abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:42:55 #1
314369 Kuhloon
Niet de enige, wel de echte
pi_85290992
Ik ben even benieuwd, heb ondertussen ervaring met sleutels van 2 vrouwen waarmee ik een relatie kreeg. Toch wel iets "bijzonders". Een keer was na ongeveer 3 maanden. Tweede keer was na 2 weken.

Dit is geen pats-topic van kijk mij stoer zijn met de sleutels van een of ander dom mokkel, maar ben gewoon geinteresseerd... :)
pi_85291070
Goed topic :)
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:45:52 #3
314369 Kuhloon
pi_85291088
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:45 schreef strontboer het volgende:
Goed topic :)
Dank je. Mijn eerste! Maar iets zegt me dat jouw reactie is doorspekt met sarcasme... ;)
pi_85291117
Nooit geen sleutel gehad van mijn ex toentertijd hoor.. Ja, d'r fietssleutel een keertje.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_85291198
Mijn vriendin woont 4 straten verderop. We hebben nu 8 maanden wat, maar het is nog niet eens in mij opgekomen om haar sleutel te vragen. Totaal niet nodig geweest in onze situatie. Is ook wel fijn :Y

Samenwonen gaat wel steeds sneller door onze hoofden spoken, maar daar ben ik geen voorstander van na zo'n korte tijd.... nog niet
pi_85291366
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:45 schreef Kuhloon het volgende:

[..]

Dank je. Mijn eerste! Maar iets zegt me dat jouw reactie is doorspekt met sarcasme... ;)
Nee vind het echt een goed topic, hoezo zou ik het sarcastisch bedoelen? :P
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:57:41 #7
314369 Kuhloon
pi_85291409
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:56 schreef strontboer het volgende:

[..]

Nee vind het echt een goed topic, hoezo zou ik het sarcastisch bedoelen? :P
Kweenie, vanwege het ontbreken van jouw "verhaal", jouw nickname en de smiley... :)
pi_85291535
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 22:57 schreef Kuhloon het volgende:

[..]

Kweenie, vanwege het ontbreken van jouw "verhaal", jouw nickname en de smiley... :)
Tja.. had mn nickname al eerder aangemaakt en zat toen verder niet meer op Fok!. Daarna toch wat meer interesse gekregen en kon het toen niet meer wijzigen :D
En wat betreft "mijn verhaal", die is er niet want woon nog bij mn ouders :P
pi_85292776
Ik heb nog nooit een man een sleutel gegeven. Wat moet hij doen in mijn huis als ik er niet ben dan?
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:49:05 #10
314369 Kuhloon
pi_85293126
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2010 23:39 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb nog nooit een man een sleutel gegeven. Wat moet hij doen in mijn huis als ik er niet ben dan?
Als je een keer niet tegelijk thuis bent? Dat jij wat later van je werkt bent en dat het dan handig is dat hij er vast in kan en misschien voor je kan koken ofzo? Niet zo praktisch he... ;)
pi_85299532
Uhm, na 2,5 maand want toen gingen we samenwonen. Ik woonde aan de andere kant van het land dus we spraken daarvoor sowieso heel duidelijk af hoe laat en waar enzo, dus daarvoor was een sleutel nergens goed voor. Eigenlijk hebben we maar iets van 5 van zulke 'dates' (die dan wel twee dagen duurden) gehad en toen gingen we samenwonen.

Met relaties hiervoor nooit het nut ervan gezien. Dus alleen toen ik met een andere man samenwoonde, maar toen gingen we beide vanuit ouderlijk huis samenwonen, dus kregen we gewoon alletwee een sleutel en niet dat de een die aan de ander gaf.
  zondag 15 augustus 2010 @ 15:00:46 #12
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_85309485
meestal ergens tussen 3 maanden en een jaar ofzo.
ik vind het wel erg handig ja. als de ene inderdaad net wat eerder thuis is ofzo.
was eigenlijk van plan om mn huidige vriendje ook de sleutel maar ns te geven. die heb ik ook al dik een jaar ofzo (dat vriendje, de sleutel wat langer)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_85323091
Ooh bij mijn ex weet ik t niet meer.. Na 3 jaar, toen we gingen hokken? Of toch eerder..
Nee volgens mij na 2 maanden, toen ie op vakantie ging, had ik de sleutel gehouden.

En bij mijn huidige vriend.. Na 3 weken. Omdat ik om half 6 al in A'dam was en hij pas rond half 7, moest ik een uur op station wachten. En na een maand was ik bij hem ingetrokken want ik was er toch al elke dag :')
Als ik zometeen mijn eigen sleutel krijg (bij oplevering woning) krijgt O+ direct een kopie
  maandag 16 augustus 2010 @ 16:33:06 #14
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_85353875
Na 3 weken... :Y
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_85378639
Zodra het nuttig was. De sleutel van mn ex kreeg ik de eerste keer na een paar weken en na zijn verhuizing nadat ik een keer voor de deur heb moeten wachten. Mijn eigen huissleutel heb ik aan een andere ex gegeven toen ik een paar dagen wegging en hij mijn katten eten kwam geven. Na een paar maanden heeft hij ook een sleutel van zijn kamer bij laten maken voor mij maar dat was overbodig aangezien ik daar niet zonder afspraak heen ging, om nou in mn eentje in zijn kamer te gaan zitten wachten doe ik niet. Ik vind het niet zo'n big deal eigenlijk...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_85380347
Ik heb een keer een ex gehad die de huissleutel geven wel symbool vond staan voor de 'sleutel tot haar hart'.

God, ik moet nooit meer zulke melodramatische types hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2010 16:34:05 ]
pi_85380352
Overigens gaat de sleutel geven bij mij best lastig. We hebben best ouderwetse sloten waarvan de sleutels behoorlijk lastig na te maken zijn. Van de ander zou ik ze nooit zo nodig hoeven te hebben.
pi_85399022
Na een paar maanden, zodat ik er al vast in kon als hij nog aan het werk was, of als ik de hele dag bij hem was en zo niet verplicht de hele dag binnen hoefde te zitten.

Hij had geen sleutel van mij, omdat hij maar heel af en toe naar mij kwam en ik dan gewoon thuis was omdat het van te voren afgesproken was. Inmiddels wonen we samen :)
pi_85399368
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 04:23 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb een keer een ex gehad die de huissleutel geven wel symbool stond voor de 'sleutel tot haar hart'.

God, ik moet nooit meer zulke melodramatische types hebben.
_O-

Ik geloof dat ik na een maand de sleutel van z'n huis kreeg en ik heb volgens mij nooit de sleutel van mijn woning aan hem gegeven. Hij is ook maar een keer of 4 bij mij geweest, dus dat was ook echt niet nodig. Zijn sleutel kreeg ik nadat hij iets stoms had gedaan wat hij goed wilde maken. :') :D

En met de mannen daarvoor: nooit een sleutel gekregen of gegeven.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:50:32 #20
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_85399443
Mijn ex kwam vrij snel bij mij wonen, mijn huidige vriendin gaf de "reserve" sleutel na een week of 2 (boodschap doen ofzo) en die " mocht" ik bij mij houden.

Toevallig heb ik haar net pas een sleutel gegeven (na 2 1/2 jaar) >:)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:55:30 #21
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_85399735
Moet ik altijd hier aan denken.... :')

quote:
Ross: Here we go. Mona umm, I think it’s time we-we had a conversation about-about where things are with us.

Mona: Yeah, I-I think I suggested that.

Ross: Aw, we-we are so…(Motions that they’re connected.) So umm, well I-I-I like you and I-I love umm, y’know hanging out with you. And I mean-I’m having a lot of fun. (He pauses and thinks there might be more, but decides there isn’t.)

Mona: Okay.

Ross: I mean, there’s no point in spending time with someone if-if it’s just fun. It’s gotta be, it’s gotta be going somewhere right? So where-where is it going? (Pause) Ah! That’s-that’s the real question. And-and the answer is…is it’s going somewhere…fun. Now I-I know what you’re thinking, fun was fine for you like ten years ago y’know, but you’re-you’re not getting any younger. No I mean—No not you, not you, you—you are getting younger. I mean—you-you look like you’re getting younger by the second—What’s your secret?

Mona: I’m sorry, so umm, so where are we?

Ross: Well, well to sum up, we’re having fun, you look young.

Mona: Okay…

Ross: But that’s not enough. So… So…here’s a key to my apartment. (Hands her his key.)

Mona: Really?!

Ross: Really.

Mona: You don’t think this is too fast.

(Ross groans no.)

[Scene: Joey and Rachel's, Ross is telling Rachel and Monica about yet another mistake he’s made with a woman.]

Rachel: You gave her a key to your apartment?!

Ross: Not just a key, I gave her the only key! I am now a homeless person in a very serious relationship.
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_85401807
Ik kreeg zijn sleutel op de dag dat ie terugverhuide naar amsterdam vanuit brabant, na 3 maanden zeg maar. Hij heeft de mijne na een jaar gekregen, maar hij moet wele erst bellen voor hij 'm gebruikt :P
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:41:23 #23
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85401878
Hier zijn we vrijwel direct samen gaan wonen in een nieuwe woning, dus niet echt van toepassing.
In het verleden met/bij anderen nooit gedaan.
pi_85414641
Nja ligt eraan hoe goed je elkaar vertrouwd denk ik. Soms na een week soms na een paar jaar? hahaha
pi_85425493
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:55 schreef Hik het volgende:
Moet ik altijd hier aan denken.... :')
[..]

Geweldig idd. _O-
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:04:09 #26
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_85430100
Ook wij zijn vrij snel samen gaan wonen in een nieuwe woning dus was niet echt van toepassing.
Hiervoor ook nooit gedaan trouwens.
an urge to help mankind overcomes me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')