Orionis! Dat is gelukkig ook niet zo'n extreem actieve verenigingquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:59 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Waar zit je?
Ik heb afgelopen jaar bij Skoll gezeten en ga dit jaar bij LANX.
Ik wil juist wel iets actiefs, en dat had ik bij Skoll dus net niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 07:38 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Orionis! Dat is gelukkig ook niet zo'n extreem actieve vereniging
Ik wist niet dat de kleuterscholen tegenwoordig zo laat sloten!quote:
Om 02:23 nog wakker zijn en om 06:50 alweer iets posten ook nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 06:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Voor zessen aan de koffie is ook niet gezond hoor![]()
Dan zit je bij LANX wel goed! Moet je nog herkansen deze weken?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:15 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik wil juist wel iets actiefs, en dat had ik bij Skoll dus net niet.
Moest maandag 1.3 doen. En KWM nog, maar daar hangt niks van af eigenlijk. Jij?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dan zit je bij LANX wel goed! Moet je nog herkansen deze weken?
Vandaag farmaco gedaan, en ik ben echt het zakje als ik hem niet gehaald hebquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:44 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Moest maandag 1.3 doen. En KWM nog, maar daar hangt niks van af eigenlijk. Jij?
Het was echt kenkermoeilijk.Maar ik deeeeeeenk dat het wel gelukt moet zijn. Jij hebt een beetje teveel gefeest dit jaar zo te zien?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:48 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Vandaag farmaco gedaan, en ik ben echt het zakje als ik hem niet gehaald heb![]()
Maar zoals ik nu de punten heb geteld, en ze gaan niet sjoemelen met de normering, dan heb ik het precies (op 0.2 punt) gehaald
En volgende week maandag farmaco van jaar 2, dinsdag 2.3, donderdag KWM van jaar 2, en dan de week erop maandag nog KLOD
Hoe ging 1.3?
Ik stond onder contract, dus ik mocht 2.2 en 2.3 niet maken omdat ik 1.2 nog moest. Dus die moet ik gewoon nog inhalen, de rest heb ik allemaal wel netjes gehaald, behalve KLOD, omdat dat op dezelfde dag was als KLOP, en die vond ik belangrijker.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:50 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Het was echt kenkermoeilijk.Maar ik deeeeeeenk dat het wel gelukt moet zijn. Jij hebt een beetje teveel gefeest dit jaar zo te zien?. Of is jaar twee nog kutter? Dat belooft wat als ik bij LANX zit
.
Oei dan heb je flink moeten bikkelen. Chill dat jaar twee wat beter te doen is. Ben zo blij als ik nu door mag en alleen nog 1.1 hoef.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik stond onder contract, dus ik mocht 2.2 en 2.3 niet maken omdat ik 1.2 nog moest. Dus die moet ik gewoon nog inhalen, de rest heb ik allemaal wel netjes gehaald, behalve KLOD, omdat dat op dezelfde dag was als KLOP, en die vond ik belangrijker.
Maar ik vind persoonlijk jaar 2 stukken makkelijker, veel meer praktijkgericht, veel minder stampen
Alcohol tegen een kater?quote:
Ik kreeg vorig jaar een mailtje dat ik 1 V niet gedaan zou hebben, en dat ik nu een NAV zou krijgen op studieweb, tenzij ik terugmailde. Dus ik mailen dat ik daar echt wel was, vonden ze ook wel primaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:17 schreef fusionfake het volgende:
Succes aan beiden![]()
Studieweb heeft me gematst wat v-onderwijs betreft, ik heb m'n punten gewoon gekregen ook al heb ik een keer gemist
En een virgo-speculum voor Voe?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:32 schreef Seam het volgende:
Kut ik moet nog een stethoscoop en witte jas gaan halen binnen drie weken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |