Wishfull thinking!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:03 schreef n00cL30n het volgende:
Goed... Komt Cro Cop in ene in bloed vorm en klopt hij Mir binnen 1 minuut.
Er is wel een groot verschil tussen een easy fight en vechten tegen een can.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:48 schreef DanHardy het volgende:
Als Mir verliest zakt hij echt gigantisch op de ranking, dan is hij niet langer mr. big star. Cro Cop daarentegen kruipt dan dicht tegen een contenderplek![]()
Maar zoals ik eerder zei, dit wordt een makkelijke can voor Mir.
Nee een can niet, dat is inderdaad wat gechargeerd van mij, maar een easy fight denk ik welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:20 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Er is wel een groot verschil tussen een easy fight en vechten tegen een can.
Mirko is absoluut geen can
Is bij Strikeforce nooi anders geweest.. soms hebben ze er 5 maar meestal 4.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:00 schreef THEFXR het volgende:
main card van strikeforce heeft maar 4 fights, nogal weinig vind ik.
dat klopt ook weer,viel mij alleen op dat de undercard 7 fights is tov 4 maincard fightsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Is bij Strikeforce nooi anders geweest.. soms hebben ze er 5 maar meestal 4.
Daarnaast hoeven we er niet voor te betalen.. so who cares
Vind ik geen argumentquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Daarnaast hoeven we er niet voor te betalen.. so who cares
Ik heb ook liever 10 main card waardige fights dan slechts 4 maar Strikeforce heeft het altijd zo gedaan.quote:
Die gozert is echt niet te verstaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor taal spreekt die gast? Ik heb wel eens slecht Engels gezien maar het is echt abnormaal hoe die Tony praatquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Die gozert is echt niet te verstaan.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
Strikeforce!Staat nog niet op FTD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank jequote:Op zondag 22 augustus 2010 11:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Klopt!
Zijn meer wegen die naar Houston leiden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al was het niet eens zo slecht vond ik. Ik had er weinig van verwacht, dus het viel mee. Alleen, wanneer komt Ubereem weer eens in actie?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:06 schreef Tazmaniac het volgende:
Hmmmz.. ben wat minder enthousiast dan DanHardy.
Event viel over het algemeen tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:17 schreef DanHardy het volgende:
StrikorceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al was het niet eens zo slecht vond ik. Ik had er weinig van verwacht, dus het viel mee. Alleen, wanneer komt Ubereem weer eens in actie?quote:Getting my body in shape 4 my nxt fight in October.. wht's it gonna B Strikeforce or K-1? I dont know yet
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:14 schreef DanHardy het volgende:
[..]Mousasi is wereldklasse. Enige hole in zijn game bleek takedown defence te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En ik vond hem tegen Mo ontzettend zwak op zijn rug.. totaal geen attempts om voor
de switch te gaan of om ht gevecht weer staande te krijgen.
Daarnaast zocht hij ook nauwelijks naar submission imho. Terwijl hij wel
heeft bewezen dat hij het allemaal kan.
Mijn frustratie van toen is nog steeds niet helemaal weg
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |