ik heb even geen puf voor de lamnge antwoorden op je eerste vraag (kom net thuis van lerarenopleiding en ben behoorlijk gaar) maar, ik heb niet in de UK/US gezeten. wordt wel aangeraden maar in de praktijk komt het vaak of slecht uit (de wens komt vaak later dan het ideale tijdstip om te gaan). lang niet iedereen gaat naar het buitenland.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:56 schreef Individual het volgende:
Leuk topic!
Wat was jullie motivatie om deze studie te doen en wat wil/kan je ermee?
Wat voor deel van de studie zit je ook echt in UK/US?
Ik 'studeer' Londen alweer 10 jaar, maar dan niet voor een diploma haha
Dat zou ik als eis stellen aan de studie!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:16 schreef kwakz0r het volgende:
lang niet iedereen gaat naar het buitenland.
Ik wil ook wel heel graag ja, maar heb sowieso al heel lang de wens om in de UK te wonen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:42 schreef Individual het volgende:
[..]
Dat zou ik als eis stellen aan de studie!![]()
Misschien begrijp ik het idee achter de studie niet?
Je kunt toch niet als eis stellen dat alle studenten een semester in het buitenland gaan studerenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:42 schreef Individual het volgende:
[..]
Dat zou ik als eis stellen aan de studie!![]()
Misschien begrijp ik het idee achter de studie niet?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:36 schreef Inu het volgende:
Bij researchmasters is het trouwens wel verplicht om een semester op een andere universiteit te studeren, maar dat is ook een hele specifieke tak van sport.
Of het leuk is, echt van toegevoegde waarde aan de studietijd, ofzoiets. Het lijkt me namelijk leuk maar ik weet niet hoeveel tijd erin gaat zitten en mijn eerste prioriteit is de studie natuurlijk, en daarnaast dan nog werk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:33 schreef Alphamusic het volgende:
@shinydiscoball
Wat wil je weten ?
Aai em eksijtet for joe!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
En 15 september komt steeds dichterbij![]()
![]()
![]()
![]()
Jejquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
En 15 september komt steeds dichterbij![]()
![]()
![]()
![]()
Ik studeer geen Engels, maar vanuit mijn bestuursjaar heb ik wel wat ervaring met Albion. Het is volgens mij een vrij kleine vereniging, maar wel eentje met regelmatig activiteitenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:02 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik wil ook wel heel graag ja, maar heb sowieso al heel lang de wens om in de UK te wonen.
Bijna eerstejaars in Utrecht hier trouwens, moet alleen nog een toelatingstest doen morgen.
Iemand ervaringen met Albion hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |