quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dat zeg ik!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Ohja?quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:05 schreef IHVK het volgende:
Als je ergens heel erg lang mee doorgaat is het ook grappig, snap je niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed idee, laten we er gewoon mee doorgaan, ook als Ramadan al is afgelopen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:05 schreef IHVK het volgende:
Als je ergens heel erg lang mee doorgaat is het ook grappig, snap je niet.
Turken op FOK! #596 Ramadan, deel 94The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
But just a vertical line with a dot underneath![]()
Volgend jaar weer een kansquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:06 schreef Julis het volgende:
Het is wel de heilige maand, hoor. Tss tss tss.
![]()
![]()
Ik moest wel lachen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Goed idee, laten we er gewoon mee doorgaan, ook als Ramadan al is afgelopen.
Turken op FOK! #596 Ramadan, deel 94
![]()
![]()
![]()
DAAR HEBBEN WE TEGENWOORDIG EEN KNOPJE VOOR!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2010 00:08:49 ]![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Goed idee, laten we er gewoon mee doorgaan, ook als Ramadan al is afgelopen.
Turken op FOK! #596 Ramadan, deel 94![]()
![]()
quote:![]()
(Maar dit is deel 4, trouwens.)The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
But just a vertical line with a dot underneath![]()
Nee, ja, ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:15 schreef Ayca het volgende:
Knoflook pellen is leuk.Ben ik nu raar?
Mijn handen ruiken wel naar knoflook.
Knoflook
Twilight![]()
![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ohja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahah, ChineesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: