Leuk dat het er zit, maar een beetje overbodig imo.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:42 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vindt dit wel cool..
[ afbeelding ]
Is gewoon een "foutje" niets met opzet
Dit soort hidden selvage is ook wel gaaf
[ http://lh6.ggpht.com/_dYB4I10ToEA/SyAjqWO8h0I/AAAAAAAADIY/bBgOrcaylPo/s640/P1190608.JPG&t=1]afbeelding ]
Gewoon in de coin pocket
En van het plaatje wat ik eerst liet zien.. die 24 oz samurai met blauw selvage
Dat is het meeste selvage...quote:Op woensdag 1 september 2010 14:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Leuk dat het er zit, maar een beetje overbodig imo.
Ik heb ooit een selvage broek gehad. Alleen wist ik er toen niks van af en ging ie na een paar dagen gewoon de was in. Sinds ik Nudies ben gaan dragen ben ik een beetje nerd geworden.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:07 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat is het meeste selvage...
Alleen de denimhead(nerd) weet wat het is, maar goed broeken draag je voor jezelf en niet voor anderen
Selvage is niet overbodig, ligt er aan waar het gebruikt is namelijk. Selvage heeft weldegelijk een functie. Seams kunnen mooier afgewerkt worden en het scheurt minder snel uit omdat de verbinding sterker is als een gewone seam.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:07 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat is het meeste selvage...
Alleen de denimhead(nerd) weet wat het is, maar goed broeken draag je voor jezelf en niet voor anderen
Selvage hoeft overigens niet in verband te staan met zogenaamde dry/raw/ongewassen broeken. De kwaliteitsstandaard van selvage is over het algemeen wat hoger dan normale jeans. Maar je ziet ook selvage terug op prewashes of broeken die alles behalve ongewassen zijn.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb ooit een selvage broek gehad. Alleen wist ik er toen niks van af en ging ie na een paar dagen gewoon de was in. Sinds ik Nudies ben gaan dragen ben ik een beetje nerd geworden.
Was een dry toen. Maar voor mij was het destijds een mooie (stugge) donkerblauwe spijkerbroek.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:27 schreef M1stral het volgende:
[..]
Selvage hoeft overigens niet in verband te staan met zogenaamde dry/raw/ongewassen broeken. De kwaliteitsstandaard van selvage is over het algemeen wat hoger dan normale jeans. Maar je ziet ook selvage terug op prewashes of broeken die alles behalve ongewassen zijn.
Selvage is dus geen graadmeter voor wel of niet wassen.
Klopt maar ik bedoelde: als showoff heeft het toch geen nut omdat toch bijna niemand weet wat het is..quote:Op woensdag 1 september 2010 15:25 schreef M1stral het volgende:
[..]
Selvage is niet overbodig, ligt er aan waar het gebruikt is namelijk. Selvage heeft weldegelijk een functie. Seams kunnen mooier afgewerkt worden en het scheurt minder snel uit omdat de verbinding sterker is als een gewone seam.
je weet zelf wat het is en je weet ook wel wat je mooi vindquote:Op woensdag 1 september 2010 16:24 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Klopt maar ik bedoelde: als showoff heeft het toch geen nut omdat toch bijna niemand weet wat het is..
Vooral die brede witte riemen met dikke gespen.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:43 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het afschuwelijk al die tierelantijntjes op een jeans. Mijn man heeft inmiddels geleerd hoe het moet. Gewoon een simpele goede jeans. Het maakt nog geen eens uit wat voor merk. Om het af te maken nu met de zomer een donker gedetailleerd overhemd waarvan de mouwen opgestroopt tot net boven de ellebogen. Beslist geen overhemd met korte mouwen. Of gewoon een effen t-shirt. Wat ik ook afschuwelijk vind zijn die vervloekte witte riemen. Ga dan voor zwart of bruin.
Echt hè. Die Nudie Jeans (draag je vandaag topic?) die je hebt gekocht staat jou goed hoor. Je hebt sowieso een goede smaak.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vooral die brede witte riemen met dikke gespen.
Eens.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:43 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het afschuwelijk al die tierelantijntjes op een jeans. Mijn man heeft inmiddels geleerd hoe het moet. Gewoon een simpele goede jeans. Het maakt nog geen eens uit wat voor merk. Om het af te maken nu met de zomer een donker gedetailleerd overhemd waarvan de mouwen opgestroopt tot net boven de ellebogen. Beslist geen overhemd met korte mouwen. Of gewoon een effen t-shirt. Wat ik ook afschuwelijk vind zijn die vervloekte witte riemen. Ga dan voor zwart of bruin.
quote:Op woensdag 1 september 2010 20:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Echt hè. Die Nudie Jeans (draag je vandaag topic?) die je hebt gekocht staat jou goed hoor. Je hebt sowieso een goede smaak.
Ik kan me hier deels in vinden, alleen wanneer je begon over een donker overhemd, raakte je me kwijt. Ik ben er heilig van overtuigd dat donkere kleren toebedeeld zijn aan de winter.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:43 schreef Mylene het volgende:
Agh ik heb 1 overhemd met korte mouwen voor in de zomer en zo not-done is het ook weer niet. Dat is net zo erg als witte sokken... Niet erg dus (Sowieso waar komt dat gehaat op witte sokken vandaan)quote:Op woensdag 1 september 2010 20:11 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik kan me hier deels in vinden, alleen wanneer je begon over een donker overhemd, raakte je me kwijt. Ik ben er heilig van overtuigd dat donkere kleren toebedeeld zijn aan de winter.
Verder zijn overhemden met korte mouwen echt not done, inderdaad. Dat valt voor mij in de categorie muscleshirts wanneer je geen gespierde armen hebt en/of buiten de sportschool loopt, alsmede de sokken in sandalen gekte.
Overigens vrij offtopic, haha.
Witte (sport) sokken zijn gemaakt om in te sporten anders niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Agh ik heb 1 overhemd met korte mouwen voor in de zomer en zo not-done is het ook weer niet. Dat is net zo erg als witte sokken... Niet erg dus (Sowieso waar komt dat gehaat op witte sokken vandaan)
En wat nu als je witte sportschoenen zou dragen onder een spijkerbroek (bijvoorbeeld adidas)quote:Op woensdag 1 september 2010 20:24 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Witte (sport) sokken zijn gemaakt om in te sporten anders niet.Het is gewoon een nee.
Draag ik nog steeds geen witte sokken.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En wat nu als je witte sportschoenen zou dragen onder een spijkerbroek (bijvoorbeeld adidas)
Rode?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Draag ik nog steeds geen witte sokken.
Juiste antwoord. Waarom heb ik niet zo'n man?quote:Op woensdag 1 september 2010 20:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Donker antraciet grijs of zwart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |