Dat is ook wel weer nodig. Maar als je laptop een paar keer uitvalt dan is het wel eens nodigquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook eens mijn pc uitzuigen, soms is het net of ie opstijgt
Je hebt de PI gezien hequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:46 schreef Sarabi het volgende:
Omdat ik net pas weer thuis ben, ik woon niet echt om de hoek
Nee. Da's waar. Je woont in Noord-Belgiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:46 schreef Sarabi het volgende:
Omdat ik net pas weer thuis ben, ik woon niet echt om de hoek
Jammer alleen dat er dan geen fotos zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:48 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik vind dat je nog even door moet gaan met vakantieverhalen schrijven
Ik vermaak me prima zo
Ja, daar kwam ik achter :pquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Da's waar. Je woont in Noord-Belgie
Ik heb nog best veel gezien van Madrid en ook nog in Salamanca geweestquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:46 schreef golfer het volgende:
Gezellig en zo cultureel die vakanties van Laydina.
Dat Parijse verhaal vind ik coolquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:49 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik heb nog best veel gezien van Madrid en ook nog in Salamanca geweestEn dus parijs.
Maar dat zijn natuurlijk saaie verhalen
Misschien was die wcpot wel gemozaïekt a la Gaudiquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:46 schreef golfer het volgende:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Misschien was die wcpot wel gemozaïekt a la Gaudi
Ja dat was erg gaafquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat Parijse verhaal vind ik cool
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee, het zou zo maar kunnenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Misschien was die wcpot wel gemozaïekt a la Gaudi
Dodelijk lijkt me datquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:47 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz sleept golfer weer mee naar de killing
Hahahahaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:53 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee, het zou zo maar kunnen![]()
![]()
Ik kan mij namelijk van die avond niks meer herinnerenJa alles voor de wcpot wel, maar daarna niks meer. Een enkele seconde misschien, maar thats all. Alles wat ik jullie verteld heb daarover heb ik gehoord van mijn vriendin
Alleen zo stom dat ie in australie woontquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Je Parijsavontuur is wel heel cute trouwens
Sparenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:59 schreef Laydina het volgende:
[..]
Alleen zo stom dat ie in australie woont
Dat denk ik niet, hierna is hij zo blut als wat. Al denkt ie er wel over om misschien in Vienna of Londen te gaan wonen .. of Melbournequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SparenEn misschien komt-ie nog wel een tijdje naar NL?
Precies, en we kunnen je daar ook nog koppelen aan de zoon van B.quote:
'zoenen'??quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, en we kunnen je daar ook nog koppelen aan de zoon van B.
Die kan vast ook heel goed 'zoenen'.
Ja, inderdaad gecondoleerd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:11 schreef golfer het volgende:
Trouwens nog gecondoleerd met het overlijden van je opa.
Ze is ook naar de Eiffeltoren (zoenen) geweest en de catacomben (ook zoenen? erm...)quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:46 schreef golfer het volgende:
Haha nee verder eigenlijk weinig gezoend. Op de eerste avond, de eiffeltoren en de (afscheids)avond, en het daadwerkelijke afscheid. dus we waren best braafquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze is ook naar de Eiffeltoren (zoenen) geweest en de catacomben (ook zoenen? erm...)
Klinkt alsof je je in ieder geval uitstekend hebt vermaakt en verliefd worden op iemand uit Australië is wel een beetje kansloos als je daar toch niet zou willen wonen. Ik zou zeggen: next!
Ja denk het welquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:39 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat is ook wel jammer, maar wie weet op een andere vakantieHouden jullie wel contact via msn of zo?
Facebook is gewoon ook echt heel handig om je internationale contacten mee bij te houdenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:40 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ja denk het wel
Hebben elkaars nummer, mail en facebook (ja al die backpackers zijn zoooo into facebook hhaha).
Ik moest ook even slikken toen ik die 14 (!!) beren van al haar achterkleinkinderen tevoorschijn zag komen en toen de symboliek van die ene witte beer voor het aan kanker overleden achterkleinzoontje doordrong bij iedereen.quote:
Kan me het helemaal voorstellen. Mooi symbolisch cadeau zo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moest ook even slikken toen ik die 14 (!!) beren van al haar achterkleinkinderen tevoorschijn zag komen en toen de symboliek van die ene witte beer voor het aan kanker overleden achterkleinzoontje doordrong bij iedereen.
Moeder van Bluezz' haar oogjes werden opeens ook rood en nat.
En toen haar gezegd werd dat ze natuurlijk zelf kon kiezen wat ze met al die beren zou gaan doen (weggeven aan de achterkleinkinderen of zelf houden) zei ze zeer pertinent: ik hou ze allemaal zelf!
Nou!quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:16 schreef TAV74 het volgende:
De vakantie van Lay klinkt bijna als een exacte kopie van onze
Zo heel cultureel en sportief bedoel je.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:16 schreef TAV74 het volgende:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zo heel cultureel en sportief bedoel je.
Je kunt cultureel en sportief ruim opvatten natuurlijk. Ik ben op vakantie ook cultureel en het sportieve komt van boodschappen doen in zo'n groooooote supermarkt.quote:
Ziekenfonds...zo leuk achterhaald.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:31 schreef krakkemieke het volgende:
Zo, ik heb een doel voor volgende week: uitvinden hoe ik het hard kan maken tegenover het ziekenfonds dat ik moet sporten.
Het zit me dwars, en niet gewoon omdat ik het leuk vind.
Ja, wij hopen over een paar weken ook zo'n vakantie te beleven.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:16 schreef TAV74 het volgende:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:16 schreef TAV74 het volgende:
Hebben ze toiletpotten met Gaudi-mozaiek in Toscane?quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, wij hopen over een paar weken ook zo'n vakantie te beleven.
Ik ben me al helemaal aan het voorbereiden op het omarmen van toiletpotten.
Neem wel vast je handdoek mee, dan hoeft Golfer die niet te brengen......quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]Zo gaan wij het ook doen de komende vakantie
Welke ziektekostenverzekeraar heb je?quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:42 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, daarom gebruik ik die term ook.
Ze maken reclame met preventie enzo. Maar als ik (of Tara bv.) iets nodig hebben om erger te voorkomen, is het een probleem.
IK ben het helemaal met je eens, het is echt heel raar krakquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:42 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, daarom gebruik ik die term ook.
Ze maken reclame met preventie enzo. Maar als ik (of Tara bv.) iets nodig hebben om erger te voorkomen, is het een probleem.
Ik weet niet of dat zoveel uitmaakt, agis.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Welke ziektekostenverzekeraar heb je?
Een dag niet gebraakt is een dag niet geleefd zeg ik altijd maarquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, wij hopen over een paar weken ook zo'n vakantie te beleven.
Ik ben me al helemaal aan het voorbereiden op het omarmen van toiletpotten.
Goh, dan ik leef ik weinig en al helemaal niet op vakantie! Thuis leef ik wel, stress enzo....quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Een dag niet gebraakt is een dag niet geleefd zeg ik altijd maar
Nog gefeliciteerd en leuk dat jullie het zo fijn gevierd hebben!quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:55 schreef DarkElf het volgende:
Het eten was weer super lekker! (we zijn nu pas thuis, 5 gangen ex hapjes vooraf, amuses, prédessert en friandises duurt een tijd) We zijn weer dik tevreden, nu nog een borrel voor de mr (een gold label JW) en voor mij thee en dan lekker slapen
quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:51 schreef TAV74 het volgende:
Een dag niet gebraakt met een wildvreemde op de hoek van de disco gezoend is een dag niet geleefd zeg ik altijd maar
Klinkt weer heel vervelend allemaal.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:55 schreef DarkElf het volgende:
Het eten was weer super lekker! (we zijn nu pas thuis, 5 gangen ex hapjes vooraf, amuses, prédessert en friandises duurt een tijd) We zijn weer dik tevreden, nu nog een borrel voor de mr (een gold label JW) en voor mij thee en dan lekker slapen
Jeetje, dan mis ik veel!quote:
Een soort fitnessruimte.quote:
Een gebouw waar ze eens of vaker per week een dansavond organiserenquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jeetje, dan mis ik veel!![]()
Wat was een disco ook alweer?
Wat fijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:55 schreef DarkElf het volgende:
Ik vrees het ergste..... Ik denk niet dat AGIS dat vergoed, zelfs niet met een fysiotherapeut.....quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Een soort fitnessruimte.
Kan je niet even bij AGIS navragen of ze dat wel vergoeden? Op hun kosten naar de disco en daarna...
Zoenen met de fysiotherapeutquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:02 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vrees het ergste..... Ik denk niet dat AGIS dat vergoed, zelfs niet met een fysiotherapeut.....
De mijne was een oud wijf van een jaar of 50.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:03 schreef Isabeau het volgende:
Zoenen met de fysiotherapeutKlinkt als príma therapie
(als het een beetje een leuke peut is natuurlijk)
Dat is een jonge blom voor jou manquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
De mijne was een oud wijf van een jaar of 50.
quote:
Goed ingekopt.quote:
Deze had Ivan Gabrich nog ingekoptquote:
LOLOL! Het is de allerleukste therapeut! Maar hij heeft een vriendin en dan is zoenen tegen mijn principes.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoenen met de fysiotherapeutKlinkt als príma therapie
(als het een beetje een leuke peut is natuurlijk)
Zal je net zienquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:07 schreef krakkemieke het volgende:
LOLOL! Het is de allerleukste therapeut! Maar hij heeft een vriendin en dan is zoenen tegen mijn principes.
Krak doet een Bloesjequote:Op zondag 15 augustus 2010 01:09 schreef krakkemieke het volgende:
[quote]Op zondag 15 augustus 2010 01:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus.
Ja, en hij kan ook heel goed cocktails maken......quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zal je net zienAl die meiden kapen de leukste mannen altijd weg.
Ik begin intussen dat ziekenfonds van je steeds beter te begrijpen qua weigeren van vergoedingen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:12 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, en hij kan ook heel goed cocktails maken......
Er schieten allerlei foute grappen door mijn hoofd, maar ik hou het erop dat ik snap wat je bedoeldquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik begin intussen dat ziekenfonds van je steeds beter te begrijpen qua weigeren van vergoedingen.
Ik niet. Dat sporten helpt me meer dan de hulp die ik van het RIAGG niet kreeg.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik begin intussen dat ziekenfonds van je steeds beter te begrijpen qua weigeren van vergoedingen.
Ik heb ook wel bij een fysiotherapeut gelopen, maar het 'cocktail maken' onderdeel heb ik dan zeker net even gemistquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:12 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, en hij kan ook heel goed cocktails maken......
De fysio heeft op de Antillen gewerkt als barkeeper. Het klikt met hem, misschien wel vanwege dat CUL trekje van hem.....quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook wel bij een fysiotherapeut gelopen, maar het 'cocktail maken' onderdeel heb ik dan zeker net even gemist
'fysio'quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:18 schreef krakkemieke het volgende:
De fysio heeft op de Antillen gewerkt als barkeeper. Het klikt met hem, misschien wel vanwege dat CUL trekje van hem.....
Tis een enorm Hollandse jongen, lol!quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
'fysio'
'Antillen'
'barkeeper'
'cocktails'
Hmm, ik begin een tropisch beeld van hem te krijgen
En hij vertikt het om me te masseren he!quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
'fysio'
'Antillen'
'barkeeper'
'cocktails'
Hmm, ik begin een tropisch beeld van hem te krijgen
quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:35 schreef krakkemieke het volgende:
En Golfer, volgens mij heb je gezocht of je me kon helpen. Bedankt!
Slaap lekker!quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:37 schreef krakkemieke het volgende:
Liedje voor B&G, voor het slapen gaan:
Trusten iedereen!
Dus nummer skip ik altijd hard door op de CD. Complete verkrachting van een klassiek nummerquote:Op zondag 15 augustus 2010 01:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Tis een enorm Hollandse jongen, lol!
Dit is meer mijn slaapliedje:
Heaven forbid dat ik zulke armen krijg!
Pics orquote:Op zondag 15 augustus 2010 08:13 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag familiedagen heb rot geslapen in hotel met jaren 70 interieur
en vanavond als het uitkomt minimeet (gemiddelde lengte 1.60
) met FF
http://www.weeronline.nl/(...)loemendaal/4058251/9quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:37 schreef kaasplankje het volgende:
morning![]()
http://www.weeronline.nl/(...)s-Den-Haag/4057864/9
Ja? een nieuwe en was ie mooi?quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:40 schreef Bluezz het volgende:
http://www.weeronline.nl/(...)loemendaal/4058251/9
Witte kaasmobiel gespot gisteren, kaas
Wat voor kleur heb je gekocht?
Er komt vast nog meer mooi weer aan johquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:00 schreef LieLie het volgende:
Wat een rotweer is hetBen ik lekker een dagje vrij.
Tuuuuuurlijk nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er komt vast nog meer mooi weer aan joh
quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:57 schreef kaasplankje het volgende:
In Toscane is het lekker weer B.
http://www.weernetwerk.nl/weersvoorspelling.php?stad=Florence
Ja, ik baal er echt vanquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:00 schreef LieLie het volgende:
Wat een rotweer is hetBen ik lekker een dagje vrij.
Zwart is goed. Ik vond hem wat kleinquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:53 schreef kaasplankje het volgende:
Ja? een nieuwe en was ie mooi?ik heb een zwarte besteld.
Echt welquote:
Beequote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt welGa positief doen of zo ja
Kom maar....ik kan je hebbenquote:
6 septemberquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:18 schreef kaasplankje het volgende:
jullie gaan pas over 3 weken toch? Ik zal de zon niet mee terug nemen
Dat is die week dat je lekker op bed kan liggen en kan niksenquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
6 september
Ik vergeet steeds dat ik eerst een week gewoon heerlijk vrij ben en daar ook van moet genieten
Ik duik zo in bad met mijn spannende, verschrikkelijke, afgrijselijke boek waar je in gezogen wordt als je eenmaal begint te lezenquote:Op zondag 15 augustus 2010 11:31 schreef Aure het volgende:
Ik ga maar es douchenBen nog steeds niet helemaal wakker
Wij hadden lang een bad en ik geloof dat ik er 1 x jaar langer dan 15 minuten in heb gelegen.quote:
Het lot van....quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:59 schreef AnneX het volgende:
Vorig weekend voor het eerst sinds lang een (dik) boek uitgelezen onder de sol.
Ja, toen was het mooi weer.
De familie Meijer.
Ja. Wel even om vragen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:23 schreef LieLie het volgende:
Als je contract met een uitzendbureau afloopt, krijg je dan nog iets van een eindoverzicht/jaaropgave?
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:59 schreef AnneX het volgende:
Luie ochtend en nog net voor twaalven het bed uit !
Dat heb ik ookquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:31 schreef LieLie het volgende:
Ik betaal nu trouwens loonheffing die ik eigenlijk helemaal niet hoef te betalen.
Beetje jammer
Ja, dat dusquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:39 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat heb ik ookKan het volgend jaar wel weer terugvragen, maar het is een beetje omslachtig allemaal.
alien is zonder tremaquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:00 schreef golfer het volgende:
Groene tiet, paarse arm. Het is een Aliën.
danku very muchquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:01 schreef Aure het volgende:
Haha wat een weekend FFGefeliciteerd met je paps!
Mon chouquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
danku very muchik ga straks een punt appeltaart of mon chou taart pakken.. allebei zelfgemaakt en ik kan niet kiezen
Gaat niet failliet denk ikj, je zit hier alleen nog midden in de vakantie. Volgens mij is het er in het seizoen nog steeds stampvol. Maar zeker weten doe ik het niet, kwam daar al nooit en discotheken bezoek ik al enige tijd niet meerquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:58 schreef FutureFairytale het volgende:
gisteren jammergenoeg vreselijk rustig in de Dieka. Ben bang dat het failliet gaat. hoop het niet want het is zo'n prachtig groot gebouw en bestaat al sinds 1860![]()
ik hoop het. ik hoorde dat vorig jaar Kerst alle elf zalen open waren en er nog een wachtrij voor de ingang stond. dat lijkt me gaafquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gaat niet failliet volgens mij, je zit hier alleen nog midden in de vakantie. Volgens mij is het er in het seizoen nog steeds stampvol.
moet je invallen voor iemand?quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Beetje van beiden dan FFEn feili met pa.
Ben ff het blokkenschema van LL aan het bestuderen. Nog even wat namen googelen of er nog wat leuke 'onbekende' dingetjes tussen zitten. De zin in LL begint al te komen![]()
Ik baal alleen echt gigantisch dat ik volgende week maandag moet werken![]()
![]()
![]()
Terwijl ik nooit op maandag werk..
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Beetje van beiden dan FFEn feili met pa.
Ben ff het blokkenschema van LL aan het bestuderen. Nog even wat namen googelen of er nog wat leuke 'onbekende' dingetjes tussen zitten. De zin in LL begint al te komen![]()
Ik baal alleen echt gigantisch dat ik volgende week maandag moet werken![]()
![]()
![]()
Terwijl ik nooit op maandag werk..
![]()
![]()
![]()
Ja, de collega waarmee ik de klas draai (ieder de helft van de week) is nog 3 weken met zwangerschapsverlof.. Eigenlijk zou ik die maandag best gewoon vrij kunnen zijn, ik had best aan kunnen geven dat ik best haar dagen over kon nemen, behalve die maandag. Maar het is de 1e maandag van het schooljaar en om dan meteen met een invaller te beginnen..quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
moet je invallen voor iemand?
De eerste keer kwam ik er ook nauwelijks, daarna steeds meer. En nu is de Bravo een essentieel onderdeel van mijn blokkenschemaquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:18 schreef TAV74 het volgende:
De Bravo, daar kom ik denk ik weer nauwelijks dit jaar.
Trekt mij echt totaal niet.. Ben er vorig jaar ook precies 0 keer geweestquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:20 schreef Aure het volgende:
[..]
De eerste keer kwam ik er ook nauwelijks, daarna steeds meer. En nu is de Bravo een essentieel onderdeel van mijn blokkenschema
ik ben nu eenmaal niet zo van de Dance en DJ's. Bij uitzondering kom ik er wel, zoals C-mon en Kypski een paar jaar terug.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:20 schreef Aure het volgende:
[..]
De eerste keer kwam ik er ook nauwelijks, daarna steeds meer. En nu is de Bravo een essentieel onderdeel van mijn blokkenschema
dat is wel behoorlijk balen jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, de collega waarmee ik de klas draai (ieder de helft van de week) is nog 3 weken met zwangerschapsverlof.. Eigenlijk zou ik die maandag best gewoon vrij kunnen zijn, ik had best aan kunnen geven dat ik best haar dagen over kon nemen, behalve die maandag. Maar het is de 1e maandag van het schooljaar en om dan meteen met een invaller te beginnen..Daar heb ik uiteindelijk alleen mezelf mee (rommelig begin van het jaar, niet op kunnen starten zoals ik zelf wil)
Ik baal er wel goed van hoor, is Lowlands eindelijk een keer niet het 1e weekend ná de vakantie zodat ik de vrijdag meteen vrij moet regelen, krijg je dit![]()
Maar goed, ik overleef die maandag wel verder.. is gewoon klote..
Ach, volgend jaar valt het IN de vakantie (dan heeft onze regio als laatste zomervakantie) dus dan is dat probleem opgelost. Moeten we alleen zorgen dat we onze vakantie er omheen plannen![]()
Je moet er inderdaad van houdenquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik ben nu eenmaal niet zo van de Dance en DJ's. Bij uitzondering kom ik er wel, zoals C-mon en Kypski een paar jaar terug.
Meestal ergens bij Grolsch, Alpha, India of Limaquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:24 schreef Aure het volgende:
[..]
Je moet er inderdaad van houdenMaar ik ben ook wel vaak bij de Alpha en Grolsch te vinden hoor
Dat was mijn plan jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is wel behoorlijk balen ja![]()
en idd haha, of je viert vakantie op Lowlands! lekker cultureel à la Lay
Aure!! heb jij snode plannen??quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:28 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat was mijn plan ja![]()
Ik ga dit jaar met 2 vrienden en een vriendin. Vriendin en ik slapen apart in een tent () en zij leent een tent van mij, dus ik was die deze week allebei aan t inspuiten met van dat waterdichte zooi. vervolgens het volgende gesprek met mn mams:
* "Waarom neem je eigenlijk 2 tenten mee?"
- "Die tweede is voor mn kleding."
* "ECHT?!"
- ".....Nee mam, die is voor *insert naam vriendin*"
* "Oh. Slapen jullie niet samen in een tent dan?"
- "......"
* "Oh ja, ik wil het geloof ik allemaal niet weten"
Welnee. Ik gedraag me altijd als een engeltje als ik op Lowlands benquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aure!! heb jij snode plannen??
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:34 schreef Aure het volgende:
[..]
Welnee. Ik gedraag me altijd als een engeltje als ik op Lowlands ben
Ik zal mijn zusje van 15 wel verplichten met haar vriendinnetje in 1 kleine tent te slapen geloof ikquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:34 schreef Aure het volgende:
[..]
Welnee. Ik gedraag me altijd als een engeltje als ik op Lowlands ben
Is misschien wel het beste hequote:Op zondag 15 augustus 2010 13:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik zal mijn zusje van 15 wel verplichten met haar vriendinnetje in 1 kleine tent te slapen geloof ik
Ze is 17, wat had je verwachtquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:39 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn zusje van 17 heeft ook deze zomervakantie in Renesse gezoend met een paar jongens.. ik bind haar vast
Hoe durft zequote:Op zondag 15 augustus 2010 13:39 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn zusje van 17 heeft ook deze zomervakantie in Renesse gezoend met een paar jongens.. ik bind haar vast
Of je gaat gewoon nog zelfquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:44 schreef Aure het volgende:
[..]
Hoe durft zeVolgende keer vastbinden inderdaad
haha, vriendinnetje moest ook wel lachen om de reactie van mn moeder. Haar ouders zijn echt nog veel erger, die hebben liever dat ze helemaal niet gaatDus toen hadden we het volgende gesprek
zij: Over 25 jaar zitten wij er ook zo bij hoor, als onze juniors naar Lowlands gaan.
Ik: welnee joh, die gaan niet! We binden ze vast!
zij: Precies."Zet je tentje maar op in de tuin, ik zet de luisterpaal aan en Aure komt jullie zo wel een biertje brengen"
Ik dacht dat dat iets voor oudere broers wasquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat ze op haar 28e nog maagd is
Opa Tieske TAV gaat immers ook nog steedsquote:
Ja inderdaadquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat iets voor oudere broers was
Daaromquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Opa Tieske TAV gaat immers ook nog steeds
ik ook hoor. ik doe er altijd heel droog over áls we het over zoenen/vriendjes hebben. omdat ik single ben en tegen haar zeg dat je niks aan jongens hebt enzo (quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat iets voor oudere broers was
Ik neem echt belachelijk veel kleding en schoenen mee naar lowlands hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:51 schreef Isabeau het volgende:
En Aure "die is voor mijn kleding" hahahahaha!!![]()
![]()
Moet je even goed kijken welke instellingen je pakt. Je kunt meerder methodes kiezen, in mijn versie werkt photomerge-landschap en dan " alleen positie wijzigen" het beste. Andere varianten gaat hij zelf met het perspectief klotgen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:50 schreef LieLie het volgende:
Als ik met photoshop een panorama maak krijg ik een hele rare scheve
al hun clips zijn meesterlijkquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:53 schreef Sunnythesun het volgende:In mijn blokkenschemaontdekkingstocht op Ok go gestuit. En hoewel de muziek me niet heel erg boeiend lijkt blijft deze clip geweldig! Ik had hem al eens voorbij zien komen ergens, wist alleen niet dat zij dat zijn zeg maar:
Jij kent Dieka niet zo te lezen. Boerenkeet van de ergste soortquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:51 schreef Isabeau het volgende:
FF, iemand kneep zo hard in je tiet dat je daar dus een blauwe plek hebt??Allemachtig...
Ja dat, of ze denkt 'Ik wil niet zo als m'n zus eindigen'quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ook hoor. ik doe er altijd heel droog over áls we het over zoenen/vriendjes hebben. omdat ik single ben en tegen haar zeg dat je niks aan jongens hebt enzo () en ik ooit één keer heb toegegeven dat ik iemand gezoend heb gelooft madame nog steeds dat ik maagd ben
![]()
en dat wil ik graag zo houden... in de hoop dat ze een 'voorbeeld' aan me neemt
Ik kreeg al een beetje een impressie door 'boos kijkende vrouwen', dat is zo ontzettend onbenullig en boersquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:54 schreef TAV74 het volgende:
Jij kent Dieka niet zo te lezen. Boerenkeet van de ergste soort
Mwoah, dat komt overal wel voor vermoed ik. Maar Dieka is echt een boeren zuipdisco.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg al een beetje een impressie door 'boos kijkende vrouwen', dat is zo ontzettend onbenullig en boers
ja ik dacht; ik kan naar de uitsmijter en dan word ie eruitgegooid maar het is al zo ontzettend rustig...dan is er helemáál niemand meerquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:51 schreef Isabeau het volgende:
LieLie, meestal duurt het even voor je een overzicht krijgt van het uzb omdat ze veel mensen aan het werk hebben die af en toe een paar weken thuis zitten en dan weer (met iets anders) verder gaan. Komt vanzelf(incl je vakantiegeld)'
FF, iemand kneep zo hard in je tiet dat je daar dus een blauwe plek hebt??Allemachtig...wat een achterlijke gladiolen heb je toch
Je zou er bijna aangifte van doen, alleen maar om de onbenul een hak te zetten en te leren dat je dat soort dingen niet ongestraft kan doen.
En Aure "die is voor mijn kleding" hahahahaha!!![]()
![]()
Hm, nu heb ik een hele rare horizonquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Moet je even goed kijken welke instellingen je pakt. Je kunt meerder methodes kiezen, in mijn versie werkt photomerge-landschap en dan " alleen positie wijzigen" het beste. Andere varianten gaat hij zelf met het perspectief klotgen.
daar begin ik nu ook bang voor te worden.... zal ik dan maar de slet gaan uithangen in mijn verhalen zodat ze daarvan schrikt?quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja dat, of ze denkt 'Ik wil niet zo als m'n zus eindigen'![]()
Aure, definieer 'veel'?
Moet je hem recht croppenquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:50 schreef LieLie het volgende:
Als ik met photoshop een panorama maak krijg ik een hele rare scheve
Hmmm ik heb nu mn kast nog niet uitgezocht, maar het zal wel zoiets worden:quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja dat, of ze denkt 'Ik wil niet zo als m'n zus eindigen'![]()
Aure, definieer 'veel'?
Nou, dan maar nog rustiger hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:57 schreef FutureFairytale het volgende:
ja ik dacht; ik kan naar de uitsmijter en dan word ie eruitgegooid maar het is al zo ontzettend rustig...dan is er helemáál niemand meer![]()
maar idd; is asociaal en andere meiden allang een tik verkocht.. ik zat alleen maar te au-wen
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:58 schreef FutureFairytale het volgende:
daar begin ik nu ook bang voor te worden.... zal ik dan maar de slet gaan uithangen in mijn verhalen zodat ze daarvan schrikt?
Sinds wanneer duurt lowlands drie weekquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Hmmm ik heb nu mn kast nog niet uitgezocht, maar het zal wel zoiets worden:
6 leggings
2 lange broeken
2 korte broeken
6 jurkjes
6 lange shirts (die je als jurkje kan dragen)
6 gewone shirts
heel veel sokken en schoon ondergoed
mn all stars, nikes, jazzschoentjes, gympen, slippers
Geloof me, dat is echt te veel.
Welke versie heb je dan????? Bij mij gaat alles in een keer vlekkeloos.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hm, nu heb ik een hele rare horizon![]()
Vind m'n eigen geknutsel tot nu toe toch het mooiste
Nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
Sinds wanneer duurt lowlands drie week
!!quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:58 schreef Aure het volgende:
6 leggings
2 lange broeken
2 korte broeken
6 jurkjes
6 gewone shirts
ligt eraan waar... gebeurt ook in een stad. dan willen die dames mooier en beter dansen dan jij en komen ze bij je staanquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg al een beetje een impressie door 'boos kijkende vrouwen', dat is zo ontzettend onbenullig en boers
Wow, jij spoort echt nietquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:58 schreef Aure het volgende:
[..]
6 leggings
2 lange broeken
2 korte broeken
6 jurkjes
6 gewone shirts
CS4. En dan heb ik bij photomerge 5 opties, waaronder positie wijzigen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Welke versie heb je dan????? Bij mij gaat alles in een keer vlekkeloos.
Whehehehe, ik ben niet de enige die dat een garderobe voor 3 weken vindtquote:
Ik weet ik weet, ik neem elk jaar zoveel meequote:Op zondag 15 augustus 2010 14:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
!!
Minstens de helft terug leggen in je kast. Het is een paar dagen (3 toch) hoor en niet 3 weken!Maar veel sokken is een goed idee op lowlands
Ik had minder mee op vakantie naar Frankrijkquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Whehehehe, ik ben niet de enige die dat een garderobe voor 3 weken vindt
Keuzes leren maken in je levenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:01 schreef Aure het volgende:
Ik weet ik weet, ik neem elk jaar zoveel meeVind ik leuk! Ik ben echt een muts wat kleding betreft hoor. Ik ben niet altijd in een bui voor een bepaalde outfit, dus ik wil wat te kiezen hebben, ook op lowlands
![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:01 schreef TAV74 het volgende:
Voor mij is het:
1 paar goede schoenen
eventueel paar slippers voor de camping
2 lange broeken
1 korte broek
4 t shirts
1 ding met lange mouwen voor als het kort wordt
Wat Stereo heeft met geurtjes heb ik met kleding en schoenenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik had minder mee op vakantie naar Frankrijk
En een vrouw moet daar gewoon nog iets van een rokje/jurkje aan toevoegen. Klaarquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:01 schreef TAV74 het volgende:
Voor mij is het:
1 paar goede schoenen
eventueel paar slippers voor de camping
2 lange broeken
1 korte broek
4 t shirts
1 ding met lange mouwen voor als het kort wordt
LOL, koud dusquote:
doe es niet zo gekquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:58 schreef Aure het volgende:
[..]
6 leggings
2 lange broeken
2 korte broeken
6 jurkjes
6 gewone shirts
Neuh zolang het in mn tas past mag het meequote:Op zondag 15 augustus 2010 14:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Keuzes leren maken in je levenAls ik een weekendje weg ga wil ik ook het liefst mijn halve keuken meenemen; kan niet
(dus hou ik het maar bij mijn mesje)
Ja, je kunt altijd nog een Laydinaatje gaan doen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:58 schreef FutureFairytale het volgende:
daar begin ik nu ook bang voor te worden.... zal ik dan maar de slet gaan uithangen in mijn verhalen zodat ze daarvan schrikt?
Maar die neemt vast ook niet al zijn geurtjes mee op vakantiequote:Op zondag 15 augustus 2010 14:02 schreef Aure het volgende:
Wat Stereo heeft met geurtjes heb ik met kleding en schoenen![]()
Dan ben ik gewoon nog iets ergerquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar die neemt vast ook niet al zijn geurtjes mee op vakantie(hoop ik hahaha)
We hebben genoeg messen hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Keuzes leren maken in je levenAls ik een weekendje weg ga wil ik ook het liefst mijn halve keuken meenemen; kan niet
(dus hou ik het maar bij mijn mesje)
quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat het daar nu te laat voor is, je imago is al gevormd.
quote:
Ja, grote uitvoering ervan.quote:
Zo te lezen geen van allen mannengekken of sletten, dus dat scheelt weer enorm voor papa's hart!quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:07 schreef golfer het volgende:
4 meiden in 1 gezin? Arme Papa. Dat ie de 63 heeft gehaald is een wonder.
arme papa?? hij mag zich rijk voelen hehequote:Op zondag 15 augustus 2010 14:07 schreef golfer het volgende:
4 meiden in 1 gezin? Arme Papa. Dat ie de 63 heeft gehaald is een wonder.
ooooh, mag ik die vasthouden?quote:
OMG, jij staat gewoon bekend als de oude zus die verstokt vrijgezel is en alle leuke jongens weg probeert te kijken om te zorgen dat zusje het niet voor elkaar krijgt wel een vriendje te vindenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
jongens die hier binnenkomen krijgen van mij gewoon een dode blik![]()
![]()
<---- geen idee, ik heb hem al een maand of zoquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:06 schreef LieLie het volgende:
Wanneer komt de nieuwe layout eigenlijk?
Dat doe ik geeneens..quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En een vrouw moet daar gewoon nog iets van een rokje/jurkje aan toevoegen. Klaar
Ja hoor. Jij wel.quote:
dat wel ja. als mn zus weer eens geïrriteerd is dat ik nog niemand heb (ja ze vind het echt niet leukquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo te lezen geen van allen mannengekken of sletten, dus dat scheelt weer enorm voor papa's hart!
en geitenwollen sokken en Teva'squote:Op zondag 15 augustus 2010 14:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat doe ik geeneens..Maar ik neem wel 2 of 3 opties met lange mouwen mee: iets wat ik om kan knopen voor als het half/half weer is en iets wat niet om geknoopt kan worden maar gewoon lekker zit als het echt fris is en ik het de hele dag aan 'moet'. En dan soms nog een 3e in 1 van de 2 categorieën
![]()
Oh en geen korte broek, maar 3/4 natuurlijk
ben ik zo doorzichtig?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
OMG, jij staat gewoon bekend als de oude zus die verstokt vrijgezel is en alle leuke jongens weg probeert te kijken om te zorgen dat zusje het niet voor elkaar krijgt wel een vriendje te vinden
En een lange wollen onderbroek.quote:
Ik heb een overschot aan allesquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik neem altijd veel te veel sokken mee als ik ergens ga kamperenIk vind natte, koude voeten wel zo erg
Bwaha, ik dacht dat die gelijke stand al dramatisch wasquote:
Ga je daar ook kamperen dan? De Biesbosch is wel heel erg mooiquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:16 schreef Aure het volgende:
Ik heb een overschot aan allesMaar natte, koude voeten, brrrr!!!
![]()
Ik heb sowieso een hekel aan kamperen. Heb ik een week na lowlands ook nog es een introweek in de biesbosch
Moe misschien, maar je ziet er desalniettemin geweldig uitquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ff paar kleedkamer foto'tjes van gisteren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik was wel moe zo te zien
gek een hekel aan kamperen en wel in een megaklein tentje in de modder op een festivalquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:16 schreef Aure het volgende:
[..]
![]()
Ik heb sowieso een hekel aan kamperen. Heb ik een week na lowlands ook nog es een introweek in de biesbosch
Ik moet mn tent meenemen dus ik ben bang van welquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ga je daar ook kamperen dan? De Biesbosch is wel heel erg mooi
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moe misschien, maar je ziet er desalniettemin geweldig uit
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erm ja, dat lijkt er wel opquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:21 schreef Aure het volgende:
Ik moet mn tent meenemen dus ik ben bang van wel
Lowlands heeft niets met camperen te maken, dat is gewoon een afdak om te zorgen dat je niet nat en koud wordt als je in coma ligtquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:16 schreef Aure het volgende:
[..]
![]()
Dat is ook echt het enige waar ik een hekel aan heb tijdens lowlands, dat ik in zo'n tentje moet slapenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gek een hekel aan kamperen en wel in een megaklein tentje in de modder op een festival
quote:
True, maar moet je nagaan hoe verschrikkelijk ik kamperen vindquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lowlands heeft niets met camperen te maken, dat is gewoon een afdak om te zorgen dat je niet nat en koud wordt als je in coma ligt
Kamperen is juist wel leuk, als je het goed doet tenminste. Dus niet kruipen in slechte te kleine tentjes zonder fatsoenlijk materiaal.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:22 schreef Aure het volgende:
[..]
True, maar moet je nagaan hoe verschrikkelijk ik kamperen vind
Je bent leeuheeukquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is echt niks voor mijquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kamperen is juist wel leuk, als je het goed doet tenminste.
aah dan snap ik hetquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lowlands heeft niets met camperen te maken, dat is gewoon een afdak om te zorgen dat je niet nat en koud wordt als je in coma ligt
Je hebt nog nooit fatsoenlijk gekampeerdquote:
Mijn Engelsman heeft gezegd nooooit te willen kamperen, maar ik vind het juist wel leukquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:23 schreef TAV74 het volgende:
Kamperen is juist wel leuk, als je het goed doet tenminste. Dus niet kruipen in slechte te kleine tentjes zonder fatsoenlijk materiaal.
jij slaapt zo wild dat je tentje heen en weer schudtquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat is ook echt het enige waar ik een hekel aan heb tijdens lowlands, dat ik in zo'n tentje moet slapen![]()
'slapen'.
Kamperen is niet leukquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Kamperen is juist wel leuk, als je het goed doet tenminste. Dus niet kruipen in slechte te kleine tentjes zonder fatsoenlijk materiaal.
Een goed gelukte souffle vraagt om een fotoquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:26 schreef DarkElf het volgende:
voor t eerst soufflé gemaakt (de dubbelgebakken zalmsoufflé die in de delicious staat) en hij was echt heel goed gelukten erg lekker dus ben een tevreden DE
dubbelgebakken zalmsoufflé klinkt goeeeedquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:26 schreef DarkElf het volgende:
voor t eerst soufflé gemaakt (de dubbelgebakken zalmsoufflé die in de delicious staat) en hij was echt heel goed gelukten erg lekker dus ben een tevreden DE
Ik hoor dat altijd alleen maar mensen zeggen die dan denken aan kleine lekke tenten op vreselijke campings.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn Engelsman heeft gezegd nooooit te willen kamperen, maar ik vind het juist wel leuk
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:26 schreef DarkElf het volgende:
Dat laatste kunnen wij wel hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kamperen is niet leukEen grote tent is wel prettig, maar je mist je eigen toilet en eigen douche en als het koud is, kun je niet ff de verwarming opstoken.
vergetenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een goed gelukte souffle vraagt om een foto
Echt welquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kamperen is niet leukEen grote tent is wel prettig, maar je mist je eigen toilet en eigen douche en als het koud is, kun je niet ff de verwarming opstoken.
aangevallen mag ook.. dan hebben we ook de binnenkant op foto! of is ie op?quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vergetenik ben meteen erop aangevallen
t gaat nog wel eens in de rerun dus dan komt er wel een foto.
Ik heb verschillende soorten vakanties gehad, van super de luxe hotels, tot all-inclusive, huisjes huren en kamperen. Maar kamperen heeft echt haar eigen charmes wat je op die andere plekken niet vindt. En nog nooit last gehad van een lek tentje. Wel van regen tijdens het kamperen, maar alle ongemak wordt dan al snel teniet gedaan door het geluid van regen op je tentje terwijl je gaat slapenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:27 schreef TAV74 het volgende:
Ik hoor dat altijd alleen maar mensen zeggen die dan denken aan kleine lekke tenten op vreselijke campings.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |