quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Over de ring trouwens: Cobb heeft de ring 1 down wel aan, maar in wat wij zien als realiteit niet. Dat is redelijk consistent. Daarnaast hebben we het probleem dat Cobb na Mombassa, waar hij de Chemist's middel probeert niet meer zijn tol gebruikt tot het einde van de film, waardoor bij mij het beeld ontstaat dat hij daar door zijn realiteit heen zakt. Hij probeert hem wel te gebruiken in de WC, maar laat hem dan vallen. Daarna wordt hij nooit meer gebruikt in wat de kijker ziet als realiteit. Ik blijf erbij dat Cobb ofwel inceptie op zichzelf pleegt of dat iemand uit zijn eigen omgeving dat doet om hem Mal te laten vergeten zodat hij verder kan. Probleem is dat hij daarna pas zijn architect tegenkomt, en Mal keer op keer terecht op hem inpraat dat alles wel heel toevallig is, als een autonoom persoon reageert (ook al heeft Cobb aangegeven dat je ook gesprekken kunt voeren met het onbewustzijn als projectie).
Crap. Zilla.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 07:23 schreef Bellatrix het volgende:
Dat ie de ring alleen aan heeft in zijn dromen duidt toch alleen maar dat het einde wel de realiteit moet zijn? Aangezien hij hem dan niet meer aan heeft.
Na meer dan 150.000 stemmen nog altijd op #3.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:36 schreef Stefan het volgende:
Nee, deze film zal ergens naar de 30 zakken. Verhaal is niet ingenieus genoeg voor een top 10 plek.
Ben je het daar mee eens?quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Na meer dan 150.000 stemmen nog altijd op #3.
In de IMDb Top 250 dus.
Bril-jant.quote:
Ik vond 'm zo hilarisch, dat mij dat nu pas opvaltquote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:07 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze Michael Caine verkeerd gespeld hebben![]()
.
quote:
Omg dat had ik ook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:03 schreef Klipnap het volgende:
Het zou btw een erg schrikeffect zijn als die kinderen op het eind hun hoofd laten zien en dan zo'n aangetast horrorfilm hoofd hebben.
Door de keren dat je die hoofden niet kon zien werd ik er zoiezo al een beetje huiverig voor.
Op het einde is het gewoon voortgang van de scène in het beginquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:43 schreef minibeer het volgende:
zonet gezien! wel erg vette film
alleen heb ik een paar dingen die me niet helemaal helder waren:
Waarom ziet Cobb Saiko nou twee keer? Een aan het begin van de film en een aan het eind.
Hoe komen Saiko en Cobb nou terug uit de Limbo?
(ze schieten zichzelf neer, maar dan komen ze toch alleen maar in een niveau minder? of ze zouden opnieuw in de limbo terecht moeten komen, omdat ze zwaar gedrogeerd waren)
Ik moet hem binnenkort nog maar eens kijken
ik lees net dat ze in één keer uit de limbo kunnen komen door zichzelf daar te vermoorden. dan begrijp ik het allemaal welquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Op het einde is het gewoon voortgang van de scène in het begin
Volgens mij hebben ze gewoon paar keer zelfmoord gepleegd en kwamen ze daarna weer in vliegtuig.
Ja dat was toch ook het hele idee waarom die vrouw van DiCaprio uiteindelijk zelfmoord pleegde? "I planted the idea that this world wasn't real and she had to kill herself", dat gedoe. Ik kom net uit de bios voor de 1e keer en ben dumbfounded - nog nooit Leo zo in vorm gezien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
ik lees net dat ze in één keer uit de limbo kunnen komen door zichzelf daar te vermoorden. dan begrijp ik het allemaal wel
Ja klopt inderdaadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:54 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja dat was toch ook het hele idee waarom die vrouw van DiCaprio uiteindelijk zelfmoord pleegde? "I planted the idea that this world wasn't real and she had to kill herself", dat gedoe. Ik kom net uit de bios voor de 1e keer en ben dumbfounded - nog nooit Leo zo in vorm gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |