Dat is ook wel weer nodig. Maar als je laptop een paar keer uitvalt dan is het wel eens nodigquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook eens mijn pc uitzuigen, soms is het net of ie opstijgt
Je hebt de PI gezien hequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:46 schreef Sarabi het volgende:
Omdat ik net pas weer thuis ben, ik woon niet echt om de hoek
Nee. Da's waar. Je woont in Noord-Belgiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:46 schreef Sarabi het volgende:
Omdat ik net pas weer thuis ben, ik woon niet echt om de hoek
Jammer alleen dat er dan geen fotos zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:48 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik vind dat je nog even door moet gaan met vakantieverhalen schrijven
Ik vermaak me prima zo
Ja, daar kwam ik achter :pquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Da's waar. Je woont in Noord-Belgie
Ik heb nog best veel gezien van Madrid en ook nog in Salamanca geweestquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:46 schreef golfer het volgende:
Gezellig en zo cultureel die vakanties van Laydina.
Dat Parijse verhaal vind ik coolquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:49 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik heb nog best veel gezien van Madrid en ook nog in Salamanca geweestEn dus parijs.
Maar dat zijn natuurlijk saaie verhalen
Misschien was die wcpot wel gemozaïekt a la Gaudiquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:46 schreef golfer het volgende:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Misschien was die wcpot wel gemozaïekt a la Gaudi
Ja dat was erg gaafquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat Parijse verhaal vind ik cool
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee, het zou zo maar kunnenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:51 schreef Aure het volgende:
[..]
Misschien was die wcpot wel gemozaïekt a la Gaudi
Dodelijk lijkt me datquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:47 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz sleept golfer weer mee naar de killing
Hahahahaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:53 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee, het zou zo maar kunnen![]()
![]()
Ik kan mij namelijk van die avond niks meer herinnerenJa alles voor de wcpot wel, maar daarna niks meer. Een enkele seconde misschien, maar thats all. Alles wat ik jullie verteld heb daarover heb ik gehoord van mijn vriendin
Alleen zo stom dat ie in australie woontquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Je Parijsavontuur is wel heel cute trouwens
Sparenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:59 schreef Laydina het volgende:
[..]
Alleen zo stom dat ie in australie woont
Dat denk ik niet, hierna is hij zo blut als wat. Al denkt ie er wel over om misschien in Vienna of Londen te gaan wonen .. of Melbournequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SparenEn misschien komt-ie nog wel een tijdje naar NL?
Precies, en we kunnen je daar ook nog koppelen aan de zoon van B.quote:
'zoenen'??quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, en we kunnen je daar ook nog koppelen aan de zoon van B.
Die kan vast ook heel goed 'zoenen'.
Ja, inderdaad gecondoleerd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:11 schreef golfer het volgende:
Trouwens nog gecondoleerd met het overlijden van je opa.
Ze is ook naar de Eiffeltoren (zoenen) geweest en de catacomben (ook zoenen? erm...)quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:46 schreef golfer het volgende:
Haha nee verder eigenlijk weinig gezoend. Op de eerste avond, de eiffeltoren en de (afscheids)avond, en het daadwerkelijke afscheid. dus we waren best braafquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze is ook naar de Eiffeltoren (zoenen) geweest en de catacomben (ook zoenen? erm...)
Klinkt alsof je je in ieder geval uitstekend hebt vermaakt en verliefd worden op iemand uit Australië is wel een beetje kansloos als je daar toch niet zou willen wonen. Ik zou zeggen: next!
Ja denk het welquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:39 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat is ook wel jammer, maar wie weet op een andere vakantieHouden jullie wel contact via msn of zo?
Facebook is gewoon ook echt heel handig om je internationale contacten mee bij te houdenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:40 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ja denk het wel
Hebben elkaars nummer, mail en facebook (ja al die backpackers zijn zoooo into facebook hhaha).
Ik moest ook even slikken toen ik die 14 (!!) beren van al haar achterkleinkinderen tevoorschijn zag komen en toen de symboliek van die ene witte beer voor het aan kanker overleden achterkleinzoontje doordrong bij iedereen.quote:
Kan me het helemaal voorstellen. Mooi symbolisch cadeau zo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moest ook even slikken toen ik die 14 (!!) beren van al haar achterkleinkinderen tevoorschijn zag komen en toen de symboliek van die ene witte beer voor het aan kanker overleden achterkleinzoontje doordrong bij iedereen.
Moeder van Bluezz' haar oogjes werden opeens ook rood en nat.
En toen haar gezegd werd dat ze natuurlijk zelf kon kiezen wat ze met al die beren zou gaan doen (weggeven aan de achterkleinkinderen of zelf houden) zei ze zeer pertinent: ik hou ze allemaal zelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |