SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Beste post van de dag.quote:
"Hee, hoe is het met je?"quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:55 schreef AdvancedPower het volgende:
En wat kan ik haar sms'en na 5 maanden niet contact he hebben gehad?
Een simpele: hee hoe gaat het met je?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik snap niet waarom TS een bad moet nemen? AdvancedPower, stink je?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:42 schreef Koewam het volgende:
Baadt het niet dan schaadt het niet.
(Oké, in de liefde gaat deze slogan niet helemaal op)
quote:
Welk meisje van 5 weken geleden?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:40 schreef AdvancedPower het volgende:
In het kort: 6 maanden wat gehad met een meisje -->
nu 5 maanden later.
nu zit ik heel erg met dat ene meisje van 5 weken geleden
Hee ja, we hebben wat gemist. Maar 't was ook een komen en gaan van liefdes, amper bij te houden.quote:
Neuken?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Bloemen en taart.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:32 schreef AdvancedPower het volgende:
Oke, heb wat gestuurd en kreeg terug dat ze nog boos was... Wat moet ik haar sturen?
zeggen dat ze je posts op fok moet opzoeken, dan begrijpt ze vanzelf dat jij er blijkbaar ook niets aan kan doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:32 schreef AdvancedPower het volgende:
Oke, heb wat gestuurd en kreeg terug dat ze nog boos was... Wat moet ik haar sturen?
een paardenhoofd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:32 schreef AdvancedPower het volgende:
Mannen zijn toch zulke sukkels. Hebben jullie er nou écht maanden voor nodig om te beseffen dat je zoveel geeft om iemand?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:40 schreef AdvancedPower het volgende:
In het kort: 6 maanden wat gehad met een meisje --> uit door ruzie --> nu 5 maanden later. Geen contact meer gehad op een paar sms'jes na --> tussendoor nog een vriendin gehad. Maar dat is ook uitgegaan --> nu zit ik heel erg met dat ene meisje van 5 maanden geleden in mijn maag: mis haar heel erg, denk de hele dag aan haar. En ik wil nu weer contact... Wil dus een sms'je sturen maar is dat wel verstandig? En wat als ze een ander heeft en ik dat te weten kom? Dan voel ik me nog verdrietiger. Wat moet ik do
het ligt eraan waar de ruzie over ging, maar focus meer op de goede tijden en minder op de ruzie. als je dat in haar hoofd kan krijgen ben je een stap verder.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:32 schreef AdvancedPower het volgende:
Boos waarover? Zeg dat je begrijpt waarom ze boos is (daarmee zeg je niet sorry of dat ze gelijk heeft maar wel rete-effectief want de dame in kwestie denkt dat jij inbindt zonder dat je dat echt doet). En of ze erover wil praten tijdens een diner of een kop koffie.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:32 schreef AdvancedPower het volgende:
Ok, jammer. Dan zoek ik wel een andere meid om mee te doppen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:32 schreef AdvancedPower het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |