abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 augustus 2010 @ 07:23:51 #1
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_85300425
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  zondag 15 augustus 2010 @ 07:26:24 #2
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_85300433
Laatste twee posts

quote:
Op zondag 15 augustus 2010 01:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Over de ring trouwens: Cobb heeft de ring 1 down wel aan, maar in wat wij zien als realiteit niet. Dat is redelijk consistent. Daarnaast hebben we het probleem dat Cobb na Mombassa, waar hij de Chemist's middel probeert niet meer zijn tol gebruikt tot het einde van de film, waardoor bij mij het beeld ontstaat dat hij daar door zijn realiteit heen zakt. Hij probeert hem wel te gebruiken in de WC, maar laat hem dan vallen. Daarna wordt hij nooit meer gebruikt in wat de kijker ziet als realiteit. Ik blijf erbij dat Cobb ofwel inceptie op zichzelf pleegt of dat iemand uit zijn eigen omgeving dat doet om hem Mal te laten vergeten zodat hij verder kan. Probleem is dat hij daarna pas zijn architect tegenkomt, en Mal keer op keer terecht op hem inpraat dat alles wel heel toevallig is, als een autonoom persoon reageert (ook al heeft Cobb aangegeven dat je ook gesprekken kunt voeren met het onbewustzijn als projectie).

Crap. Zilla.
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 07:23 schreef Bellatrix het volgende:
Dat ie de ring alleen aan heeft in zijn dromen duidt toch alleen maar dat het einde wel de realiteit moet zijn? Aangezien hij hem dan niet meer aan heeft.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 augustus 2010 @ 11:29:28 #3
862 Arcee
Look closer
pi_85302709
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:36 schreef Stefan het volgende:
Nee, deze film zal ergens naar de 30 zakken. Verhaal is niet ingenieus genoeg voor een top 10 plek.
Na meer dan 150.000 stemmen nog altijd op #3.

In de IMDb Top 250 dus.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_85303978
quote:
Op zondag 15 augustus 2010 11:29 schreef Arcee het volgende:

[..]

Na meer dan 150.000 stemmen nog altijd op #3.

In de IMDb Top 250 dus.
Ben je het daar mee eens?

Zo ja waarom? :s)
  maandag 16 augustus 2010 @ 16:41:26 #5
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_85354190

:D
Overal verstand van.
pi_85366415
LOL
pi_85412850
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:41 schreef macondo het volgende:
[ afbeelding ]

Bril-jant.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:55:46 #8
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_85418396
Die OST heeft een paar lekkere nummers, zodat je weer helemaal terug in de film zit. ^O^
Denk dat ie wel in mn bluray collectie moet in de toekomst.
pi_85419008
quote:
[ afbeelding ]

_O-
pi_85425330
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 21:58 schreef huhggh het volgende:

[..]

Bril-jant.
Behalve dan dat ze Michael Caine verkeerd gespeld hebben ;) :D.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 16:59:25 #12
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_85442195
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:07 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Behalve dan dat ze Michael Caine verkeerd gespeld hebben ;) :D.
Ik vond 'm zo hilarisch, dat mij dat nu pas opvalt ;)
Overal verstand van.
pi_85508994
quote:
[ afbeelding ]

_O- Kwam de uitgeschreven versie ook tegen:

You are in France; your kids are in America. You'll be arrested and charged with murder when you go to America but you can freely live in France. How do you manage to live with your kids?
A) You use dream worlds to plant an idea in the mind of the heir to a global energy company so his main competitor will clear your name
B) You fly your kids to France
Op woensdag 8 september 2010 13.23 schreef Houniet het volgende: Guus is de beste hier
Op donderdag 5 augustus 2010 01:45 schreef Fenomeno het volgende:
als ik later groot ben wil ik net zo worden als guus
pi_85529011
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 14:05 schreef DeuceFour het volgende:
Geweldige parodie

Geweldig _O-
pi_85547941
Het zou btw een erg schrikeffect zijn als die kinderen op het eind hun hoofd laten zien en dan zo'n aangetast horrorfilm hoofd hebben.
Door de keren dat je die hoofden niet kon zien werd ik er zoiezo al een beetje huiverig voor.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 18:08:29 #18
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_85548030
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 18:03 schreef Klipnap het volgende:
Het zou btw een erg schrikeffect zijn als die kinderen op het eind hun hoofd laten zien en dan zo'n aangetast horrorfilm hoofd hebben.
Door de keren dat je die hoofden niet kon zien werd ik er zoiezo al een beetje huiverig voor.
Omg dat had ik ook. _O-
pi_85550346
quote:
[ afbeelding ]

Die blijft goed :D
pi_85603779
Gisteren gezien, echt vet _O_

Zat ook te denken dat ie al droomde vanaf het moment dat ie bij gast van het slaapmiddel zijn tol niet gebruikte, haalde me even uit concentratie van film :') Vind het einde wel prima, goede discussie :Y
pi_85630372
zonet gezien! wel erg vette film :)
alleen heb ik een paar dingen die me niet helemaal helder waren:
Waarom ziet Cobb Saiko nou twee keer? Een aan het begin van de film en een aan het eind.
Hoe komen Saiko en Cobb nou terug uit de Limbo?
(ze schieten zichzelf neer, maar dan komen ze toch alleen maar in een niveau minder? of ze zouden opnieuw in de limbo terecht moeten komen, omdat ze zwaar gedrogeerd waren)

Ik moet hem binnenkort nog maar eens kijken :P
Finally, someone let me out of my cage
pi_85631033
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:43 schreef minibeer het volgende:
zonet gezien! wel erg vette film :)
alleen heb ik een paar dingen die me niet helemaal helder waren:
Waarom ziet Cobb Saiko nou twee keer? Een aan het begin van de film en een aan het eind.
Hoe komen Saiko en Cobb nou terug uit de Limbo?
(ze schieten zichzelf neer, maar dan komen ze toch alleen maar in een niveau minder? of ze zouden opnieuw in de limbo terecht moeten komen, omdat ze zwaar gedrogeerd waren)

Ik moet hem binnenkort nog maar eens kijken :P
Op het einde is het gewoon voortgang van de scène in het begin :Y

Volgens mij hebben ze gewoon paar keer zelfmoord gepleegd en kwamen ze daarna weer in vliegtuig.
pi_85631129
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:01 schreef Rookert het volgende:

[..]

Op het einde is het gewoon voortgang van de scène in het begin :Y

Volgens mij hebben ze gewoon paar keer zelfmoord gepleegd en kwamen ze daarna weer in vliegtuig.
ik lees net dat ze in één keer uit de limbo kunnen komen door zichzelf daar te vermoorden. dan begrijp ik het allemaal wel :)
Finally, someone let me out of my cage
  Redactie Frontpage woensdag 25 augustus 2010 @ 20:54:21 #24
145738 superworm
is erbij
pi_85703742
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:04 schreef minibeer het volgende:

[..]

ik lees net dat ze in één keer uit de limbo kunnen komen door zichzelf daar te vermoorden. dan begrijp ik het allemaal wel :)
Ja dat was toch ook het hele idee waarom die vrouw van DiCaprio uiteindelijk zelfmoord pleegde? "I planted the idea that this world wasn't real and she had to kill herself", dat gedoe. Ik kom net uit de bios voor de 1e keer en ben dumbfounded - nog nooit Leo zo in vorm gezien.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_85705491
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:54 schreef superworm het volgende:

[..]

Ja dat was toch ook het hele idee waarom die vrouw van DiCaprio uiteindelijk zelfmoord pleegde? "I planted the idea that this world wasn't real and she had to kill herself", dat gedoe. Ik kom net uit de bios voor de 1e keer en ben dumbfounded - nog nooit Leo zo in vorm gezien.
Ja klopt inderdaad :Y

Leo was idd in topvorm, rest was degelijk, maar niet geweldig ofzo. Marion Cotillard was een prima vrouw, accent had ze nog wel lichtjes, maar dat kan net zo goed iets Amerikaans zijn. :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')