney gezet tegen 5,5... Vind ook vreemd dat ze Penn meer kans geven dan Edgar...
Nee, want Fortuna is op geen enkel vlak beter dan Ajax. Couture wil absoluut niet punches traden met Toney, dan kun je hem 10 rijen verder gaan oprapen. En dat bedoelde ik met, dat het een voordeel is dat ze staand beginnen. Hij kan iedere ronde sowieso een paar gerichte klappen uitdelen waarvan er maar eentje raak hoeft te zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:54 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Het argument dat het staande begint vind ik trouwens hetzelfde als zeggen dat Fortuna Sittard een kans tegen Ajax heeft, omdat ze met 0-0 beginnen bij de aftrap.
Yeps, heb ingezet bij Unibet...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:35 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Waar heb je dat gedaan? Heb dit nog nooit gedaan. 5,5 wil zeggen 5,5x de inzet winnen toch?
edit: begon toch weer te twijfelen, dus maar 10 euro ingezet. Na ja, geeft toch wat meer extra spanning mee![]()
Ik heb net op unibet 10 euro gezet op Toney. Dus dan krijg ik 55 euro als hij ook wint. Maar ik doe het voor de lol. Want Toney is natuurlijk de grote underdog.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef Hooidraad het volgende:
Waar wedden jullie dan op MMA matches? Is dat nog een beetje lucratief?
Ligt eraan, zat weer sinds ongeveer 5 jaar op unibet (ooit gratis geld account gehad daar) en was ook op lopende matches aan het inzetten. Dus wint die of die speler de set en dan kreeg je weer 2x die paar ¤ best leuk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef Hooidraad het volgende:
quote:2010-08-26 17:35 Uitbetaling Verberg details ¤ 3,06 ¤ 28,49
Evenement Inzet Noteringen Resultaat Uitbetaling
Korolev, E - De Bakker, T Wedstrijd Who will win Set 2? Je weddenschap: Enkelvoudig, 2 ¤ 2,00 1,53 0-1 ¤ 3,06
2010-08-26 17:34 Uitbetaling Verberg details ¤ 2,38 ¤ 25,43
Korolev, E - De Bakker, T Wedstrijd Wie wint? Je weddenschap: Enkelvoudig, 2 ¤ 2,00 1,19 0-1 ¤ 2,38
2010-08-26 17:21 Uitbetaling Verberg details ¤ 3,90 ¤ 23,05
Sousa, Joao - Haase, R Wedstrijd Who will win Set 2? Je weddenschap: Enkelvoudig, 2 ¤ 2,00 1,95 0-1 ¤ 3,90
100E gezet op Stan james bookmaker, hebben de beste odds voor tony fightquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
Heb net 15¤ op Toney gezet tegen 5,5... Vind ook vreemd dat ze Penn meer kans geven dan Edgar...
hehe je hebt ballen van staal of je bent nuts :dquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:31 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
100E gezet op Stan james bookmaker, hebben de beste odds voor tony fight
Hij heeft inderdaad gezegd dat hij al plannen definitief had gemaakt wat betreft het trainen voor de K1-GP in Japan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Overeem heeft inmiddels aangegeven niks voor de fight te voelen.. in ieder geval niet meer in 2010.
Zijn volgende fight is waarschijnlijk @ K-1.
Same here, hoewel ik Randy ook wel eerst stamina-ringwork zie werken wat Toney betreft.quote:En ik blijf ervoor vrezen dat Toney onze held al in de 1e ronde naar la-la land gaat sturen
Mwa, zit wel eens wat tussen. Groot verschil in odds wel tussen de bookies (vergelijk altijd een stuk of 15/20).quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:24 schreef Hooidraad het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |