Ik maak zelf wel uit wat kan en niet kanquote:Op woensdag 1 september 2010 20:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Juiste antwoord. Waarom heb ik niet zo'n man?
En verder bedrukte t-shirts, leuk als je 18 bent ofzo, maar anders kan het dus echt niet hoor. Ik vind donkere kleuren niet alleen bestemd voor de winter. Gewoon dragen op een gepast moment, 's avonds als je bijvoorbeeld uitgaat. Heel mooi op een donkere jeans. Draag er een mooi overhemd en eventueel stropdas (echt sexy) op. En je bent een baas. Ik weet wel zeker dat vrouwen zo'n combinatie liever zien dan strak shirt met aan de voorzijde in het klein op de borst Armani jeans ofzo. Verder heb je de keuze uit t-shirts en ook nog mooie polo's voor andere tijden. Mits niet bedrukt natuurlijk.
Basic v-necks icm jeans zijn altijd goed.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Juiste antwoord. Waarom heb ik niet zo'n man?
En verder bedrukte t-shirts, leuk als je 18 bent ofzo, maar anders kan het dus echt niet hoor. Ik vind donkere kleuren niet alleen bestemd voor de winter. Gewoon dragen op een gepast moment, 's avonds als je bijvoorbeeld uitgaat. Heel mooi op een donkere jeans. Draag er een mooi overhemd en eventueel stropdas (echt sexy) op. En je bent een baas. Ik weet wel zeker dat vrouwen zo'n combinatie liever zien dan strak shirt met aan de voorzijde in het klein op de borst Armani jeans ofzo. Verder heb je de keuze uit t-shirts en ook nog mooie polo's voor andere tijden. Mits niet bedrukt natuurlijk.
Ga een keer uit in de randstadquote:Op woensdag 1 september 2010 21:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Basic v-necks icm jeans zijn altijd goed.
Wat anderen doen moeten ze zelf weten. Maar ik persoonlijk draag het liefst een simpele v-neck (met evt. cardigan) icm jeans.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:47 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ga een keer uit in de randstad
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat anderen doen moeten ze zelf weten. Maar ik persoonlijk draag het liefst een simpele v-neck (met evt. cardigan) icm jeans.
Hmm, ik ben er ook wel zo een... V-halzen zijn bij uitstek het ideale shirtje. Makkelijk te combineren, basic, niet te simpel, noch te gecompliceerd en staat vrijwel altijd goed. Nog een voordeel, verkrijgbaar in een legio kleuren, varieerende dieptes (betreffende uitsnijding hals) en vaak ook niet heel duur.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat anderen doen moeten ze zelf weten. Maar ik persoonlijk draag het liefst een simpele v-neck (met evt. cardigan) icm jeans.
Ik had nudie een aantal maanden teruggemaild met het verzoek om een kitje, want ik wist dat het toen mogelijk was om dat te verzoeken. Ik had het gevraagd omdat mn TF na een paar weken erg dun werd vanwege het fietsen. De Broek was al gerapereerd, en 1-1,5 maand later viel er een envelop uit zweden door de deur, met daarin een lapje stof en oranje draadquote:Op woensdag 1 september 2010 20:29 schreef M1stral het volgende:
Ik heb trouwens via de website van Denham even geinformeerd naar de mogelijkheid een repairkit toegestuurd te krijgen. Het resultaat was positief. Dus mocht ik in de toekomst schade berokkenen aan mijn broek dan weet ik zeker voorzien te zijn van de juiste materialen.
Nudie doet het ook, vandaar dat ik geinformeerd had. Persoon in kwestie vroeg me zelfs foto's op te sturen van de repairjobs, welke dan waarschijnlijk geplaatst zullen worden op de site van Denham.
Kan maar niet veel hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 19:37 schreef Neraice het volgende:
Zooo, Levi's 501 STF besteld, maatje 31/36. Iemand enig idee of er nog douanekosten bij kunnen komen en hoeveel dan ongeveer? (Prijs was 34.99$ + 31.00$ shipping)
Nee had het ook al opgezocht, kwam uit op 12% inklaringskosten en 19% BTW, en dat over 35$ dollar is niet zoveel.quote:
Je betaalt ook over de verzendkosten hoor.quote:Op donderdag 2 september 2010 20:27 schreef Neraice het volgende:
[..]
Nee had het ook al opgezocht, kwam uit op 12% inklaringskosten en 19% BTW, en dat over 35$ dollar is niet zoveel.
Als ik normaal 30/32-34 heb is dit toch de juiste maat?
Ja hoor...quote:Op donderdag 2 september 2010 20:27 schreef Neraice het volgende:
[..]
Nee had het ook al opgezocht, kwam uit op 12% inklaringskosten en 19% BTW, en dat over 35$ dollar is niet zoveel.
Ooh, nouja veel meer dan ~15 euro zal het toch niet wordenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Je betaalt ook over de verzendkosten hoor.
Ja je had hem zelfs op 30 kunnen hebben...quote:Op donderdag 2 september 2010 20:27 schreef Neraice het volgende:
[..]
Dan is het toch niet altijd goed?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Tsja, ik wil 'm ook niet té strak hebben en Levi's zelf raadt 1 maat hoger aan, dus ja..quote:Op donderdag 2 september 2010 20:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja je had hem zelfs op 30 kunnen hebben...
Jammer, daarom niet, maar pics zijn altijd leukquote:Op donderdag 2 september 2010 23:03 schreef SpamNinja het volgende:
Iemand toevallig interesse in een gedragen Flat Head? Anderhalf jaar geleden heb ik die bij Self Edge gekocht alleen ligt deze nu al een jaar in mijn kast. Nooit zo tevreden geweest met de fit en daardoor ook niet veel gedragen, 1 keer gewassen verder in top staat. Maatje 32 en de lengte zit rond de 34. Het model is de F310 trouwens.
Tegen Denham prijzen ook zeker?quote:Op vrijdag 3 september 2010 05:17 schreef Gibeon het volgende:
Even over die repair kits van Denham. Als je met je broek langsgaat bij bij hun eigen atelier, herstellen ze m daar ook graag voor je. "Mr Denham" himself schijnt 't ook nog te doen
Hoe is het met de jacht?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:18 schreef T_Fuff het volgende:
Ik ben op zoek naar een mooie broek, ongewassen, minimaal 10 Oz dik en geen mainstream.
Budget, 200-300 (harde bovengrens)
Ik zou zo een nieuwe ALD kopen, maar gezien ik er dan een zou nemen die ik al heb maar niet pas, vind ik dat een beetje zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |