Met zo'n motivatie gaat 't wel lukken ja. Pep jezelf een beetje of zo zo, waarmee dan ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb echt geen zin om zo tentamen te gaan maken
En dat komt niet door het tentamen an sich maar door het weer, en gebrek aan slaap, en gewoon gister ook al een tentamen moeten doen![]()
Morgen gelukkig even een dagje niks en dan vanaf donderdag weer leren voor tentamen van 27 augustus.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met zo'n motivatie gaat 't wel lukken ja. Pep jezelf een beetje of zo zo, waarmee dan ook.
Ik bedoel ook niet dat ik niet gemotiveerd ben om het tentamen, maar gewoon sowieso had ik vandaag liever niks gedaan zeg maar.. Ga straks ook bij mijn ouders eten en zelfs daar heb ik geen zin in.. Ik wil gewoon in bed liggen met de deken over me heenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Met zo'n motivatie gaat 't wel lukken ja. Pep jezelf een beetje of zo zo, waarmee dan ook.
en wat post-its met informatie die je zeker weten nodig gaat hebben en bladzijdeverwijzingen zodat je niet weer naar de index moet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
En dan mag je ook nog eens het boek erbij houden, en het boek vol schrijven, maar ik zou niet weten waarmee, want alles staat gewoon in het boekmaarja natuurlijk niet echt tijd om op te zoeken.. Maar vind het ook zonde om in een boek te schrijven
Zo heb ik dat ook gedaan. Maar ik had wel het voordeel dat ik op het allerlaagste abonnement begonnen ben. Hoe lang duurt je abonnement nog? Vaak kan je wel kosteloos je abonnement opzeggen als ze de voorwaarden veranderen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:22 schreef morgane het volgende:
[..]
En inderdaad, ik kan mn abonnement nooit verder verlagen dan het oorspronkelijke bedrag. Dus helaas, zit voortaan elke maand met een uur of 2 aan belminuten te veel.
Misschien dan toch maar een stapje omhoog en mn smsbundel uitzetten. Ik mag hopen dat 550 smsjes per maand wel genoeg is
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
mensen die je op LinkedIn aanspreken met je FOK!naam
Nee dat mag dan weer net niet, je mag er alles inschrijven maar niks in plakken, ook geen geprinte dingen, want dan kunnen ze het niet meer controleren..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en wat post-its met informatie die je zeker weten nodig gaat hebben en bladzijdeverwijzingen zodat je niet weer naar de index moet?
IB ga eens van mijn account afquote:
argh!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee dat mag dan weer net niet, je mag er alles inschrijven maar niks in plakken, ook geen geprinte dingen, want dan kunnen ze het niet meer controleren..
Master of Science Piet natuurlijk!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
Pietje? Of Piet? Of helemaal? PietjePuk007?!
Ga ook geen excuses lopen zoeken, haal 't gewoon. Mens.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik weet niet, ik ga het zo wel zien, het zou fijn zijn als ik hem in een keer haal maar het is niet perse noodzakelijk (geen bachelor vak, maar extra vak wat ik aant eind als ik mijn masterdiploma wil aanvragen moet hebben)
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Master of Science Piet natuurlijk!
Ja, ik kamp wss met een soort faalangst en zo stel ik mezelf gerust.. Laat mequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga ook geen excuses lopen zoeken, haal 't gewoon. Mens.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, ik kamp wss met een soort faalangst en zo stel ik mezelf gerust.. Laat me
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Master of Science Piet natuurlijk!
Daar ga je toch niet vrijwillig op rijden?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje is weer naar nieuwe motoren aan 't kijken![]()
nou ja, dan gaat de XT weg, want 3 motoren gaat me iets te ver! maar 'we' (zo gaat dat als je getrouwd bent) hebben besloten naar een BMW (
) R1100GS te gaan kijken zodat we volgend jaar een meer offroad vakantie kunnen doen
ze zijn zo lelijk dat ik ze naarmate ik er langer naar ben gaan kijken steeds mooier ga vinden:
[ http://www.motor-forum.nl/download.php/download_document/257283/d986397cf1bb97ab136d51c0e31370f8/&t=1]afbeelding ]
Dan zie je er nog goed uit over vijftig jaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:28 schreef Merel1808 het volgende:
Een vriend van mij heeft diezelfde motor volgens mij in het knalgeel (alias 'de Badeend') en hij is er nu al 3 maanden mee onderweg door heel Europa
Goed idee trouwens, de foto voor je AMC-badge laten maken de ochtend nadat je terugkomt van Sziget. Daar zit ik dus de rest van mijn leven aan vast
Hallonquote:
Nu pas terug?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:30 schreef Dupje het volgende:
Net terug van Sziget! En nu ben ik doooooooood
Das niet slecht! Dan ben je sowieso een kanshebber voor de volgende keer! Hoeveel punten of inschrijftijd verschil bedroeg het?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
We zijn het niet geworden bij de sshn
Wel 5e geworden van de 62, valt me nog reuze mee
Dan hoeft het dus niet meer heel lang te duren bij volgende reactiesquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
We zijn het niet geworden bij de sshn
Wel 5e geworden van de 62, valt me nog reuze mee
Dat valt me nog mee, moet je eens reageren op die appartementen waarbij het entree nummer telt! Dan zitten er mensen tussen met 2001.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:19 schreef IrishBastard het volgende:
Eerste hadden samen 96 punten, wij 52Maar ja, zulke inschrijftijden kun je verwachten op zo'n appartement denk ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |